SORULAR???

150 4 0
                                    

         İnsan en çok ta ararken kaybediyor kendini...
         Çocuk misaliydi umut nasıl yetiştirirsen ona göre yön buluyor....
         Basamakları çıkarken mi bakmalıydı insan etrafına inerken mi???
        Hayat mı önemli olan yaşamak mı???
        Sahi neydi en çokta bilmemiz gereken soru bu misafirhanede adı hayat olan???
        Herkes için farklı mı sorular ve cevapları???
        Benim en çok kendime sorduğum soru: Ya Sonra?
        Sonramda hep vardır aslında kafamda, planlıyımdır lakin bazen ne plan yaparsak yapalım uymuyor bizim planımızla kaderimizdeki plan...
       
         Kadere inanan bir insanım çoğu insan gibi ama kaderi olduğu gibi yasayan bir insan değilim. Bazı yaşadıklarımızın ya da yaşayacaklarımızın seçimi kendi elimizde olduğuna, kaderimizin seçimlerimize göre şekillendiğine inanıyorum...
         Hayat denilen algıyı misafirhane olarak adlandırıyorum. Gelip gideceğimiz süreçte ev sahipliği yapıyor sadece...
        
         Bu yüzden önemli kararlarımız. Bu yüzden önemli önceliklerimiz.
        
         Evet sorular beynimizdeki cevapsız sorular çok fazla. Kendin için doğru soruyu sor ve cevabın her neyse ona göre devam et yoluna insanların senden isteklerini unut, senden yapmanı beklediklerini değil neyi yaparsan kendin için daha verimli daha doğru olur onu bul hayat senin hayatın, kader senin kaderin. Nasıl yaşadığında hem kendine hem etrafındakilere yararlı olursun bul ve yaşa. İnsanların senin için düşündüklerini unut.






Zaman Ve Yaşam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin