•28• Pád

3.5K 163 25
                                    

Na obrázku Kass

Kass
Po nastoupení všech dětí a poté učitelů se autobus konečně rozjel. Při cestě jsem byla ráda, že se mi nedělá zle. Kdo by si to představil? Hybridní princeznu skolí autobus. ,, Budeš si chtít povídat?" zeptal se vedle mě Tayler a já si uvědomila, že jsem zapomněla, že vedle mě někdo je. ,, Ne, to je dobrý, pustím si něco na YouTube," řekla jsem a jako důkaz vytáhla svůj milovaný mobil. Tyler se usmál a sám si dal do uší sluchátka. Zopakovala jsem jeho gesto se sluchátky a pak jsem jezdila po YouTube, abych našla něco co si pustím. Nic mě nezaujala a tak jsem si pustila v mobilu The Originals třetí řadu. Bylo to zrovna o tom jak všemocného Luciena chtěli zabít, pomocí Strix, ale to se jim nevydařilo. Byla tam i vtipná scénka Elijaha, která mě rozesmála. Lucien byl vylepšený upír, který se snažil zničit všechno i starou rodinu. I když byl parchant tak byl celkem hezký. Když jsem dokoukala jeden díl pustila jsem další, ale z toho jsem nic neměla, neboť jsem usnula. ,, Kass, vstávej jsme tu," řekl Tayler a třásl mi ramenem. Otevřela jsem oči a podívala se z okna. Všude byli kopce zasněžené bílým sněhem. Už jen ten pohled mi zkazil náladu. Tayler se začal zvedat a pak s ostatními vystoupil z autobusu. ,, Nechápu, proč nemáš ráda sníh. Tvůj vlčí kožich je bílý jako sníh," ozval se Zach. ,, Já nevím jaký mám kožich. Nezabývala jsem se tím jestli je bílý. Chtěla jsem tě pomstít," řekla jsem a zvedla se ze sedadla. Šla jsem z autobusu a vytáhla si lyže. ,, Takže každý sjede všechny sjezdovky. Kdo nechce nemusí první. Ta je pro malé děti," řekla učitelka a všichni dělali machry, že tam nemusí. Jen já jsem mlčela. Nikdy jsem nestála na lyžích ani na snowboardu. ,, Tak máte rozchod, žádné kraviny budeme vás hlídat," řekl učitel a sám s učitelku někam zmizel. Všichni se odebrali na sjezdovku druhého stupně. Prý tu bylo celkem šest stupňů ta šestá byla nejhorší, ale i tak se všichni těšili až ji sjedou. Všichni jsme šli ke sjezdovce druhé úrovně. Když si začali oblékat lyže snažila jsem se pozorně pozorovat, jak se všechno utahuje a zapíná. Když jsem všechno okopírovala stála jsem pevně a aspoň trochu stabilně na lyžích. Pyšně jsem se usmívala a i s úsměvem jsem se rozhlédla okolo sebe. Můj úsměv mi opadl, neboť všichni si to už jeli dolů a jenom já jsem tam stála ještě na startu. Zkusila jsem zvednout pravou nohu a posunout ji do předu. Povedlo se a já se musela v duchu poplácat po rameni. Dělala jsem pomalé krůčky dál dokud jsem nebyla u úplného rozjezdu. Velký nádech a hned jsem se rozjela. Modlila jsem se aby cesta byla v pořádku. Když se mé lyže i já rozjeli vypadalo to dobře, dokonce jsem se i usmívala, ale úsměv mi rychle opadl, když jsem nabírala rychlost. Smání vystřídalo křik, který upoutal všechny okolo mě. Nohy se mi pohybovali všemi různými směry až se dostali do jakýsi ho písmene V, které mi neskutečně pomohl brzdit. Nevím jak jsem to udělala, ale když jsem zapíchla špičky do sněhu ležela jsem bezpečně na zemi. Když jsem se podívala okolo sebe, všude byli lidi, kteří se mi buď smáli a nebo mě pomlouvali. ,, Co tu děláš?" ozvalo se za mnou. Byla jsem tak ráda, že slyším jeho hlas. ,, Umíš vůbec jezdit na lyžích?" zeptal se Zach, když jsem se dívala do jeho temných očí. ,, Jasně, nemám ráda sníh, ale lyžovat umím. Proč ne," řekla jsem ironicky. ,, Pojď," řekl a podal mi ruku. Ruku jsem s ochotou ráda přijala a Zach mě bez problémů postavil na nohy. ,, Sundej si lyže, půjdeme pěšky na sjezdovku první úrovně," řekl. ,, Jsou tam malé děti, přeci se nebudeš kvůli mě ztrapňovat," řekla jsem. ,, Ty mi za to stojíš a teď pojď," řekl. Radši jsem nic neříkala a sundala si lyže. Když jsme šli k sjezdovce první úrovně, pořádně jsem si ho prohlédla. Ani jsem si nevšimla, že má lyžařské oblečení, které mu i tak nesmírně slušelo. Černá bunda s tmavě červenými pruhy a úplně stejné kalhoty mu nesmírně slušeli. Může mít oblečený i pytel od brambor a i tak mu to bude slušet. Po chvíli chození ve sněhu jsme došli na sjezdovku první úrovně. ,, Takže tě naučím padat, zatáčet a jezdit. Brzdit už asi nemusím, viděl jsem tě a to ti jde dobře," řekl Zach a já jsem přikývla, jakože rozumím a rozhlížela se okolo sebe. Všude byli malé děti s rodiči a nebo s osobním trenérem. Zach mě začal říkat a ukazovat jak všechno dělat. Padání a to brzdění. Zatáčet bylo nejtěžší a jezdit rovně jsem taky zvládla. ,, Pojď je čas, aby s mi ukázala co ses naučila,"řekl a ukázal na vedlejší sjezdovku. Jen jsem přikývla a rozešla se i s lyžemi a Zachem ke sjezdovce. Byla to druhá úroveň takže to bylo ještě v pohodě. Na vrcholku jsem si oblékla lyže a čekala na Zacha. ,, Pojedu první, a pak i ty," řekl a já přikývla na souhlas. Zach na nic nečekal a rozjel se velkou rychlostí dolů. Ani ne za pět minut byl dole a čekal na mě. Tak jo, zase velký nádech a rozjezd. To zvládneme. Ozval se ten hlas, za který byla momentálně ráda, neboť mě aspoň uklidnil. Nadechla jsem se a rozjela se z kopečka dolů. Bylo to úžasné a nikdy jsem se necítila lépe. ,, Tak co jaký to bylo?" zeptal se s úsměvem Zach. ,, Luxusní!Pojď jdeme na další!" řekla jsem a tahalo ho ke třetí úrovni. ,, Mám jet zase první?" zeptal se. Jen jsem přikývla a on se s úsměvem rozjel dolů. Byl to už o trochu větší kopec, ale pořád se to dalo sjet. Když se Zach zastavil rozjela jsem se já. Zase to bylo úžasné a takhle to pokračovalo až do šesté úrovně, u které jsem začala být nervozní, protože ten kopec byl fakt vysoký. Dokonce tu bylo i hodně lidí ze školy, co se vychloubali, že to dokážou sjet. Teď tu jen stáli a klepali se jako štěňata, která se bála i stínu. ,, Chceš sjet i tuhle?" zeptal se Zach s nejistotou v hlase. ,, Neříkej, že se i ty bojíš," řekla jsem. ,, Ne jsem upír nic se mi nemůže stát," řekl a obul si lyže. ,, Jezdi pomalu, trochu si brzdi," řekl a potom se rozjel. Jel tak ladně a vůbec mu nedělalo problém se vyhnout hromadám sněhu a nebo kmenům a větvím. Byl už na konci a teď jsem byla na řadě já. Sklonila jsem se a utáhla si pořádně lyže. Nadechla jsem se a když jsem byla připravená rozjet se, někdo do mě strčil. Chvíli jsem se zvládla udržet, ale potom přišla hromada sněhu a já už letěla vzduchem. Dopadla jsem na bok, u kterého jsem cítila křupnutí a následnou ostrou bolest. Jedna noha s lyží se zabodla do sněhu a najednou jsem cítila i ostrou bolest v noze. Chtěla jsem si uchránit hlavu, ale to se mi nepovedlo a spadla jsem přímo na krční páteř, ve které taky křuplo a já rychle začala upadat do hluboké temnoty.
#

###############################
Ahoj!! Jsem tu zase a nová kapitola!!
A taky překvapení! Vyšla dnes!
Dnes ráno jsem se probudila s klesnutou teplotou a ne moc velkou únavou a tak jsem se rozhodla pro vás napsat novou kapitolu..
Nejsem zdravá, ale líp mi je😊
Vím, moc akce zatím není, ale brzy přijde..
Jinak někdo nezná The Originals tak kdyby vás zajímalo jak vypadá Lucien:

Podle mě má hezký vlasy a bez trička taky vypadá dobře😄😄A jinak minulou soutěž vyhrál nečekaně Zach😍 Dáme novou?Kass nebo Freya?No nic

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Podle hezký vlasy a bez trička taky vypadá dobře😄😄
A jinak minulou soutěž vyhrál nečekaně Zach😍
Dáme novou?
Kass nebo Freya?
No nic.
Mám vás ráda a Ahoj!! U další kapitoly
Vaše
#Bee#

Princess of vampires [DOKONČENO] ✓ - OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat