#12 regularny😊

173 9 0
                                    

Po wyjeździe Leo z miasta nic nie jadłam. Nigdzie nie wychodziłam.
Walentynki spędziłam na pisaniu z nim. To wyjaśnia dlaczego wstałam o 10.00. Jak zwykle wstałam i ubralam sie w dresik i zwykłą czarna bluzkę. Uczesalam się w kok i poszłam jeść śniadanie. Rodziców nie było. Jeśli chodzi o macoche, to powoli się do niej "przyzwyczajam" . Nie jest aż taka zła. Ale jednak brakuje mi mamy.

*Parę miesięcy później*

Zaczynają sie wakacje. Za dwa mies. będę chodzić do szkoły. Jeeej. .. poczuj ten sarkazm. To jest takie zuo!
Po chwili namysłu usłyszałam dzwonek z mojej komórki.

Książę ❤:
Dzień dobry piękna 😍😘

Ja:
No siema, siema lewku. 😙😙

Jeśli chodzi o kontakt z Leo, piszemy prawie codziennie.

Książę ❤:
I jak się spało?

Ja:
Źle.😩😴

Księże ❤:
Dlaczego?😕😮

Ja:
Brakuje mi cb. 😣😣 kiedy przyjeżdżasz?

Księże ❤:
Jaka piękna pogoda jest u mnie a u cb?

Ja:
Leje 😒

Księże ❤:
Ouł.

Ja:
go odpowiesz mi? Czy nie chcesz mnie odwiedzić.

Książę❤:
Słuchaj. Muszę kończyć odezwę się wieczorem. 😙😙papa.

Ja:
Leo!

Ja:
Odpisz! 😟

Ja:
Jaki z cb debil 😡

Ja:
Czemu nie chcesz mi powiedzieć ?? 😳😭

Ja:
Nq.

*Zmieniono nazwę na Debil*

Dziwne. Czy Leo coś przede mną ukrywa?

Leo *

Nie mogłem jej powiedzieć o przyjeździe do niej. To ma być niespodzianka. Musiałem szybko kończyć znając życie prędzej czy później by jej powiedział.

Klara*

Odłożyłam telefon i poszłam na górę. Rzuciłam się na łóżko. Spojrzałam się w okno i zobaczyłam piękna pogodę za oknem. Przykuł mnie dom Charliego. Długo u niego nie byłam.
- pójdę go odwiedzić. - pomyślałam i tak też zrobiłam. Pobieglam na dół, ubralam buty, wzięłam klucze i wyszłam wcześniej zamykając drzwi frontowe. Przeszłam przez ulice i...

WAŻNE! !!!

Tym.Tym tym!!!
Dzisiaj taki krótki. Nie podoba mi się imię "Klara" (bez urazy jak ktoś ma 😙) napiszcie w komentarzach jakie imię do naszej bohaterki pasuje. Mam też taki mały pomysł. Chciałabym zrobić takie Q&A skierowane do bohaterów.
Pytania pisać pod tym rozdziałem.
M-macocha
K-Klara
L- Leo
C-Charlie
A- autorka książki czyli ja.
*polecam*
Miłego dnia 😊😊

Wiadomość |L.D|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz