Na obrázku temná holka
Kass
Po dlouhém dnu ležení v posteli ve svém pokoji jsem byla konečně v pořádku. Byla jsem ráda, neboť ležet samotná na pokoji a myslet na to, jak si ostatní užívají na lyžích mě ničil. Nejhorší to bylo vždycky do šesti večer, potom přišli už holky a na noc zase přišel Zach. Samozřejmě přes balkon. Nevěděla jsem co se mu na tom líbí, když jsem se ho zeptala proč nešel dveřmi řekl, že by to bylo nápadné. Nijak zvlášť jsem to neřešila, protože jsem milovala usínat v jeho objetí. ,, Nad čím přemýšlíš?“ zeptal se Zach, který mě vytrhl z mých myšlenek. Správně byla noc a Zach mě objímal celým tělem jako po každé co přišel. ,, Nad tím, jak zbožňuji usínat v tvé náruči a taky nad Taylerem,“ řekla jsem popravdě. Nevěděl co Tayler udělal, ale věděl, že jsme se pohádali. Spíš se pohádal on se mnou, já jen seděla. ,, Bude to v pořádku. Dej mu pár dní,“ řekl. ,, Takže usínat v mé náruči jo? A co dalšího,“ pokračoval dál. ,, Tvé rty,“ řekla jsem ,, Cože?“ nechápal. ,, Tohle,“ řekl jsem a jako vysvětlení jsem přitiskla rty na jeho. Miluje tvé rty ty hlupáku. Ozval se zase ten hlásek. ,, To vím už dávno,“ řekl a znova se natáhl pro polibek. Tentokrát to byl celkem dlouhý polibek a přerušili jsme ho, až když jsme uslyšeli otevření dveří. ,, Bylo to úžasný,“ slyšela jsem Johna. Co tu sakra dělal?! ,, Jako vždycky,“ tentokrát Freya a mě došlo o co tu šlo. Podívala jsem se na Zacha, který se snažil zadržet smích. Moc jsem mu nepomohla, neboť mě zasvědil nos a hned přišlo kýchnutí. Když si Zach uvědomil, že jsme úplně prozrazení rozesmál se. Freya se udiveně podívala na mojí postel a John ji hned následoval. ,, Tak mi hledáme nějaké místo a vy jste tu bez problému v posteli,“ řekl John. ,, Nejsem ty. Nemyslím každý den tím co mám v kalhotách,“ řekl Zach se smíchem. ,, Oh, vážně? Neřekla bych,“ ano jsem mrcha, ale kdo by si nerýpnul, když se mu naskytne taková příležitost. ,, Ty mlč,“ řekl Zach a zacpal mi pusu. ,, Fajn, dělejte si tu co chcete. Jo Kass, zítra nejdeš lyžovat. Naše stará, dobrá parta jede do města,“ řekla. Nic jsem nenamítala. Ano těšila jsem se zase na lyžování, ale asi mi stačilo jedno shození. ,, Tak pojď k nám do pokoje, když tady je Zach,“ řekl John, když se s ním chtěla rozloučit Freya. ,, Fajn až se Zach vrátí, vrátím se i já,“ řekla Freya. ,, Hlídej balkón,“ řekl ještě Zach, když zabouchly dveře. Já ani Zach jsme už nic neříkali, jen jsem se mu uvelebila v náručí a za jeho klidného zvedání hrudi jsem brzy propadla do říše snů.
Ráno
Sluneční paprsky mi oznamovali, že je čas vstávat. Pomalu jsem se přesunula do sedu a zkusila nahmatat Zacha vedle sebe. Úplně mi vypadlo, že asi v noci se vrátil zpět na svůj pokoj a Freya sem. Podívala jsem se na její postel a to mi potvrdilo, že tam byla. Když jsem se podívala na mobil, zjistila jsem že je teprve šest hodin. Když jsem si zase lehla snažila jsem se usnout. Vypadalo to, že když se vzbudím už znovu neusnu. Tak jsem tedy vstala z postele, vzala si oblečení a šla jsem do koupelny. Studené dlaždičky příjemně ochladili mé chodidla. Hned jak jsem vešla do sprchy jsem na sebe pustila teplý proud vody. Milovala jsem ten pocit. Malé kapky tekly po mém těle a já se soustředila jen na své myšlenky. Především jsem myslela na Taylera. Bude na mě dlouho naštvaný? Vážně ke mně něco cítil? Když mě políbil nic jsem necítila. Necítila jsem stejné pocity, jako když mě políbí Zach. ,, Kass! Dělej!“ z mých myšlenek mě probudilo klepání na dveře. ,, Už jdu!“ řekla jsem a vyšla ze sprchy. Na sebe jsem si oblékla béžové tílko, černé džíny s dírami na kolenou a poté mojí černou koženou bundu.
Otevřela jsem dveře a málem mě porazila Rose, která vběhla do koupelny. ,, Víš jak dlouho si tam byla?“ zeptala se Frya, která byla už oblečená. ,, Ne,“ řekla jsem, aby věděla, že to opravdu nevím. ,, Něco přes hodinu. Co si tam sakra dělala?“ zeptala se znova. ,, Sprchovala se, ale pak mě pohltili moje myšlenky. Proč Rose tak běžela do té koupelny?“ zeptala jsem. ,, Není ji dobře. Málem nám tady pozvracela pokoj,“ řekla a mě bylo hned jasné, že s námi nepojede ani Sam, protože se bude o ní starat. Chtěla jsem něco říct, ale vyrušilo mě zaklepání na dveře. Šla jsem otevřít a do pokoje se vrhl udýchaný Ryan. ,, Co se děje?“ zeptala jsem se. On neschopný mluvit, protože popadal dech mi podal jen papír, na kterým byl vzkaz od Taylera. Kass, nevím jak to říct, ale potom co si mě odmítla.. No jak říkám nevím co na to říct. Odjel jsem společně s Eddiem do města hledat temný a zabít je. Je už asi dost možné, že tě nikdy neuvidím a tak ti říkám sbohem. S VELKÝM přátelsvím Tayler.
Jakmile jsem dočetla poslední řádky začala jsem používat upíří rychlost. Vzala jsem svůj batoh do něj hodila peněženku s doklady a svůj stříbrný kolík. Ano, od té doby co jsem cvičila se Zachem jsem mu ho nevrátila a teď je můj. ,, Kass co se děje?“ snažila se mě zadržet Freya. ,, Musím jít,“ řekla jsem. ,, Kam?“ nechápala. ,, Prostě musím jít,“ řekla jsem a běžela ven. Nevnímala jsem cestu ven, aspoň ne dokud jsem neporazila Johna. ,, Kam ženeš?“ nechápal. ,, Musím jít. Musím mu pomoct!“ opakovala jsem slova. ,, Půjdu s tebou,“ řekl a konečně jsem se na něj podívala. ,, Ne bude to nebezpečný,“ řekla jsemva šla ven. John běžel hned za mnou. ,, Prostě ti pomůžu,“ řekl a tím ukončil debatu. Doběhli jsme k autobusu, ve kterém jsem se snažili přemluvit řidiče, aby nás odvezl do města. Rovnou nás vyhodil. Šli jsme tedy pěšky, dokonce jsme i běželi. ,, Co takhle ukrást auto?“ zeptal se John. ,, Nebo jet stopem,“ řekla jsem a hned jak jsem uviděla auto zastavila jsem ho. Za volantem seděl starší pán a já se na něj usmála. ,, Omlouvám se, že zastavuji, ale potřebuji se nutně dostat s mým kamarádem do města. Odvezl by jste mě?“ zeptala jsem se. Muž se mračil, ale najednou ze mě začala salát divná a uklidňující energie a muž se začal usmívat. ,, Ale jistě, pojďte zrovna tam jedu,“ řekl mile a já s Johnem jsme nastoupili. ,, Jak si to udělala?“ zeptal se s úžasem John. ,, Sama nevím,“ řekla jsem. Muž se rozjel a já jsem se připravovala na nejhorší. Ani ne za deset minut jsme vystoupili z auta a já se otočila na řidiče. ,, Kolik vám mám dát?“ zeptala jsem se. ,, Prosím tě nic to není. Hlavně vyřiďte to důležité,“ řekl a já mu ještě poděkovala. Hledali jsme všude ptali jsme se každýho. Jen jeden nám pořádně odpověděl. Viděl je v jednom klubu a tak jsem se i s Johnem rozeběhla do klubu. Všude bylo plno lidí, alkoholu a kouře z cigaret. ,, Támhle!“ řekl John a já se podívala směrem, který ukazoval. Vážně tam byl Tayler a kluk, který byl zřejmě Eddie. Rychle jsem se za ním rozešla a jakmile jsem k němu přišla, chytla jsem ho za ruku a vytáhla ven do temné uličky. ,, Co tě to sakra napadlo?!“ vykřikla jsem na něj. ,, Chci zničit Temný tak mě nech,“ řekl. Chtěla jsem na něj začít křičet, ale přišli k nám Eddie a John. ,, Si blázen. Proč to děláš?“ řekla jsem. Chtěl něco říct, ale všichni jsme si všimli, že nás někdo sleduje. ,, Co to sakra je?“ zeptal se Eddie. ,, My,“ ozvalo se těsně za ním než mu zlomili vaz. Vykřikla jsem a Tayler se na něj vrhnul. Najednou jich proběhlo víc. Johna omráčili a Taylerovi zlomili také vaz. Poslední co si pamatuji byli jejich oči. Rudé jako krev a já poznala kdo to je. Temní...
################################
Ahoj!! Jsem tu zase já a nová kapitola!!
Asi mě trochu zabijete.. Ten konec já vím😄 Chtěla bych vám moc poděkovat.. Proč? Příběh je druhý v kategorii Upíři!!
Takže nebýt vás, byla bych na dně.
Mám vás ráda a Ahoj!! U další kapitoly Vaše
#Bee#
Btw. Máme za sebou třicet kapitol!!!
ČTEŠ
Princess of vampires [DOKONČENO] ✓ - OPRAVA
VampireCOVER BY: THEEKAY #1 V KATEGORII UPÍŘÍ!! - 26.6.2017 ❤💕💙😱 (2.5.2018 - again the first😁) #3 v kategorii UPÍŘI - 30.5.2017😍 #2 v kategorii UPÍŘI - 18.6.2017😱 ,, Až ji bude osmnáct. Musíš ji říct co je zač. Nikdy dřív, nikdy déle. Slib mi to," ře...