22. Kapitola

276 21 0
                                    

Evangeline malátne otvorila svoje omámené viečka a zobudila sa priviazaná pevným povrazom na starej drevenej stoličke.

Aké klišé.

Takýmto istým spôsobom objavila Valery uväznenú mladú Heather v ich Blackwoodskom dome, keď ju tam prichytil Valeryin bratranec a kriminálnik, Clive Rower.

Chudák dievča sa z tej noci spamätávalo niekoľko dní.

Evangeline sa porozhliadla okolo seba a zistila, že je v opustenej stajni na okraji mesta. Túto budovu objavila, keď bola s Cooperom hľadať vhodné miesto, kde si kúpiť nejaké zdravé kone. Tu však nikoho nenašli a tak sa ani neobťažovali pozrieť dovnútra.

A urobili dobre.

Zvieratá sa tu nezdržovali už pekných pár rokov, až na nejaké tie potkany a krysy, ktoré si tu pravdepodobne urobili hniezdo.

Všade naokolo bola zhnitá slama, hrdzavé klince číhali na každej stene a stĺpe a zatlčené okná bránili slnku, aby osvietilo tento neporiadok.

Evangeline potom prezrela seba, či nemá viditeľné zranenia, spôsobené zlým zaobchádzaním pri únose v bezvedomí.

Necítila však žiadnu bolesť a ani na jej červených šatách neobjavila žiadnu trhlinku. Ani malá mašlička pod výstrihom šiat nevyzerala byť nakrivo, ani výložky s bielym a čiernym pásikom látky pri jej výstrihu a na ramenách nevykazovali žiadne poškodenie, či zašpinenie prachom, alebo hlinou. Rukávy ušité z čiernej čipky nemohla pre zviazanie rúk za operadlom dôkladne prezrieť, ale predpokladala, že sa na nich neobjavilo jediné očko.

Inak by z toho urobila nepekné divadlo.

Evangeline napokon pozrela pred seba, či vo svojom zornom poli neobjaví svojich únoscov.

Gaston a Claudette zúrivo preberali svoj ďalší plán a stáli pri drevených vrátach spolu s Leom Garciom.

Evangeline pocítila nepekné prekvapenie, že ho vidí na tomto mieste, keďže dala jasný príkaz na jeho odvoz zo štátu. A prízvukovala, aby sa už nikdy nechcel vrátiť.

Ale viac ako to, bola Evangeline nahnevaná, že sa nechala nachytať.

Mala to vedieť lepšie.

Obeť si únosca vždy vyhliadne vtedy, keď to obeť najmenej čaká a je navyše zabraná myšlienkami niekde inde.

Nikto však nemohol predpokladať, že sa Solomon tak nečakane vyjadrí práve dnes. Ak vôbec.

„Tak som hore. Objasníte mi konečne, čo plánujete, alebo čo?" ozvala sa Evangeline panovačným tónom.

Pekne ich tým zvolaním prekvapila.

Pristúpili k nej bližšie a tak mala Evangeline na nich lepší výhľad.

Claudette mala oblečené rovnaké šaty, ako pri jej únose, ušité z fialovo modrej látky, ktorej okraje aj zapínanie vpredu na šatách boli lemované pásom bordovej látky. Avšak bolo nutné dodať, že ich mala vpredu trochu zašpinené hlinou.

Pravdepodobne pred stajňou o niečo zakopla a tak spadla na nos.

Lemovanie čiernou čipkou pri jej výstrihu mala nepoškodené aj rukavičky na jej rukách z rovnakej čiernej čipky vyzerali byť neodreté.

Gaston mal pre zmenu na sebe obyčajné hnedé nohavice s hnedým kabátom, bielou košeľou a červenohnedou vzorovanou vestou, pričom vrchol jeho garderóby bola krvavočervená viazanka, ktorá ešte ku všetkému bola trochu nakrivo.

Čierne vdovy 2 - Podmanená hriešnicaWhere stories live. Discover now