Louise Horan's POV.
Als ik wakker word, gooi ik de dekens van me af. Ik ga op de rand van mijn bed zitten. Het washandje valt op m'n schoot. Ik leg het washandje op het kastje naast mijn bed. Ik loop naar de kast, waar ik al mijn spullen in heb liggen. Gister heb ik alles met Niall uitgepakt omdat we anders toch niks te doen hadden en omdat ik hier toch nog wel even blijf. Ik haal er een spijkerbroek uit, en een grijze sweater met een hele grote foto van One Direction er op. Ik glimlach als ik de sweater zie.
- Flashback -
'Kom je even mee?' Vraagt Niall. 'Ja okay,' antwoord ik. Ik loop achter Niall aan. We komen uit in een klein kamertje. Er staan heel veel spullen in. Rekken met mokken, hangertjes met shirts, stapels met sweaters, bakken met telefoon hoesjes, ronde staven met armbandjes er aan, en nog veel meer. Wat me nu pas opvalt is dat alles van One Direction is. 'Zoek maar wat uit,' glimlacht Niall ineens. 'Echt?' Vraag ik. 'Yup,' antwoord Niall. Ik loop naar de sweaters, en ik bekijk ze één voor één. Dan zie ik een hele leuke. De jongens staan er allemaal heel vrolijk op.
Maar ik heb nu twee hele leuke. Eentje met Niall uitvergroot, en degene met heel One Direction.'Welke vind jij het leukste?' Vraag ik, terwijl ik de truien omstebeurten voor mijn bovenlichaam houd. 'Als je echt niet kan kiezen, mag je ze allebei,' antwoord Niall. 'Weet je het zeker?' Vraag ik. 'Reken nou maar af, voor ik van gedachten verander,' antwoord Niall grinnikend terwijl hij naar me knipoogt.
- Einde Flashback -
Ik haal nog undies en sokken uit mijn kast, en loop dan naar mijn badkamer. Ik doe de douche kraan aan, en als hij lekker warm is, stap ik er onder. Ik laat het warme water over mijn lichaam glijden. Ik doe wat shampoo in mijn haar, en spoel het daarna uit. Dan smeer ik mezelf in met zeep, als ik mezelf helemaal heb afgespoelt stap ik de douche weer uit. Ik droog mezelf af. Ik spuit wat deo op, en kleed mezelf aan. Ik doe wat mascara op, en werk wat rode plekjes weg. Dan doe ik nog wat eyeliner en oogpotlood op, en wat lipgloss. Ik ga mijn badkamer weer uit, en ga naar beneden. 'Heey, daar is mijn "Little sis",' roept Niall. Sinds gister avond noemt hij me zo. Hij spreid z'n armen. Ik loop naar zijn gespreide armen, en knuffel hem. Ik vind het zo fijn en vertrouwt als hij zijn bekende ''Horan Hug" geeft. Volgens mij zit dat in de familie, want iedereen zegt dat ik ook zo goed kan knuffelen.
Als we uitgeknuffeld zijn, ga ik naast hem zitten. We lijken wel een getrouwd stelletje. Zayn staat op, en pakt zijn telefoon. Hij maakt duidelijk een foto. Even later gaat mijn mobiel, en die van Niall ook.
Het lijkt wel een getrouwd stelletje zeg! Maar het is gewoon "bro & sis love" <3 @LouiseHoran & @NiallOfficial
Op dat moment komen er 2 meiden de kamer ingelopen. Ik herken ze meteen. Daniëlle en Perrie! Liam rent meteen op het meisje af met de super mooie krullen. En Zayn rent met gesprijde armen naar Perrie. De mooie meid. De meid die mijn voorbeeld is, de meid die ik al sinds Little Mix bestaat volg, de meid waar ik alles van weet, de meid, de meid waar ik in mijn dromen "BFF" mee ben. 'Oh my f*ck*ng g*d,' hoor ik ineens. Mijn grote voorbeeld loopt naar me toe, en zegt: 'Oh my f*ck*ng h*ll!' 'Uhm, dat kan ik beter zeggen!' Antwoord ik. 'Hoezo?' Vraagt ze. 'Omdat jij mijn grote voorbeeld bent, ik volg je al sinds Little Mix bestaat! Ik weet alles van je! En nu zeg jij over mij: "Oh my f*ck*ng g*d" en "oh my f*ck*ng h*ll"! Hoe vaag is dit?!' Leg ik uit. 'Oh, nu snap ik het,' grinnikt ze. Dan komt Daniëlle er bij staan. 'Hi, Louise, toch?' Vraagt ze. 'Yup,' antwoord ik. 'Leuk je te ontmoeten,' zegt ze. 'Inderdaad!' Stemt Perrie in. 'Ik vind het zo cool om jullie te ontmoeten!' Zeg ik. Perrie omhelst me. 'Nou, zal ik dan jou ook maar gaan volgen?' Vraagt Perrie. 'Ja okay,' antwoord ik. 'En ik ook!' Schreeuwt Daniëlle. Ik grinnik. 'Heb je al veel last van fans?' Vraagt Perrie. 'Nou ik heb wel al meer dan 10.000 volgers, maar op straat niet echt,' antwoord ik. 'Dat komt nog wel,' zegt ze met een knipoog. Daniëlle grinnikt. Als de meiden me volgen op twitter, gaan we met z'n allen een film kijken. We hebben voor vanavond afgesproken om met z'n allen naar Nandos te gaan. Eleanor kon niet mee, ze had een afspraak of zoiets. Ik vind het wel zielig voor Louis, want ik hoorde dat Eleanor de laatste tijd nooit meer langskomt. Ze heeft altijd afspraken ofzo. Dat vertelde Liam tenminste.
- In de avond -
Als de meiden binnen komen, zien ze er super leuk uit. Niet te netjes, maar ook niet lelijk, of slordig. Daniëlle springt op Liam's schoot. Perrie loopt naar mij toe. Ze geeft me een plastic tasje. 'Pas kijken als we terug zijn van Nandos' Zegt ze erbij. Dan loopt ze naar Zayn, en ploft op zijn schoot. Zayn slaat z'n armen om Perrie heen. Liam en Daniëlle zijn aan het zoenen. Louis kijkt jaloers naar Liam en Daniëlle. Ik plof naast Louis op de bank. 'Vertel,' zeg ik. 'Ik voel me rot,' antwoord Louis. 'Vertel,' herhaal ik. 'Nou, gewoon dat Eleanor hier nooit is, Perrie en Daniëlle zijn er iedere dag wel een keertje. Maar Eleanor is hier nooit!' Antwoord Louis. 'Ik snap het. Waarom verras je Eleanor niet een keertje? Gewoon dat je een keertje bij haar thuis bent, en dat zij dat niet weet. En dan maak je het gezellig met kaarsjes en bloemen en zo,' zeg ik. 'Goed idee!' Zegt Louis. Ik glimlach.
Na ongeveer een kwartiertje vertrekken we. We stappen in de auto, en rijden snel naar Nandos. Als we er zijn, zeggen we de naam waar we op gereserveerd hebben, en gaan dan naar onze tafel. Ik zit tegen over Louis en naast Niall. Louis zit naast Daniëlle, en daarnaast zit Liam. Naast Niall zit Zayn, en daarnaast zit Perrie. En Harry zit aan het hoofd van de tafel, als "belangrijkste single persoon".
Als het eten er is wat we hebben besteld, kijk ik de hele tijd naar buiten. Dat is niet gewoonlijk. Ik eet wel. Maar normaal heb ík zelf sneller mijn eten op dan Niall, en dat kan niemand! Maar nu, ja, heb ik een knellend gevoel in mijn maag. Ik krijg geen hap door mijn keel.
Dan zie ik 2 mensen met een hoodie aan. 1 van de 2 mensen doet z'n capuchon af, en zoent de andere persoon. De persoon die z'n capuchon af doet herken ik nouwelijks, maar als ik beter kijk, zie ik toch echt goed wie het is. Het is Eleanor Calder! Dan doet de andere persoon ook z'n capuchon af. Ik zie meteen wie dat is. Het is Justin Bieber! Ze zoenen elkaar, en blijven heel lang zo staan. Ik laat mijn vork vallen, waardoor hij in mijn glas valt. Mijn glas valt om, en verschuift mijn bord. Mijn bord valt, en valt op mijn schoot. 'Oh my g*d! Louise wat is er?' Roept Niall. 'K-kijk d-dan n-naar b-buiten!' Antwoord ik stotterend. Iedereen kijkt naar buiten. 'Damn!' Schreeuwt Louis, en rent van tafel. Ik zie hem door het glas buiten lopen. Hij loopt recht op Justin en Eleanor af. Hij duwt Justin tegen een muur aan, een beukt hem in zijn gezicht, en schopt hem in zijn buik. Dan loopt hij naar Eleanor. Hij slaat haar hard in haar gezicht. en dan trapt hij haar in haar maag. Waardoor ze in elkaar zakt. Justin rent naar Eleanor en Louis toe, en trapt Louis hard in zijn maag. Ik kan dit niet meer aan zien, en ren naar buiten. Ik houd Justin tegen, en help Eleanor overeind. Ik vraag Louis naar binnen te gaan, en dat doet hij. Hij loopt vloekend weer naar binnen. 'Eleanor, ik ken je nog niet zo goed, maar waar heeft Louis dít aan te danken? Ik bedoel, hij was hardstikke verdrietig toen je niet mee kon, en hij houd van je!' Vraag ik.
'Justin en ik moesten voor een videoclip zoenen, maar dat werd toen meer, en ook achter de schermen, en toen ja, kwam er een relatie. Louis wist niets van die videoclip, hij wist alleen dat ik in een videoclip speelde, maar hij wist niet welke, of met wie. Ik had hem nergens wat van verteld. Ik zag hem nooit meer, omdat ik altijd bij Justin was,' legt ze uit. 'Maar waarom liet jij die relatie toe? Je zat nog in een relatie!' Zeg ik boos. 'Bemoei je er niet mee, h**r!' Roept Justin. 'Justin, please het is het zusje van Niall!' Commandeert ze. 'Nee!' Schreeuwt Justin terug. Hij begint me te zoenen. Ik trap hem in z'n kruis, waardoor hij in elkaar zakt. 'OH MY G*D!' Roept Eleanor. 'Ik heb me zo vergist in die jongen! Het is zo'n sukkel! Hij noemde het meisje waar ik bekant alles van weet een h**r!' 'Hoe weet jij dan alles van mij?' Vraag ik. 'Niall,' antwoord ze kort. Ik knik, en kijk naar Justin die weer een beetje bij komt. 'Kom je mee naar binnen?' Vraag ik. 'Nou, ik weet niet of Louis dat wel wil,' antwoord ze. Ik zie Justin opstaan, en naar ons toe lopen. 'Oké, als je wilt blijven leven, ren dan!' Schreeuw ik. We rennen de Nandos weer in, en zeggen tegen de man bij de deur dat hij de deur onmiddelijk moet sluiten. Hij doet gelukkig wat we vragen. Als we bij onze tafel zijn, zit Louis in elkaar gedoken op zijn stoel. 'Louis?' Vraagt Eleanor.
JE LEEST
First A Dream, Then Real || ft. N.H. & L.T.
Fanfiction[MOMENTEEL KLAAR MET VERBEREREN] [FIRST BOOK, DON'T JUDGE ME, I WAS VERY YOUNG WHEN I WROTE THIS] {FRAGMENT UIT HET BOEK. (CHAPTER 29, LAATSTE STUK)} Ik draai me om, en zie meteen dat Louis achter me staat met een brede glimlach. Ik grinnik van zijn...