Nie mogłam uwierzyć, że Leo już wróci do siebie i mnie tu zostawi... oderwalam się od chłopaka i spojrzałam mu w oczy. Widziałam to... płakał. Ja razem z nim.
- tak przed dniem zakochanych mnie zostawiasz?
- nie potrzebuje tego dnia by Ci wyznać miłość. Będę tęsknić.
- no a ja nie będę? - rozplakalam się.- kocham Cię.
- kocham Cię bardziej.
******
Cały dzień spędziłam z Leo. Brakowało mi go. Teraz wiem że będę źle znosić chwilę bez niego. Ale nie długo szkoła. Znajdę napewno jakichś przyjaciół. Ułożę sobie jakoś życie. Npewno nie zapomnę o moim lewku.
Leo mnie jeszcze odprowadził. Powiedział że nie będę się po nocach szwedac i bez gadania. Nie miałam wyjścia. Przed wejściem do domu Leo mnie pocalowal i mocno przytulił.
- będę tęsknić tak mocno jak to tylko możliwe.
- co się nie przemeczysz
- spokojnie. 😏
- kocham Cię i miłej drogi.- no nie mogło to poczekać aż zamkne drzwi?! Znowu któryś tam raz z rzędu się rozplakalam.
- nie płacz księżniczko.
- yhy..-" podciagnelam nosem"- do zobaczenia książę .
- do zobaczenia.
Staliśmy Tak chwilę przytuleni aż w końcu macocha przyszła i powiedziała że kolacja jest już na stole i mam się pospieszyć. Pomachalam mu jeszcze gdy był na widoku. Ponieważ było ciemno i nic nie było prawie widać, weszłam do domu. Pachniało pysznie.
*** po zjedzieniu kolacji poszłam na górę. Umylam się i przebralam w piżame. Lezalam sobie na łóżku przykryta kadrą. Przeglądałam instagrama, przyszło powiadomienie od... Leo.
Książę ❤:
Właśnie siedzę na lostnisku. Nie myśl sobie że o tobie zapomniałem. Będę z tobą pisać nieskończoność. Opowiadać co dziś robiłem i wgl.Ja:
Leżę na łóżku i tęsknię 😢😖za tb.Książę ❤:
Pewno jesteś śpiąca?Ja:
No trochu.Książę ❤:
To dobranoc księżniczko. Kolorowych snów 😘😘😙Ja:
Miłego lotu lewku. 😘😙😙😘Przyłożyłam głowę do poduszki i zasnęłam.
******
Ten rozdział to trochę takie cielemele. Ale mam pewność że może być i napewno następny będzie ciekawszy. taki krótki dzisiaj.Jak sądzicie.
Czy Leo znajdzie kogoś innego i zapomsni o Klarze czy zrobi jej niespodziankę??
Błagam piszcie w komentarzach co o tym sądzicie. Przyjmę nawet najgorszy komentarz 💪😏😎Dobranoc / dzień dobry
347 słów
CZYTASZ
Wiadomość |L.D|
Hayran KurguPewnego dnia Klara dostaje SMS od nie jakiego Leo. Jej życie zmienia się po poznaniu chłopaka. Ale jednak wszystko nie idzie tak jak zaplanowała. Będzie dużo przeszkód. I niezapomniane chwile. 😙. Zachęcam do przeczytania. 😇😇 Ps: UWAGA! Grupa Babe...