Hoofdstuk 10✔

802 44 2
                                    

Louise Horan's POV.

Als ik mijn ogen open, zie ik dat Lola en Jazz nog slapen. Ik laat ze maar lekker slapen, en ik draai me weer om.

Na bijna 3 kwartier nog wakker gelegen te hebben, stap ik uit bed. Ik loop naar de tafel waar mijn kleding en andere spullen zoals die tandenborstel ligt die ik gister had gekocht. Ik kleed mezelf aan met het nieuwe baseball jasje, het shirtje dat ik gister ook aan had, de nieuwe broek, en nog wat sokken die Lola gister had klaargelegd. Ik hoor dat er iemand uit bed stapt. Ik draai me om, en zie dat Jazz wakker is. 'Hey Jazz,' zeg ik. 'Hey Lou,' antwoord ze slaperig. 'Lekker geslapen?' Vraag ik. 'Ja hoor,' antwoord ze. 'Jij?' 'Niet echt,' antwoord ik. 'Hoezo niet?' Vraagt ze bezorgt. 'Liefdesverdriet, al heb ik het zelf uitgemaakt....' Antwoord ik. 'WAT?! HEB JE HET UITGEMAAKT MET LOUIS?!!!!' Zegt ze bijna schreeuwend. 'Stil! Lola moet nog wel even kunnen blijven slapen hoor!' Antwoord ik. 'En ja...' 'Waarom?!' Vraagt ze weer wat zachter. 'Gewoon, omdat hij beroemd is, en ik niet, en ja dat gaat nog al moeilijk enzo...' Lieg ik. 'Louise, zeg eerlijk!' Zegt ze streng. 'Ik lieg niet!' Lieg ik weer. 'Wel!' Zegt Jazz alsof ze een strenge juf is die een leerling uit groep 3 probeert uit te horen. 'Nee niks, laat maar gewoon, ik heb er nu geen zin om over te praten,' antwoord ik. 'Nou oké dan, we hebben het er nog wel over,' zegt ze. Ik zie dat Lola wakker word. 'Goeiemorgen Lola,' zeg ik om een ander onderwerp te beginnen. 'Goeiemorgen,' antwoord ze. 'Lekker geslapen?' Vraag ik. 'Ja hoor, en jullie?' Antwoord ze. 'Nou ik niet maar Jazz wel,' antwoord ik. 'Hoezo niet dan?' Vraagt ze. 'Dat weet je al,' antwoord ik. 'Oh, ja ik snap het al...' Antwoord ze. We zijn allemaal even stil. 'Oké, wat gaan we vandaag doen?' Vraag ik. 'Nog geen idee, weet jij wat Jazz?' Vraagt Lola. 'Eerst ga ik maar aankleden, dan zien we wel weer verder,' antwoord Jazz. Lola en Jazz kleden zich snel aan.

Als we dan eindelijk op de bank zitten, komt Lola uit de keuken met drie glazen drinken. Ze geeft ze aan ons, en Jazz drinkt in één slok alles op. 'Zullen we doen durf of de waarheid gaan doen?' Vraagt Jazz als ze het glas op heeft. 'Ja,' antwoorden Lola en ik tegelijk. 'Oké, ik begin wel,' zegt Lola. 'Okay,' zeg ik. 'Doen, durf of de waarheid aan... Louise,' zegt Lola. 'Uhm, ik kies doen,' antwoord ik. 'Okay, zing maar een stukje,' zegt Lola. 'Welk liedje?' Vraag ik. 'Super Bass van Nikki Minaj,' antwoord Lola. 'Oh my g*d, die is super moeilijk!' Antwoord ik. 'Ken je hem uit je hoofd?' Vraagt Jazz. 'Ja, maar hij is wel heel moeilijk,' antwoord ik. 'Please?!' Smeken Lola en Jazz. 'Nou okay dan,' zeg ik. Ik begin te rappen (zo begint het liedje gewoon)

This one is for the boys with the booming system

Top down, AC with te cooler system

When he come up in the club he be blazin' up.

Got stacks on deck like he savin' up

Ik zing het hele liedje af. Als ik de laatste noten afgezongen heb, klappen de meiden tot dat hun handen over de grond rollen. Ik zie dat Jazz het gefilmd heeft. 'Wat ga je dien met het filmpje?' Vraag ik bezorgd. 'Ik ga het op YouTube zetten,' antwoord ze. WAT?! ZE ZET HET OP YOUTUBE?! DAN HEB IK GEEN LEVEN MEER! WANT IK KAN NAMELIJK ECHT NIET ZINGEN! 'Waarom zet je het op YouTube?' Vraag ik. 'Nou omdat je facking mooi kan zingen!' Zegt ze bijna gillend. 'Ga niet tegen mij liegen!' Zeg ik streng. 'Ik lieg niet! Toch Lola?!' Vraagt ze. 'Nee inderdaad je hebt echt een facking mooie stem!' Antwoord Lola. Ik krijg een berichtje van Niall.

Hey zusje, ik zie dat je op YouTube staat?! Nooit geweten dat mijn kleine zusje net zo'n mooie stem heeft als mij! Nou ja, een ietsje minder mooie dan die van mij dan natuurlijk hè?! 😉😜

Ik glimlach en laat het berichtje aan de meiden zien. Ze grinniken.

Als we uitgespeeld zijn en geen zin meer hebben, gaan we naar de Mac Donalds. Ik neem 2 hamburgers met een frietje. De andere meiden nemen hetzelfde.

Als we weer thuis zijn na nog wat geshopt te hebben, is het al weer 6 uur. We kletsen nog wat en nemen dan afscheid van Jazz, ze moest met haar ouders naar haar opa en oma.

Om ongeveer 10 uur zijn we dood moe, dus gaan we naar bed. Ik val al snel in slaap...

First A Dream, Then Real || ft. N.H. & L.T.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu