Kass
,, Ticho prosím!“ zakřičela ředitelka přes místnost plnou dospělých lidí, kteří byli oblečení v celé černé a pak ještě žáci. Mladší a starší. ,, Všichni z vás viděli ten nápis, který asi vysvětluje všechno,“ začala ředitelka, když se všichni utišili. ,, Kdo nápis neviděl tak tady ho máte,“ řekla a za ní na plátně se objevila zakrvácená zeď, na které bylo napsáno jdu si pro tebe princezno! ,, No když ho vidíte už teď, tak asi víte co vysvětluje!“ pokračovala ředitelka. Místností se ozvalo šeptání a šum. Nervózně jsem se zavrtěla na židli, bylo to tu. ,, Uklidněte se!“ zakřičela ředitelka a lidé utichly. ,, Máte všichni pravdu! Ztracená princezna žije! A je dokonce tady s náma na Akademii!“ tak a ví o mě celá škola a její vojsko. Všichni začali lapat po dechu a rozhlížet se okolo sebe. ,, Ticho! Už buďte krucinál potichu a nechte nás mluvit!“ zakřičela ředitelka, které už došli nervy. Podívala se na mě a já nejistě přikývla. Utřela jsem si spocené ruce do tmavě modrých džín a pomalu vstala. ,, Žáci a ochránci! Tohle je naše princezna!“ řekla ředitelka a všechny pohledy se přesunuli na mě. Někteří si začali šeptat jiní byli v šoku a zbytek jako třeba Meredith měli jen zhnusené úšklebky. ,, Teď je řada na tobě,“ pošeptala mi ředitelka a položila mi povzbudivě ruku na rameno. Jen jsem kývla a hlasitě polka. ,, Teď už to víte všichni. Je to pravda jsem princezna a hybrid. Já vím, taky jsem tomu ze začátku nevěřila, ale pak to bylo čím dál tím jasnější. A teď jste podle nápisu poznali, že Arcadius je živý a jde si pro mě,“ stopnula jsem svůj proslov, neboť se ozvali výkřiky. ,, Princezna neexistuje!“ ,, Zničí Akademii jen kvůli tobě!“ ,, Nechceme princeznu!“ ,, Ty nejsi princezna!“ a takhle bych mohla pokračovat ještě dlouho. ,, Poslouchejte! Vím je to moje vina! Neprosila jsem se být princeznou. Arcadius má několik Temných po boku, kteří brzy budou útočit na Akademii. Je jasné, že za denního světla to nebude,“ na chvíli jsem se zase zastavila. Znovu výkřiky. ,, Co je nám do toho?!“ ,, Nebudeme poslouchat namyšlenou krávu!“ a několik dalších. ,, Nejsem namyšlená kráva! Myslím na dobro pro vás a pro školu!“ zakřičela jsem na ně. ,, Musíme se bránit. Musíme se zachránit. A musíme zničit zlo. Nikdo neřekl, aby jste to dělali pro mě! To ani nechci. Chci aby jste chránili svoje životy a svojí školu! Ne mě! Já se budu chránit sama!“ vykřikla jsem konec svého proslovu do hustého ticha od lidí, kteří ani neseděli. Stáli každý přilepený a někoho. Najednou utichly, jediné co bylo slyšet byl burácející vítr do oken, neboť se blížila velká bouře. ,, Jdu s tebou,“ řekla Freya někde za mnou a poklekla na jedno koleno. Poté to zopakoval John, Cassie, Rose, Lucy, Sam a Tessa. Všichni řekli ,, Jdu s tebou.“ a poklekli. Pak se ozval hlas někde u stěny. Hlas, který jsem nečekala. ,, Jdu s tebou,“ řekl Adrian a také poklekl. Poté ředitelka a Zach. To byli mý blízcí, kteří se mnou drželi vždycky. Podívala jsem se na dav lidí, žáků a učitelů. ,, Jdu s tebou!“ zakřičel mladý klučina, který byl snad v prváku. Všichni se otočili na hocha, který poklekl před princeznou. Najednou se to rozneslo dál a začalo si klekat víc žáků a víc lidí. Rozhlížela jsem se okolo sebe. Všichni postupně klekali až nikdo nestáli. ,, Jdeme se připravit do boje!“ zakřičela jsem a všichni souhlasili. Začali se bavit mezi sebou a já s úsměvem odcházela. ,, Tohle se ti povedlo,“ ozval se Adrian, který mě dohonil. ,, Díky, ale teď mě omluv. Musím jít,“ řekla jsem a znovu se rozešla ke dveřím. ,, Kam jdeš?“ zeptal se. ,, Do kostela,“ řekla jsem a otočila se na něj. ,, Jdeme najít způsob jak ho zabít,“ řekla jsem a on se usmál a rozešel se ke mně. ,, Tím pádem jdeme do kostela,“ řekl a bok po boku jsme se rozešli směrem ke kostelu.,, Arcadius se blíží a my dva tady trčíme u knih!“ řekla jsem, když jsem si vzala padesátou knihu. ,, Vlastně tři,“ ozval se hlas při, kterém jsem ztuhla. Podívala jsem se za sebe a moje tvrzení se potvrdilo. Zach. Už nic neřekl, jen šel ode dveří k policím s knihami a nějakou si vzal. ,, Vlastně my všichni,“ řekla Freya a když jsem se znovu otočila nemohla jsem věřit svým očím. Bylo tam všichni mí přátelé, a ten chlapec co se ozval jako první. ,, To je Charlie Grace, tvůj velký fanda,“ zasmál se a ukázal a toho mladého kluka vedle sebe. Mladík jménem Charlie se nervózně usmál a poškrábal se na zátylku. ,, Jsem rád, že ti můžu pomoct,“ řekl s úsměvem. ,, Tak tedy do práce,“ tentokrát jsem se usmála já. Zdál se být přátelský a taky nevypadal zle. Tmavě hnědé vlasy, které byli trochu delší, měl vyčesané nahoru. Čokoládové oči, schované pod brýlemi dnešní módy. Na sobě měl bílé triko, košili a černé džíny. Vypadal docela dobře. Jen se usmál a šel si pro knihu jako všichni ostatní.
Už přes několik hodiny a přes několik knih hledáme způsob jak zabít Arcadiuse. Každý kromě mě a Adriana měli už přes desátou knihu, ale nikdo nic nenašel. Začala mi odcházet naděje, že to vůbec dokážeme. Jen tak jsem se rozhlížela okolo svých přátel, kteří i přes únavu očí hledali dál. Podívala jsem se na nového člena, který se začal chovat divně. Jen tak otáčel stránky, ale najednou ustál v pohybu a díval se do knihy. ,, Charlie co to je?“ zeptala jsem se ho a on se na mě podíval. ,, Asi jsem něco našel,“ řekl a šel s knihou za mnou. Opatrně jsem vzala knihu a dala se do čtení. Marcus Maxwell, snesl špatně odvržení od svého bratra. Sliboval, že si k bratrovi najde cestu. Pokusil se přeměnit v hybrida, ale příroda to nakázala jen jednomu z bratrů. Marcus začala dělat vše možné i nemožné pokusy na sobě. Dlouho mu nic nevycházelo až do doby, kdy zkusil temnou magii, která mu dala velikou moc. Místo toho aby Marcus hledal cestu k bratrovi, začal hledat cestu pro větší moc. Zkoušel všechno, kromě krve svého bratra. Ke krvi se nikdy nedostal, neboť nemohl použít krev z prvního hybrida, ale nýbrž jeho potomka. Jenže jestliže Marcus vypije krev potomka, začne se přeměňovat a bude velmi slabý. Tedy dokud se nepromění v nejmocnější věc, která zničí celý svět. Od jeho pokusů se stal zrůdou, kterou začali lidé nazývat Arcadius.
Přečetla jsem všechno co tu o něm bylo. Takže kdysi dávno to byl Marcus, bratr Williama. Pak začal šílet po moci udělal ze sebe monstrum a teď je Arcadius. Opakovala jsem si všechno co jsem si přečetla a pak jsem ustála v myšlení a v pohybu. ,, Proboha,“ řekla jsem tiše, ale i tak se na mě všichni otočili. ,, Co se děje?“ zeptal se Adrian. Otočila jsem zrak na něj a řekla: ,, To já ho můžu zabít.“
################################
Heh? Další napínavý konec? :D
Možná :D příště se dočkáte krve, srdcí a války ! Mucheche!!
Ano jsem zlá..
A popravdě tahle kapitola už mě těší...
Dokonce jsem ji napsala na mobilu! :D
Už jen dvě kapitoly... Myslím, že to utíká až moc rychle.. a dokonce týdne by měl být i konec prvního dílu.. samozřejmě můžu kecat, neboť uvidím jaká bude nálada :D
Lovuju vás
Vaše
#Bee#
ČTEŠ
Princess of vampires [DOKONČENO] ✓ - OPRAVA
VampiriCOVER BY: THEEKAY #1 V KATEGORII UPÍŘÍ!! - 26.6.2017 ❤💕💙😱 (2.5.2018 - again the first😁) #3 v kategorii UPÍŘI - 30.5.2017😍 #2 v kategorii UPÍŘI - 18.6.2017😱 ,, Až ji bude osmnáct. Musíš ji říct co je zač. Nikdy dřív, nikdy déle. Slib mi to," ře...