Na obrázku Kass a Tayler
A zase pozor!! Máme tu nové věnování!! Tuto kapitolu speciálně věnuji mé drahé sestřičce KateTomlinson6917, za její dokonalou podporu a křičení přes celý byt ať hned napíšu další kapitolu. Její podpora je dokonalá, neboť ně vždycky přemluvila ať pokračuji dál. Mám tě ráda sestřičko a užij si četbu jako všichni ostatní.
###
Kass,, Naučíš se to ovládat věř mi," řekl, když mě objímal. Jen jsem přikývla. ,, Měli by jsme jít," řekl a já si teprve teď uvědomila, že se jde do toho hnusného sněhu. Jen jsem zamručela v nesouhlas a tvář si schovala do jeho pevné hrudi. ,, Pojď," řekl. ,, Nikam nechci," řekla jsem. ,, Buď půjdeš sama nebo tě tam donesu," řekl a já se od něj rychle odtáhla a snažila jsem se utéct. Než jsem se nadála Zach mě chytl a přehodil mě přes rameno jako pytel brambor. ,, Pusť mě!" řekla jsem a Zach nic neřekl jen se i se mnou na rameni rozešel někam pryč. ,, Pusť mě! Půjdu sama!" řekla jsem. ,,To víš že jo, dám tě na zem a ty někam utečeš? Ani náhodou," řekl. ,, Mě se tady nelíbí," řekla jsem celkem velkou lež. Kdo by nechtěl mít tak hezký výhled na jeho zadek? Jak asi vypadá, když je nahý? Super. Můj vnitřní hlas se vrátil. ,, Mě se můj výhled líbí," řekl a aby potvrdil své tvrzení plácl mě po zadku. On mě plácl po zadku! ,, Hej!" zavískla jsem vyděšeně. ,, Vidíš? Měl jsem pravdu," zasmál se Zach. Už jsem asi říkala jak moc miluji jeho smích, že? Cestou jsem ho bouchala do zad a nadávala s tím ať mě pustí. Nic ho nevyvedlo ani z míry, tak jsem to s boucháním vzdala a opřela se loktem o něj, když v tom jsme zastavili. ,, Tak tady si, stihl si to včas. Ještě chvíli a dělal by si kliky," ozval se známý hlas. ,, To je Kass?" zeptala se Freya. ,, Freyo! Pomoz mi!" zakřičela jsem a snažila se aspoň trochu otočila, abych na ní viděla. ,, Promiň, ale do toho se plést nebudu. Jste spolu tak roztomilý," řekla Freya. Než jsem stihla něco říct Zach mě postavil konečně na pevnou zem. Uraženě jsem si založila ruce na hrudi a našpulila rty, na které mi dal rychlou pusu. Nemohla jsem být naštvaná dlouhou, to jeho nečekané chovaní no vždycky vykouzlí úsměv na tváři a už nejsem naštvaná. Jako kdyby ze mě odešla všechna temnota a zbylo ve mě jen světlo. Stejně by mě zajímalo k vždycky odejde, ale i tak jsem za to ráda. ,, Jste tu všichni?" ozval se hlas profesora. Všichni zamručeli na souhlas a učitel pokračoval. ,, Fajn, teď si vezmeme lyže a půjdeme do autobusu, který nás odveze na sjezdovku," řekl učitel. A všichni se začali posouvat k učitelce, která dávala lyže. Už jsem se otáčela, když v tom mě někdo chytl za ramena. ,, Tudy jsou lyže a né tudy," řekl Zach a otočil mě správným směrem. Naštvaně jsem se zařadila a nechala ruce založené na prsou. ,, Jak malá," řekl Zach, když si všiml mého zamračeného pohledu. Kdyby pohled zabíjel, byl už na zemi mrtvý. ,, Ale no tak, přeci nebudeš naštvaná," řekl. ,, Budu," prskla jsem po něm a šla si pro ty blbé lyže. Učitelka mi předala lyže a já se vydala k autobusu, u kterého byli i ostatní. Do kufru jsem vložila lyže a šla si sednout do autobusu. Jako vždycky naše parta seděla vzadu, ale od té doby co se mi udělalo zle, už se mi tam moc nechtělo. ,, Kass! Pojď sem!" zakřičela na mě Freya, která seděla v zadu s Johnem. ,, To je dobré, sednu si sem," řekla jsem a tak i udělala. Napadlo mě, že bych si mohla chvíli hrát na uraženou na Zacha. Dívala jsem se z okna a snažila se všechny ostatní ignorovat. ,, Můžu si sednout?" už jsem čekala, že to bude Zach, ale když jsem otočila pohled zarazilo mě to, že u volného místa stojí Tayler. ,, Jasně," řekla jsem s úsměvem. On se nuceně usmál a sednul si. ,, Chtěla jsem se omluvit. Já nad tím ještě nemám kontrolu a taky,.." chtěla jsem pokračovat v omluvě, ale Tayler mě zastavil. ,, Neřeš to, taky mi to trvá, ještě teď mám trochu problémy. Spíš mě mrzí jiná věc," řekl. ,, Jaká?" zeptala jsem se. ,, Proč si mi neřekla, že si jiná? Že jsi hybrid?" zeptal se tichým hlasem, aby nás ostatní neslyšeli. ,, Promiň, měla jsem strach. Toho, že by jste využívali jen mé moci," řekla jsem. ,, Jak tě to mohlo napadnout?! Jsem tvůj kamarád," řekl. ,, Ne jen ty, ale ostatní, " řekla jsem a pohled držela u země. ,, Kdo všechno to ví?" zeptal se. ,, No Zach, Freya, ty, možná profesor a sakra teď o Rose," řekla jsem a praštila se do čela, jako že jsem blbka. ,, Freya ani ten Rus to neřeknou. Ani já a Rose je moc hodná na to aby využívala a nebo zradila, ale s tím profesorem nevím," řekl zamyšleně. ,, Díky, moc si mi pomohl," řekla jsem a objala ho. ,, Teď už mi říkej všechno," řekl a dal mi polibek do vlasů. Nezapomeň, že máš ráda Zacha! Ozval se ten hlas. Nechápu co si myslí. Tayler je pro mě jako bratr. Nemohla bych ho mít ráda víc než normálně. Když jsme se objímali zrovna okolo nás prošel Zach a netvářil moc štastně. Jako kdyby žárlil a málem by klidně urthl Taylerovi i hlavu, aby byl u mě. Nechápu co mu vadí, je to jen kamarád, ale je celkem roztomilé, že žárlí. I když prý žárlivost bývá nebezpečná, ale nevěřím tomu, protože jsem to nikdy nezažila na vlastní oči. Jediné odkud to znám jsou romantické filmy. Vím asi jsem ubohá, ale nemohu za to, neměla jsem nikdy ani sourozence. Při myšlenkách na rodinu jsem si vzpomněla na rodiče. Žijí ještě? Byl ten sen pravdivý? A nebo už jsou mrtví a já jsem zůstala na všechno sama? Tohle pro mě zůstane asi záhadou. Podívala jsem se zpátky na Zacha. Pořád stál kousek od nás a vražedné pohledy vrhal střídavě. Chvíli na Tylera a pak zase na mě. Jenže když se podíval. I na mě očima mu proběhlo i zklamání a mě došlo, že hru na uraženou budu muset ukončit, neboť můj žárlivka žárlí na vše živé možná i neživé co je blízko u mě...
################################
Ahoj!!! Hádejte kdo tu je s novou kapitolou? No přeci já!! 😄
Omlouvám se, ale mám zase po nějaké době dobrou náladu..
Jinak určitě je nejvyšší čas vydat novou kapitolu, takže tady je!
A co říkáte na Zacha? Líbilo by se vám mít takhle žárlivého přítele? A co o Taylerovi? Jaký na něj máte názory? Nebo spíš i na oba?
Kdybych dala souboj fanynek kdo by vyhrál?
Tayler×Zach
Uvidíme kdo vyhraje😱😄
No nic..
Mám vás ráda a Ahoj!! U další kapitoly
vaše
#Bee#
ČTEŠ
Princess of vampires [DOKONČENO] ✓ - OPRAVA
VampireCOVER BY: THEEKAY #1 V KATEGORII UPÍŘÍ!! - 26.6.2017 ❤💕💙😱 (2.5.2018 - again the first😁) #3 v kategorii UPÍŘI - 30.5.2017😍 #2 v kategorii UPÍŘI - 18.6.2017😱 ,, Až ji bude osmnáct. Musíš ji říct co je zač. Nikdy dřív, nikdy déle. Slib mi to," ře...