Zach
Po celé budově jsem hledal Kass, dokud jsem nepřišel do jejího pokoje, kde byli roztřesená Freya a Ryan. ,, Co se to tu děje?“ zeptal jsem se. ,, Odešli,“ řekl Ryan, protože Freya byla v naprostém šoku. ,, Mluv srozumitelně, kdo odešel?“ nechápal jsem celý běh okolnosti. ,, Tayler a Eddie odešli do města na Temný. Kass je šla zastavit,“ řekl Ryan a mě se zastavilo srdce. Kass odešla, aby pomohla Temným. Neví toho o nich dost aby se dostala do boje, měl jsem ji toho říct víc. ,, Do jakého města?“ zeptal jsem se. ,, Prý je tady kousek. Je to tu napsané,“ řekla tiše Freya, u které jsem nevěděl, že držela papírek v ruce. ,, Jdi,“ zašeptala Freya a já ji hned pochopil. Věděla se mnou co je Kass zač a tahle výprava je pro ní rovnou sebevražedná mise. Podíval jsem se ještě jednou na Freyu a pak odešel pro další lidi. ,, Zachu, co se děje?“ zeptal se Sammi, vůdce stráže. ,,Musíme hned do města. Asi tři žáci odešli na Temný,“ řekl jsem. ,, Vlastně čtyři,“ ozval se někdo. Ten někdo byla Cassie. ,, Co že?“ zeptal se Sammi. ,, Můj bratr. John odešel s Kass,“ řekla Cassie a já zůstal zamrzle stát. John odešel s Kass, ale proč? ,, Musíme jít ať jsou kdekoliv. Musíme je zachránit,“ řekl jsem a vydal se k autu. ,, Jak je najdeme?“ zeptal se Sammi, když přišel s dalšími lidmi nastoupil do auta. ,, To netuším,“ řekl jsem a nastartoval auto.O pár minut později
Městem chodíme už docela dlouho. Ptáme se okolních lidí, ale nikdo není schopný odpovědět. ,, Hej! Něco jsem našel!“ zakřičel Sammi a já hned běžel k němu. ,, Tenhle říká, že nějakou hezkou dívku a černovlasého chlapce poslal do baru, protože tam byli jejich přátelé,“ vysvětlil mi, když jsem přišel k němu a nějakému muži. ,, Do jakého baru?“ zeptal jsem se směrem k muži, který hned na to ukázal na nedaleký bar. Hned jsem se k baru rozešel a Sammi se držel hned za mnou. Když jsem vešel do baru pohltil mě smrad cigaret, alkoholu a předražené parfémy. ,, Bude to těžší,“ řekl Sammi. Jako vlkodlak má dobrý čich, ale když je tu toho tolik bude to mít tak akorát těžší. ,, Najdi pach Temného, to postačí,“ řekl jsem. Sammi přikývl, pořádně se nadechl a zavřel oči. Chvíli tak stál a já jen trpělivě čekal. Najednou otevřel oči a podíval se na mě. ,, Mám jednoho,“ řekl a začal mě táhnout ven přes zadní východ. Venku byl muž, který si zrovna pochutnával na nějaké ženě, která byla úplně zdrogovaná jeho feromony. Chytl jsem muže, odstrčil jsem ho a poté ho upíří silou přitlačil na zeď. ,, Co chceš?!“ prskl po mě. ,, Informace,“ řekl jsem a z pod kabátu si vytáhl stříbrný kolík. ,, Byla tady dívka asi se třemi kluky, kde jsou teď?!“ zeptal jsem se a dal mu kolík přímo na srdce. ,, Aha, ty myslíš tohle. Ano byli tu a udělali tu pěkný rozruch.“ řekl. ,, Nechci vědět co udělali, ale kde jsou!“ řekl jsem a kolík jsem mu zaryl trochu do hrudi. Vykřikl bolestí a hned na to vykřikl: ,, Já nevím." ,, Si k ničemu,“ řekl jsem a ukončil jeho ubohý život. ,, Zachu, něco jsem našel,“ řekl Sammi a já se otočil jeho směrem. V ruce držel batoh, který jsem si od něho vzal a podíval se do něj. Byl tam stříbrný kolík a doklady. I podle batohu jsem poznal, že je to Kass. A ten kolík? Po našem prvním tréninku si ho vzala. Věděl jsem to, ale když se nepřiznala uznal jsem, že už je její. ,, Dokážeš ji vystopovat?“ zeptal jsem se. ,, Ano, ale budeš muset řídit,“ řekl a oba jsme se vydali k autu. Když jsme došli k autu, pohltila mě temnota. Ne má, někoho jiného. Viděl jsem a cítil strach a smutek a pak jsem slyšel tichý hlas. Z-a-c-h-u? P-o-m-o-z n-ám. J-sm-e v n-ebe-z... To bylo všechno co jsem slyšel, ale i tak bylo poznat kdo ke mně mluví. Jediný kdo to dokáže je Kass. ,, Musíme jet a rychle,“ řekl jsem na Sammiho. ,, Co se děje?“ nechápal, když si sedl na sedadlo spolujezdce. ,, Slyšel jsem ji,“ řekl jsem a nastartoval auto.Už celkem dlouhou dobu jedeme lesem a Sammi pořád hledá její stopu, kterou asi před dobrou půl hodinou ztratil. ,, Počkej! Tudy odboč vpravo,“ řekl najednou a já tak udělal. ,, Mám její stopu, jeď rovně,“ řekl. Jeli jsme rovně asi dalších deset minut, až mi řekl ať zase odbočím. Když jsem tak udělal do cesty nám vběhl John s Taylerem, který nevypadal dobře. Rychle jsem dupl na brzdu a zastavil. Sammi vystoupil z auta a já ho následoval. ,, Jste v pořádku?“ zeptal se jich Sammi. ,, My ano, ale Kass. Obětovala se pro nás. Zachránila nás,“ řekl John a mě se zastavilo srdce. ,, Odkud jste přišli?“ zeptal jsem se jich. John ukázal za sebe, kde byla stará chata. ,, Zavolej ostatní, jdu pro ni,“ řekl jsem a rozeběhl se k chatě. Když jsem byl u dveří zastavil jsem se, protože jsem cítil krev. Hodně krve. Vzal jsem za kliku a pomalu otvíral dveře. Do nosu mi udeřil pach krve, který byl po celém domě. Když jsem se rozhlížel po vnitřku domu samotného mě pohltil strach. Všude na zemi byli kousky těla a po zdech, po zemi i po stropě byla krev. Viděl jsem Temného bez hlavy a pak další kousky těla. Podle tvaru to byla asi žena. A nakonec jsem viděl uprostřed toho všeho další tělo a nahou Kass, která měla hlavu položenou na tom bezvládném těle. Kass byla celá od krve a ke všemu nahá, hned mi došlo, že se proměnila. A to tělo, u kterého byla byl Eddie. ,, Kassie,“ řekl jsem a sundal si svůj kožený kabát, který jsem poté přehodil přes ní. Neodpovídala byla celá v šoku a slzy ji tekly proudem. ,, Moje Kassie,“ řekl jsem a zkusil ji dát ruku na záda. Hned ucukla, ale podívala se na mě. ,, Jsem zrůda,“ řekla tiše a chraplavým hlasem. ,, Nejsi zachránila si své přátelé,“ řekl jsem. ,, Eddieho ne,“ řekla. ,, Správně Eddieho ne, ale pomstila si ho a určitě našel klid na krásném místě. A navíc vždy bude ve tvém srdci,“ řekl jsem a pomalu ji vzal do náruče. Jakmile jsem ji pořádně chytl položila mi hlavu na rameno a ruce mi omotala okolo krku. ,, Zachu?“ řekla tichým hlasem a nečekala než se ozvu a hned na to řekla: ,, Našel si mě.“ Vždycky tě najdu.
################################
Ahoj!! Tady jsem zase já a nová kapitola!!
Ano omlouvám se, že to tak trvalo, ale už je tu zase. Tahle kapitola je celá z pohledu Zacha.. To se nám ještě nestalo :) Jinak pořád nemůžu z toho, že jsme se dostali až na první místo.. Nevěřím, že moje spisovatelské schopnosti jsou tak dobré.. :D Ale, když jsem to řekla mé nejlepší kamarádce ona na to: ,, To je naprosto úžasné! Nechceš být spisovatelka a napsat i knihu?" Ani nevím proč to sem tahám.. No nic, napište mi názory jak vám vyhovuje pohled Zacha.. Jestli jím mám psát častěji a nebo to radši nechat na Kass :DD..
Mám vás ráda a Ahoj! U další kapitoly
Vaše
#Bee#
ČTEŠ
Princess of vampires [DOKONČENO] ✓ - OPRAVA
VampireCOVER BY: THEEKAY #1 V KATEGORII UPÍŘÍ!! - 26.6.2017 ❤💕💙😱 (2.5.2018 - again the first😁) #3 v kategorii UPÍŘI - 30.5.2017😍 #2 v kategorii UPÍŘI - 18.6.2017😱 ,, Až ji bude osmnáct. Musíš ji říct co je zač. Nikdy dřív, nikdy déle. Slib mi to," ře...