Na obrázku White Wolf
Varování: v této kapitole se vyskytnou nechutné věci (podle mě😄) kdo nechce nečte, ale pozor! Na konci můj komentář prosím přečíst! Užijte si četbu
###
V minulé kapitole
Všechno je má vina. To bylo poslední na co jsem doopravdy pomyslela než jsem se rozeběhla i s meči na dva silné muže a dost možně vstříc mé smrti.
#####
Kass
Běžela jsem na ty muže a do rukou, kde jsem držela meče jsem přesunula všechnu svojí sílu. Muži se zase rozeběhli na mě dokonce i s křikem. Neměli žádnou zbraň a tak jsem to měla lehčí. Jeden byl už blízko mě a tak jsem ho bodla do hrudi, jenže s ním to jen zakolísalo a na mě se vrhl další. Používali svojí sílu, několikrát mě uhodily, několikrát mě odhodily pryč aby se ke mně mohl dostat, když budu bezbraná. Jenže i já jsem byla silná a tak jsem se vždycky vyšvihla na nohy a bojovala dál. ,, Kdy už to vzdáš? Nemáš proti nám šanci,“ řekl jeden muž. Nic jsem neřekla spíš jsem se na něj rozeběhla a švihla mečem. Jediné co jsem zasáhla byla jeho ruka, ano sice zakřičel na znak bolesti, ale spíš se víc naštval. ,, Vzdej to a nebude to bolet, když to nevzdáš zabijeme tvé přátelé jako první a pěkně pomalu,“ řekl a teď jsem byla naštvaná. Moje oči změnili barvu, žíly pod očima mi naběhly a vysunuli se mi zuby. ,, To snad ne, ty si..,“ nestihl to ani doříct, neboť jsem vyskočila a pořádně se rozpřáhla. Jeho hlava i tělo letělo k zemi, jenže oddělení do sebe. Teď zbýval ten bodnutý, který byl kousek za mnou. Když jsem se na něj otočila ztuhl v náznaku v šoku. ,, Nech mě hádat. Chceš říct, že jsem hybrid? Nemusíš vím to až moc dobře,“ řekla jsem a ruku mu zabodla do hrudi. Cítila jsem teplo a pak hladkou hýbající věc, když mi došlo co to je ruku i se srdcem jsem vytáhla z hrudi a nechala tělo muže spadnout na zem. Podívala jsem se do své ruku, ve které jsem místo meče držela mužovo srdce. Upustila jsem srdce a rozeběhla se po schodech nahoru. ,, Tady si, bylo mi divné, že neutíkáš s přáteli,“ ozval se Nikolaj. ,, Mám pro tebe špatnou zprávu, jeden kamarád neutekl,“ když to řekl hned jsem se otočila jeho směrem. Vedle něho stála Rachel, která držela Eddieho. ,, Eddie!“ zakřičela jsem. Eddie pouze rty naznačil promiň. ,, Toho jsem ještě neochutnala. Můžu?“ zeptala se Rachel Nikolaje. ,, Jen si posluž,” řekl a Rachel se hned zakousla. Eddie vydal výkřik, ale Rachel to nijak nevadilo. ,, Uvidíme co uděláš s tímhle,“ řekl Nikolaj a upíří rychlostí vyrval Eddimu srdce. Přidušeně jsem vykřikla a slzy se mi draly na povrch. I když jsem ho moc neznala, za tu dobu co jsme tu byli jsem si ho oblíbila. Byl statečný a svojí odvahu přesouval na mě i na Johna. Byl i hezký. Měl krátké rezavé vlasy a na obličeji pihy od sluníčka. Na dobrým vzhledu mu pomáhali i jeho šedožluté oči. Slzy mi tekly proudem, když jsem sledovala jak jeho tělo padá bezvládně k zemi. ,, Ach, chudáčku. Co s tím uděláš? Vypláčeš mi tady jezero?“ zeptal se posměšně Nikolaj. ,, Ne, udělám tohle,“ řekla jsem a celý mé tělo i mou duši polil vztek. Myslela jsem na svoje zvíře uvnitř těla. A pak jsem cítila šílenou a nepopsatelnou bolest a praskání kostí. Mé nohy neudržely naval bolesti a tak jsem dopadla na všechny čtyři. Vřela ve mě krev všechny kosti srůstaly jinak než normálně a pak jsem cítila na rukou drápy a za sebou ocas. Neměla čas se prohlížet, neboť jsem svůj pohled směřovala na Nikolaje a Rachel. ,, To jsem nečekala,“ řekla Rachel. ,, Že jsem to nepoznal z té krve bylo divný, no co se dá dělat,“ řekl Nikolaj, který na nic nečekal a rozeběhl se přímo na mě. Skrčila jsem celé své tělo a do noh jsem přesunula svojí váhu, abych mohla vyskočit což jsem taky hned udělala. S velkým skokem jsem přeskočila Nikolaje, ale byl dost rychlý, že se hned otočil. Popadl můj meč a zkusil na mě zaútočit. Jeden úhybný manévr, ale ne na moc dlouho neboť útočil znovu. Znovu jsem uhnula a zkusila tentokrát zaútočit. Malý skok a útok zuby. Neúspěšný, neboť mě odstrčil a rychle uhl. Když jsem to zkusila znovu řízl mě do přední tlapy. Zakňučela jsem a podívala se na svojí zraněnou nohu. Po bílým kožichy tekl malý proud krve, takže ti znamenalo, že to nebylo tak zlé. Už mi docházela trpělivost, a když jsem znovu skočila Nikolaj nestihl uhnout a já se mu s vlčími zuby zakousla do krku. Pomáhal mi s tím, tak že sebou cukal a já mu jen prokousávala krk dokud se nesložil k zemi s ukousnutou hlavou. Teď zbývala jen Rachel, ale byla snaží. Bála se mě a neměla žádnou zbraň. Rozeběhla jsem se na ní a hned ji povalila na zem. Křičela, bránila se, ale nic ji nepomohlo. Trhala jsem její tělo na kousky, chtěla jsem pomstí Eddieho. Když křik i bránění Rachel ustalo, znamenalo to, že je mrtvá. Pomalu jsem toho nechala a pak se otočila k Eddiemu. Kňučela jsem a šla pomalu k němu. Hlavu jsem smutně položila na jeho břicho s nadějí, že se probere a pohladí mě po bílým kožichu. Najednou jsem cítila ostrou bolest a pak už jen své lidské tělo a studenou podlahu. Byla jsem nahá, ale bylo mi to jedno. Chtěla jsem být s Eddiem. Slzy tekly na novo, a když jsem se rozhlédla okolo sebe zděsila jsem se. Všude byla krev. Na zdech na zemi dokonce i na stropě. Kousek od Eddieho bylo jeho srdce a hlava Nikolaje, který na mě upíral mrtvý pohled. Bylo ti nechutný a mě se chtělo zvracet. Pohled jsem posunula kousek od sebe, což byl jeden z nejhorších nápadů. Kousek ode mě ležela mrtvá Rachel a co bylo horší, byl na kousky. Ruce, nohy, hlava, prostě celý tělo. Když jsem se podívala na sebe uviděla jsem po sobě krev. Už jsem to nevydržela, posunula jsem se kousek od Eddieho a vyzvracela jsem svůj obsah žaludku na podlahu. Na tvářích jsem cítila slané cestičky, když jsem se posunula zpátky k Eddiemu. ,, Proboha,“ ozvalo se několik metrů ode mně. Ten hlas bych poznala kdekoliv. Zach.
################################
Ahoj!!! Jsem tu zase já a nová kapitola!
Právě včas!
Jsem mrtě happy a víte proč? To kvůli vám lidi!! Dostali jste můj příběh i mě na první místo v upírech!!
Chápete?
1. V kategorii UPÍŘI
Když jsem otevřela Wattpad a na hlavní straně mi naběhl můj příběh a uviděla jsem pořadí, byla jsem ve velkým šoku. Křičela jsem přes celý byt úplně pyšná na příběh.. Dokonce i slza ukápla 😄 ( taková citlivka)..
Prostě nemám slov a nevím jak vám všem mám poděkovat..
Jinak snad mě nezabijete, když jsem zabila Eddieho.. Ale měli jste další přeměnu 😊😊
Mockrát vám děkuji!! Jste naprosto úžasný!!😱😍 Mám vás moc ráda💙❤💕
Vaše
#Bee#
ČTEŠ
Princess of vampires [DOKONČENO] ✓ - OPRAVA
VampireCOVER BY: THEEKAY #1 V KATEGORII UPÍŘÍ!! - 26.6.2017 ❤💕💙😱 (2.5.2018 - again the first😁) #3 v kategorii UPÍŘI - 30.5.2017😍 #2 v kategorii UPÍŘI - 18.6.2017😱 ,, Až ji bude osmnáct. Musíš ji říct co je zač. Nikdy dřív, nikdy déle. Slib mi to," ře...