•12• První den ve škole

4.4K 203 16
                                    

Kass
Po tom snu, se mi spalo už dobře. Nikdy jsem nespala tak dobře jako teď.  Pomalu jsem otevřela oči. Jediné co jsem nechápala byl spící Zach hned vedle mě. A taky to, že jsem mu ležela na hrudi, jednu ruku jsem mu držela břicho a on mě držel za bok. Jeho mužné rysi, byli teď jemné a vypadal jako anděl, který spadl z nebe. Jeho tvář byla tak klidná a uvolněná. Vlasy měl rozcuchané a to mu dávalo víc krásy. Jeho plné rty měl jemně pootevřené. Chtěla jsem ho políbit. Bože?! Na co to myslím?! Hned přestaň! Okřikovala jsem sama sebe. ,, Dobré ráno,“ řekl Zach pode mnou. Podívala jsem se do jeho temných očí. ,, Ahoj,“ řekla jsem a sama jsem si uvědomila, že jsem druhou ruku - kterou nedržím jeho břicho - jsem posunula na jeho prsní sval. Nic jsme nedělali, jen jsme se dívali do jeho očí a od do mých. Ani jsem si nevšimla, že se přibližujeme.Když už byli naše rty kousek od sebe, otevřeli se dveře. ,, Ou, sorry lidi!“ zakřičela na nás Freya a utekla do koupelny. Podívala jsem se na Zacha a ten se trochu usmíval. Pane bože! Tak krásný i malý úsměv! Prolétlo mi hlavou. Prosadila jsem se a on se vytáhl na loktech. ,, Díky, že jsi tu zůstal,“ řekla jsem mu. ,, Kdykoliv,“ řekl a já jsem si stoupla a rozmýšlela si co si vezmu. ,, Radím ti vezmi si uniformu, dnes je svátek Anny,“ řekl Zach, který seděl na posteli. ,, Kdo byla Anna?“ zeptala jsem se. ,, Ochránkyně Svatého Vladimíra. Sv. Vladimír byl nejstarší upír, každý upír má různé schopnosti u něj se, ale bohužel neprojevila. Povídá se, že se jednou Anně stalo něco hrozného co nemohla přežít, ale Vladimír ji zachránil. Nikdo neví jak,“ řekl. ,, Ty máš taky schopnost?“ zeptala jsem se s úžasem. Nic neodpověděl, ale místo toho se okolo mne objevil slabý větřík. Podívala jsem se ba okna, ale byli zavřené. ,, Schopnosti jsou spíše ovládání živlů. Já ovládám vítr a s trochou soustředění čtu i myšlenky,“ řekl a větřík přestal vát. ,, Víc se toho dozvíš na nedělních mších v kostele,“ řekl a odešel. Musela jsem přemýšlet jestli mám taky schopnost. Oblékla jsem si uniformu a vzala jsem do ruly list papíru, na kterém byl napsán rozvrh hodin.
8:00 - 8:55 Historie
9:00 - 9:55 Jazyky
10:00 - 10:55 Nauka schopností
11:00 - 11:55 Obrana
12:00 - 12:55 Umění
13:00 - 13:55 Obrana
Rozvrh vypadal dobře. Ještě jsem si zkontrovala, zda mám vše v batohu a šla jsem pomalu na první hodinu. Na listu s čísly učebny jsem se snažila najít číslo učebny historie. Učebna 41, tak už zbývalo ji jen najít. Za pochodu dlouhou chodbou jsem se dívala na dveře všech učeben, abych našla tu správnou, místo toho jsem do někoho nabourala věci se rozlétly všude okolo. ,, Au, to byla rána,“ řekl chlapecký hlas a já se podívala ze země, na které jsem seděla na kluka, který stál přede mnou a ublíženě si držel čelo hlavy. ,, Promiň, nechtěla jsem já..,“ chtěla jsem říct, že mě to mrzí, ale on mě předběhl s tím, že si sedl ke mně na zem. ,, Myslím, že vedeme mít na hlavě boule,“ řekl s úsměv. ,, Jsem Tayler Foy,“ řekl s úsměvem a nabídl mi ruku. ,, Kassandra La Fure,“ řekla jsem a ruku přijala. Mohla jsem si ho prohlédnout. Jeho vlasy upravené, rezavě oranžové. Oči hnědé, úsměv upřímný. Ďolíčky, které se mu rýsují na tváři mu přidávají na roztomilosti. Pleť měl bledě bílou. ,, Nech mě hádat upír?“ zeptala jsem se. ,, Správně a ty jsi taky upír?“ zeptal se. Jen jsem přikývla. ,, Kam teď jdeš?“ zeptal se. ,, Hledám učebnu historie,“ řekla jsem. ,, Tam jdu, taky tak pojď,“ řekl a pomohl ni sebrat věci. Postavila jsem se a mohli jsme jít vstříc školy. ,, Poslyš, neviděl jsem tě tu,“ řekl. ,, No, já tu sem tak trochu nová,“ řekla jsem. ,, Tak jestli chceš budu ti dělat průvodce,“ řekl a já jsem se usmála. Po chvíli jsem došli přes dveře, na kterých bylo napsáno čtyřicet jedna. Tayler mi podržel dveře, abych mohla vstoupit. Děkovně jsem se usmála a rozhlédla se po učebně. Všude byli lidi stejného věku. Kluci i dívky. ,, Pojď můžeš si sednout se mnou,“ řekl s úsměvem Tayler a dovedl mě k lavici. Usadili jsme se a do zvonění jsme si povídali. Hodina utekla celkem rychle. Po hodině si mě odchytil učitel. ,, Ty si zde nová, že?“ zeptal se mě. ,, Ano,“ řekla jsem. ,, Dobře, dovol abych se představil, Rupert Gillas,“ řekl a nabídl mi ruku. ,, Kassandra La Fure,“ řekla jsem a nabízenou rukou jsem potřásla. ,, Učím ještě obranu, takže se určitě setkáme,“ řekl. Byl středního věku, vlasy měl zatím tmavé, ale pomalu šedli. Brýle, které pomáhali jeho očím si teď čistil o bílí látkový kapesník. Vypadal v pohodě a taky, že sním každý vycházel. A podle přízvuku je z Anglie. ,, Dobře, zatím nashle pane Gillasi,“ řekla jsem a vyšla z učebny. Tayler na mě čekal před učebnou a pak jsme se vydali na hodinu jazyků. Po hodině jazyků byl čas na předvedení schopností. Všude byli žáci a ukazovali co umí. Vítr, voda, oheň a země. Čtyři hlavní živly a každý nějaký ovládal. Tayler ovládal vodu a Winston - přítel Taylera - ovládal zemi. Přišla řada na mě. Tak moc jsem se soustředila až jsem udělala malý plamínek ohně. Jenže z láhve vody se vyřítil proud a oheň zhasl. ,, Zajímavé slečno Fure. Bude potřeba víc tréninku,“ řekla učitelka a šla dál k žákům. Zbytek hodin jsem si zlámala všechny kosti, neboť byli dvě hodiny obrany. A opravdu učil pan Gillas. Na hodině umění jsem byla ve svém živlu, taky jsem dostala pochvalu od učitelky a Tayler se ba můj obraz díval s upřímným úžasem. ,, To je tvůj živel,“ řekl Tayler, když mě doprovázel k pokoji. ,, Díky za dnešek. Moc si mi pomohl,“ řekla jsem s úsměvem. ,, Rád pomůžu,“ řekl, naposledy se usmál a odešel. Já jsem si v pokoji na chystala na další den a mohla jsem jít spát. V posteli jsem si ještě četla, ale než jsem se nadála upadla jsem do hluboké říše snů.
################################
Ahoj!! Tady jsem zase a další kapitola!! Jo vím zase pozdě, ale teď ve škole byla honička...
Jinak, asi jste si všimli, že jsme přešli desátou kapitolu!! Potlesk!
Tady máte ukázku vypadá Tayler Foy:


No nic tak zase Ahoj!! U další kapitoly.
Mám vás ráda, vaše

#Bee#

Princess of vampires [DOKONČENO] ✓ - OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat