14

3.6K 106 8
                                    

Dawid:

Okropnie sie bałem o swoją rodzinę, nie moglem wyjsc na noc do pracy zostawiając zone z dziecmi w tym okropnym domu z dnia na dzien coraz bardziej zjawiska sie nasilały wiec wstawiłem dom na sprzedaż, niestety nikt nie chciał go kupić ponieważ każdy wiedział co stalo sie kilka lat temu w tym domu.
Niestety nikt nie chciał mi powiedzieć co sie tam wydarzyło wiec zacząłem grzebać po internecie wpisując
" historia domu na evil "
Niestety pomimo starań nic nie mogłem znaleźć.
Wiec postanowilem kolejnego dnia pójść do miejskiej biblioteki.

Kolejnego dnia:

- słuchaj stary ! Mnie to nie obchodzi, to moja firma i ja żądze i jak nie mam ochoty przychodzić do pracy to nie przyjdę rozumiesz ? - powiedziałem zirytowany - moja rodzina jest wazniejsza a ty sam pojdz na te spotkanie i wytłumacz im wszystko.

- dobrze przepraszam szefie - powiedział moj przyjaciel i od razu sie rozłączyłem.

- co sie dzieje skarbie ? - do gabinetu weszla Zuza ze śniadaniem, po niej widac bylo ze nie spała całą noc.

- nic. Widzie ze znow nie spalas, pojedziemy do moich rodziców ty sie przespisz a dzieci pobawią sie z dziatkami.

- dobrze.

***

Zawiolzem żonę i dzieciaki do moich rodziców i odrazu wróciłem do miasta aby odkryc tajemnice tego domu, zostawiłem auto na pobliskim parkingu i wyszedłem do pobliskiej biblioteki.

- witam w czym moge pomoc - uśmiechnęła sie radosnie młoda bibliotekarka.

- chciałbym poznać historię domu na Evil - odwzajemnilem uśmiech.

-och pan tam mieszka?

-owszem

- radze sie wynosić z tego domu jak najszybciej - smutno sie uśmiechnęła - zaraz panu przyniosę.

Po niecałych 10 minutach kobieta przyniosla wycinki z gazet na dany temat, od razu usiadłem do stolika i zaczęłem zagłębiać sie w lekturze.

"Katastrofa w domu na Evil

22lutego 1955 roku zagineła 5 letnia Emilia Wason kilka dni po zgłoszeniu zaginięcia dziecka ojciec dziewczynki wpadł w szał zabił on 15 letniego syna Evana i żonę Glorie i w niewiarygodny sposób popełnił samobójstwo odcinając sobie dłoń i obie stopy. "

" Ojciec podejrzany o pedofilstwo i zabojstwo syna"

22 stycznia 1946 roku matka wstala wcześniej niz zwykle i weszła do pokoju 7 letniego syna Tomiego, to co zobaczyła było szokujące.
Jej mąż 46 letni Jeremi Marewski został przyłapany na akcie sexualnym ze związanym chlopcem ktory płakał i prosił mame o pomoc, kobieta wzięła nóż i zadała 5 ciosów nożem w plecy poczym wezwała pomoc, kilka tygodni później ojca ciało znaleźli w piwnicy ich domu ktory znajdował sie na ulicy Evil a ich syn tego samego wieczoru w którym znalezli cialo jego ojca zniknął chlopaka nigdy nie znaleziono

Przerazilem się ! Nie wierzyłem w to co sie działo w moim domu! Czy to duch tej Emili chodził po moim domu ? Musze jak najszybciej zabrać zeczy z mojego domu.

Ciag dalszy nastapi...

Dawno mnie nie było wybaczcie :) teraz rozdział będzie dodany co tydzień ( przed nami jeszcze 3-4 rozdziały ) i zacznę pisać kolejna książkę czyli druga część tej :D

Sprzedana Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz