Na obrázku John.. Musí se nechat, že je taky hezký😄
Pozor! Máme tu další věnování! A tuhle kapitolu věnuji... czdanielka! Za tvoje úžasné komentáře, které mě vždycky donutí usmát se a dát naději, že je příběh dobrý.😊 Tvoje komentáře dokážou krásně potěšit.. Takže ti děkuji a užij si čtení jako všichni ostatní
####
Vminulé kapitole:
,,...A asi..,“ zasekl se v monologu a podíval se na mě. ,, Asi co?“ zeptala jsem se. Zach se díval dál do mých zelených očí. Nadechl se a pak řekl něco co mě vyvedlo z míry: ,, Asi tě mám rád.“
#####
Kass
Bez dechu jsem se dívala na Zacha. Nevěřila jsem tomu co řekl a moje brada byla určitě až na zemi. ,, Nebo víš co? Žádný asi, ale určitě tě mám rád. Už delší dobu, ale sám jsem o tom nevěděl. Nemohl jsem se rozhodnout. Poslouchal jsem hlavu a ne srdce,“ řekl a tím mi vyrazil dech ještě víc. ,, Řekni něco,“ zašeptal. Ty trubko! Právě ti tu vyznal co k tobě cítí! Vždyť ho máš taky ráda! Zase ten hlas, který nemůže na chvíli zmlknout. ,, Řekni to nahlas,“ zašeptal zase nebezpečně u mého ucha. ,, Mám tě ráda,“ řekla jsem to konečně. Zach se usmál a natáhl se pro polibek. Když spojil naše rty, byl to obrovský výbuch. Několika násobný proud a velké šimrání v břiše. Ano, je to pravda měla jsem ho ráda, ať se stane cokoliv. ,, Moje Kassie,“ zašeptal do polibku, který ještě nějakou dobu trval. Neskončil by, kdyby se nezačal ozývat potlesk a pozbudivé křičení. Odtáhly jsme se od sebe a konečně jsem si všimli, že okolo nás stojí několik spolužáků. Mé tváře začínali nabírat červenou barvu a tak jsem radši hlavu schovala do Zachovi hrudi. Zach se samolibě usmíval a začal pomalu vstávat. Dokonce i se mnou. ,, Trapas,“ řekl Zach, když nás začali plácat po zádech. Nestačila jsem něco říct, neboť k nám přiběhla Freya a John. ,, Takže to byla pravda,“ usmála se na mě. ,, Zachu, ty si to pěkně rozjel,“ řekl John a dal mu ruku na rameno. Dokonce i učitelé tleskali. Nějaká učitelka se tvářila až moc sladce a profesor Gillas tleskal, ale zdálo se, že jen ze slušnosti. Mračil se a to nepříjemným způsobem. ,, Takže! Poslouchejte všichni! Dnes nás čeká už jen večeře a volno. Ale od zítřka začíná náš plán. Ráno v osm buďte tady dole v zimním oblečení na lyže. A pokud možno, žádný vyznání. Dnes to stačilo,“ řekl ostře profesor Gillas a pak odešel zřejmě do jídelny. Několik žáků ho následovalo a pak jsem odešli do jídelny i my. V jídelně bylo něco málo stolů s několika místy. Já, Zach, Rose, Sam, Tayler, Lucy, Tessa, John, Cassie a Frya jsme šli hned k jednomu stolu. Měla jsem u sebe celou partu, kterou jsem měla nadevše ráda. Když jsme se posadili, všichni navázali vášnivou konverzaci o lyžování. Jen jsem pozorovala a čekala až dostaneme večeři. Začali jsme si postupně nosit talíř s nějakou omáčkou a knedlíkem. Zach měl celou dobu propletenou ruku s tou mou. Jen jsem se usmívala nad pocitem hřejivého srdce. Po večeři nám učitelé rozkázali odejít do svých pokojů, kde jsme měli už zůstat. Přede dveřmi jsem se loučila se Zachem. Držel mě za boky, já měla ruce okolo jeho krku, neboť jsem stála na špičkách tak, že bych mohla ztratit rovnováhu. ,, Po večerce za tebou přijdu,“ zašeptal mi do ucha a naposledy mě políbil. Usmála jsem se a odešla do pokoje, kde už byla Freya i Rose. ,, Pustíme si něco? Vzala jsem flešku,“ řekla jsem a ukázala na televizi co byla v pokoji. Holky přikývli a tak jsem se dala do zapínání televize. Když jsem ukazovala filmy a seriály co mám na flešce, holky se pomalu rozhodovaly co vyberou. ,, Počkej! To The Originals vypadá dobře,“ řeklo obě naráz. ,, Je to seriál,“ řekla jsem. ,, Nevadí máš tam i začátek?“ zeptala se Rose. Přikývla jsem na souhlas. ,, Tak to pusť od začátku,“ vložila se do toho Freya. Jen jsem se zasmála a pustila první díl, první série. Stihly jsme se podívat nejmíň na patnáct dílů, dokud nás nevyrušil profesor s tím, že máme jít spát. ,, Tak co na to říkáte?“ zeptala, jsem se, když jsme všichni leželi v posteli a jediný světlo byla jedna lampička. ,, Musíte uznat, že Klaus je k nakousnutí, klidně bych si dala říct. A hlavně když se naštve. Mmm,“ ozvala se Freya. ,, Máš Johna!“ vykřikla Rose. ,, Ja vím, ale nemám pravdu?“ zeptala se Freya. ,, Neříkám, že ní hezký, ale co takhle Elijah? V tom obleku. A jak je starostlivý o celou svou rodinu. A hlavně o Hayley. Kdybych já byla Hayley hned bych po něm skočila,“ řekla tentokrát Rose. ,, Dobře mužský radši vynecháme, protože až uvidíte Kola, budete se hádat ještě víc. A co ženské postavy?“ zeptala jsem se. ,, Líbí se mi Hayley a Rebekah, ale Davina ne. Přijde mi hodně zlá a ještě dětská,“ řekla Freya a Rose souhlasila. Musela jsem dát taky za pravdu měla jsem to stejně. A u mužských rolí se mi líbí všichni bratři. Jak Klaus, Elijah, tak i Kol. Ještě jsme si chvíli povídali, ale pak jsem slyšela jen pravidelné oddechování. Když jsem pomalu zavírala oči, uslyšela jsem hluk. ,, Haló?“ zeptala jsem se do tmy. Jasně, nějaký vrah chodí po pokoji a když zavoláš haló tak ti určitě odpoví. Si vážně geniální. Ozval se zase ten hlas. Než jsem se nadála nějaká ruka mi zacpala pusu. Moje oči se rozsvítily a žíly se zuby naběhly. ,, Klid to jsem já,“ ozval se známý hlas. ,, Kudy si šel?“ zeptala jsem se. ,, Balkonem,“ řekl a začal si ke mně lehat. ,, To si nemohl jít dveřmi?“ zeptala jsem se a posunula se víc ke zdi, aby si mohl lehnout. ,, Moc nápadný,“ řekl. Jen jsem nad ním protočila oči, ale v duchu jsem se usmívala jako andílek. ,, Nevejdeme se,“ řekla jsem, když jsem byla natisknutá na zdi a on skoro padal. ,, Ale ano,“ řekl. Než jsem stačila něco říct, ležela jsem na něm. Až teď jsem si všimla, že nemá triko. ,, Tešíš se zítra na lyžování? “ zeptal se. ,, Nejdu do sněhu!“ řekla jsem. ,, Ale půjdeš,“ řekl. ,, Nejdu o toho sněhu! Nejdu!“ řekla jsem. Zach se jen zasmál a objal mě okolo pasu. ,, To si jen myslíš,“ řekl a dal mi poslední polibek na čelo. Usnula jsem skoro hned, neboť mi k tomu pomáhal jeho klidný tlukot srdce a jeho vůně.
################################
Ahoj! Jsem tu zase já a nová kapitola!
K téhle kapitole není asi co říct. Asi to, že pokud nevíte kdo je Kol, Klaus a spol. Můžete napsat do komentáře ráda objasním. Nebo vám bude stačit, že to je ze seriálu😄
Jinak jestli jste vnímavý, tak jako já. Tak vám asi přišlo divné, že v první kapitole se ukázalo jméno Tayler a Ryan. Všimla jsem si toho až teď, takže kdo si myslí, že ti dva co zbili Kass jsou teď na univerzitě, tak to není pravda. Jen jsem omylem zapomněla, že už Taylera i Ryana použila.. Doufám, že to chápete a nebude vám vadit, když takhle ty jména zůstanou.. Nebo je mám přejmenovat? Takže kdo si opravdu myslel, že ti otrapové z první kapitoly jsou ti kluci na univerzitě, tak se omlouvám za zmatky. Všichni jsou rozdílní osoby.
A jinak jsem nečekala, že příběh bude mít už okolo 1,38K viditelnosti. To je paráda.
To bude asi vše.
Mám vás ráda a Ahoj! U další kapitoly
Vaše
#Bee#
ČTEŠ
Princess of vampires [DOKONČENO] ✓ - OPRAVA
VampireCOVER BY: THEEKAY #1 V KATEGORII UPÍŘÍ!! - 26.6.2017 ❤💕💙😱 (2.5.2018 - again the first😁) #3 v kategorii UPÍŘI - 30.5.2017😍 #2 v kategorii UPÍŘI - 18.6.2017😱 ,, Až ji bude osmnáct. Musíš ji říct co je zač. Nikdy dřív, nikdy déle. Slib mi to," ře...