- Tom za 5 minut widzę Cię pod moim domem, z wozem do przeprowadzek ! - krzyknąłem na przyjaciela
- co sie stało ? Czemu tak nagle sie wyprowadzacie ? - zapytał przerażony.
- dowiesz sie jak przyjedziesz- powiedziałem poczym się rozłączyłem
***
Wsiadłem do samochodu i ruszyłem w stronę domu po kilku minutach byłem na miejscu, rozpięłem pasy i wysiadłem z samochodu po chwili zobaczyłem nadjeżdżający samochód ciężarowy.
- opowiadaj stary co sie dzieje !? -zapytał zniecierpliwony wysiadając z samochodu.
Opowiedziałem całą historie ale on w to nie uwierzył, myślał że go strasze ale tak nie było to co przeżywaliśmy było koszmarem, dzieci bały się spać zupełnie tak samo jak żona i każdej nocy widzieliśmy w domu postać małej dziewczynki...
- no kurwa Dawid nie rozśmieszaj mnie ktoś chce wam zrobić jaja. - mężczyzna zaczął sie śmiać.
- to jak mi nie wierzysz spędź w moim domu jedną noc. - usmiechąłem sie do przyjaciela.
- dobra !
Mężczyzna byl siebie pewny, słońce zaczęło zachodzić weszliśmy we dwoje do domu i zadzwoniłem do żony poinformować ze dzisiejszą noc spędzimy w domu moich rodziców a znajomy zajmie sie domem, a z rana zacznę oglądać domy na sprzedaż i nigdy wiecej nie będziemy musieli przekraczać progu tego domu.
Spakowałem rzeczy swojej żony i trojaczkow i wyszedłem z domu żegnając się z przyjacielem.
Rzuciłem torbę na tylne siedzenie samochodu i ruszyłem w stronę domu moich rodziców
CZYTASZ
Sprzedana
RandomZuzanna zostaje porwana z rodzinnego domu i sprzedana na jednych z aukcji czy dziewczynie da radę uciec z rąk sadysty czy zakocha się w merzczyznie ? A może też zostanie sprzedana komuś innemu ?