Weszlam do pokoju corki, zamarłam.
Przy szafie stala ciemna postac dziewczynki, byla ona takiego samego wzrostu jak moja corka. Miala ona dwa warkoczyki, twarzy nie było widać.
Zapalilam swiatlo a ciemna postać znikla z pokoju mojej dziewczynki.- mamo moge spac z wami ? - zapytala zaplakana tulac sie do mojej nogi
- oczywiscie - wzielam corke na rece i zeszlam do naszego pokoju, cala sie trzesłam.
- Zuzka co Ci ? - zapytal przerazony widzac jak sie trzęsłam siedzac na skraju łóżka.
- I tak nie uwierzysz ! - krzyknęłam, przez co moja corka przezucila sie na drugi bok.
- kochanie chodz do kuchni - po tych slowach uslyszelismy jagby ktos szedl po schodach kierujac sie do naszej sypialni, chlopcy mieli pokoj na 2 pietrze domu wiec bylam spokojna ale jednoczesnie sie balam ze dana postac moglaby rowniez wejsc do pokoju synow.
Zajrzalam na zegarek pokazywal 3:33 przerazilam się.
- sprawdze i pojde po chlopcow, poczekajcie tutaj.
- tylko uwazaj - zlapalam ukochanego za ramie i polozylam sie obok corki, która mimo wszystko spała.
Dawid
Wyszlam z sypialni uslyszalem smiech dziewczynki, podeszlam do schodow i zobaczylem mala postac dziewczynki przerazilem sie i cofajac sie uderzylem w dzwi od pokoju a nagle postac zniknela, oniemialem
-Dawid co sie tam dzieje ! - krzyknęła przerazona Zuza.
- spokojne nic sie nie stalo widziałem tylko mala dziewczynke, ona ona zniknela po chwili...
- kochanie idz po chlopcow prosze !
I tak cala noc spędziłem wraz z zona i trojaczkami w jednym dwu osobowym łóżku.
CZYTASZ
Sprzedana
RandomZuzanna zostaje porwana z rodzinnego domu i sprzedana na jednych z aukcji czy dziewczynie da radę uciec z rąk sadysty czy zakocha się w merzczyznie ? A może też zostanie sprzedana komuś innemu ?