Na obrázku Kass
Asi začnu tím základním.
Jmenuji se Kassandra La Fure. Vím myslíte si, že to je divné jméno a taky nejste jediný. Na škole se mi nějací lidi i posmívali, jen kvůli tomu, že žiju v Americe a mám francouzské jméno.
Občas jsem se i sama divila proč tomu tak je. Vypadá to, že jsem částečně francouzka.
Je mi 19 let. Chodím na školu umění. Takže se podle toho dá poznat, že ráda maluju, čtu možná i píšu a taky poslouchám hudbu.
Žiji v Americe. Přesněji ve státě Louisiana ve městě New Orleans.
Miluji to město, přeci jen dřív bylo plné Jazzu a známých zpěváků a asi to bude i tím, že sleduji seriál The originals.
Můj vzhled není nijak extra. Vlasy tmavé a trochu rezaté, dlouhé pod ramena a přírodně jemně kudrnaté. Má barva vlasů je taky přírodní, nikdy jsem si vlasy nebarvila a nemám to v plánu. Strašně se pak vlasy ničí a já své mám ráda, i když se často cuchají kvůli své hustotě. Oči mám zelenošedé, a pleť jasně bílou. Netuším čím to je. Vždy, když je léto chodím se opalovat, ale asi se slunce nechytá. Měřím skoro 168cm, takže celkem výška. Postavu mám normální. Nikde a nikdy na mě nevisí žádný přebytečný tuk. Boky mám hezké a mé poprsí taky není zrovna nejmenší.
Rodiče? Žádný. Jen má babička. Ráda bych se o nich něco dozvěděla, ale babička o nich nechce mluvit. Žijí s babičkou, která se jmenuje Mirana. Je pořád mladá - 60 let- a všechno zvládá skvěle. Občas na mě mluví francouzky, ale já ji rozumím.
Přátelé? Jen jeden. Můj nejlepší kamarád Lee Nu. Podle jména poznáte, že to je japonec a taky, že je. Je to jediný člověk, který si se mnou povídá ve škole. Je normální. Nejlepší kamarád, kterého nedokážu ztratit. Jsou i lidi, kteří mě tak trochu šikanují a posmívají se mi.
Přítel? Žádný. Ani nikdy nebyl. Jo byl, když mi bylo pět a dvanáct. Taková ta dětská láska, ale při dospívání žádný kluk nebyl. Políbená jsem byla ve dvanácti, ale furt to nebylo ono. Jediný kluk, kterého jsem viděla třeba bez trika jen přede mnou byl Lee. A nakonec jsem nikdy nebyla před nikým nahá.
Koníčky? Jak jsem psala výše. Četba: Fantasy, Romány, nadpřirozeno jako třeba Twilight a detektivky. Malování. To je asi ten nejdůležitější koníček co mám. Přeci chodím na uměleckou školu, ale tak mě to upřímně baví. Líbí se mi mít věčně zabarvené prsty od barvy. Potom hudba. Miluju klasiku a jazz. I moderní hudbu, ale tu tak moc ne. A nakonec filmy a seriály. Nejoblíbenější jsou The vampire diares, the originals, teen wolf, once upon a time. Filmy jsou různý.
Miluji svůj klidný život. Až do doby co jsem zjistila důležitou věc.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Ahoj je tu nový příběh.
Snad se vám bude líbit jako ten první.
Tak ahoj vaše #Bee#
ČTEŠ
Princess of vampires [DOKONČENO] ✓ - OPRAVA
VampireCOVER BY: THEEKAY #1 V KATEGORII UPÍŘÍ!! - 26.6.2017 ❤💕💙😱 (2.5.2018 - again the first😁) #3 v kategorii UPÍŘI - 30.5.2017😍 #2 v kategorii UPÍŘI - 18.6.2017😱 ,, Až ji bude osmnáct. Musíš ji říct co je zač. Nikdy dřív, nikdy déle. Slib mi to," ře...