Louise Horan's POV.
Ik lig in mijn bed. Ik heb net gehoord dat ik in Londen moet gaan wonen. Eerst een tijdje bij Niall, want mijn ouders moeten nog een huis zoeken. Maar mijn ouders vonden me oud genoeg om op mezelf te gaan wonen. Het lijkt me ook wel leuk om in Londen te gaan wonen, want dan kan ik Niall eindelijk weer zien. De laatste keer dat ik hem zag, was dat ik backstage kaartjes had gekregen van mijn broer voor een concert in Ierland van One Direction. Dat was heel leuk, maar wel al een halfjaar geleden. De jongens, Harry, Liam, Louis en Zayn waren wel heel aardig, en heel melig.Als ik zo snel mogelijk weg wil, kan ik volgende week al in Londen zijn. Ik denk dat ik dat doe, anders moet ik nog 2 maanden wachten omdat ze alleen volgende week nog maar een plaatsje vrij hadden in het vliegveld. Ik hoor een piepje, en pak mijn mobiel van het nachtkastje dat naast mijn bed staat. Ik krijg een twitter mention van Niall.
Ik mis je zo @LouiseHoran ik zie je gelukkig snel weer! xx love you
Ik krijg meteen een glimlach op mijn gezicht. En ik tweet terug:
Mis jou ook @NiallOfficial slaap lekker! xx love you too, bye
Met een grijns op mijn gezicht leg ik mijn mobiel weer terug. Nog binnen 5 minuten slaap ik al.
~de volgende dag~
Louise Horan's POV.
Ik word wakker als mijn mobiel afgaat. Ik word gebelt, door Niall! Ik neem snel op. 'Heey Niall!' Zeg ik als ik opneem. 'Heey kleintje!' Zegt hij vrolijk. 'Hoe gaat het?' Vraag ik. 'Goed hoor, met jou?' Antwoord hij. Ik hoor door de telefoon iemand scheeuwen. Het is duidelijk een jongen die schreeuwt. Dan hoor ik iemand schreeuwen die zegt: "Louis, Stil nou even! Niall is aan de telefoon met Louise" "Nou en! Eleanor staat voor de deur!" Antwoord een jongen. 'Sorry, dat zijn Louis en Liam. Eleanor staat voor de deur, en dan gaat Louis altijd schreeuwen.' Zegt Niall. 'Niall, mag ik het nummer van de jongens?' Vraag ik geheimzinnig. 'Uhm, wat ga je ermee doen?' Vraagt Niall bezorgt. 'Wees maar niet bang, ik verkoop ze echt niet op internet hoor!' Antwoord ik lachend. 'Nou, oke dan.' Zegt hij, en hij geeft me hun nummers. Als ik ze op een briefje heb geschreven, praten we elkaar nog even bij, en hangen we op. Ik zet de nummers snel in mijn telefoon, en ga dan naar beneden waar het onbijt al op tafel staat. 'Hey, Louise.' Zegt mijn moeder. 'Goeie morgen.' Antwoord ik. 'Lekker geslapen?' Vraagt mijn vader die net de kamer in komt lopen. 'Ja hoor.' Antwoord ik. 'Mooi zo!' Zegt mijn vader vrolijk. 'Jij ook?' Vraag ik. 'Ja hoor!' Antwoord hij. Ik ga aan tafel zitten, en mijn moeder schept wat spek en ei op mijn bord. Ik haal een boterham uit de zak, en het ei op mijn brood. Ik vouw de boterham dicht, en prop hem in mijn mond. Als hij op is, eet ik de spekjes op. Ik haal nog een boterham uit de zak, en vraag nog een eitje aan mijn moeder.Mijn ouders zijn het wel gewend dat ik zo veel eet. Niall eet ook altijd zoveel, maar we worden nooit dik. 'Mam.' Zeg ik. 'Ik heb besloten dat ik volgende week naar Londen ga.' 'Nou, als je dat wil. Weet je het zeker?' Antwoord mijn moeder. 'Mam, ik ga jou ook missen, maar ik weet het zeker!' Zeg ik. 'Ik snap het lieverd, je mist Niall. Ik ook hoor. Maar jij hebt de vrijheid ook wel nodig! Je bent al 19 en woont nog bij je ouders. Al je vrienden en vriendinnen wonen al op zichzelf, en jij niet. Je verdient het ook!' Antwoord ze. Ik grinnik als ze zegt dat ik de vrijheid nodig heb.
Als ik 6 boterhammen naar binnen heb gewerkt, ga ik van tafel, en ren ik naar boven. Mijn mobiel ligt daar nog, dus die wil ik even snel gaan pakken. Als ik hem net in mijn zak wil stoppen, krijg ik een melding binnen. Het zijn nieuwe volgers op twitter. 122 nieuwe volgers! Dat is wel raar. En die tweet die ik naar Niall had gestuurd is al 2863 keer geretweet.... Hoe de f*ck kan dat?! Ik heb alleen maar even geontbijt! Ik kijk bij de lijst met namen die mij net volgen. Wat me meteen opvalt is dat: Harry Styles, Zayn Malik, Liam Payne en Louis Tomlinson me volgen! Ik tweet meteen wat:
OMFG! Heel 1D volgt me!!!! @Real_Liam_Payne @zaynmalik @Harry_Styles @Louis_Tomlinson inclusief me broertje ♥♥♥ @NiallOfficial
Als ik het ook maar net heb getweet, heb ik al meteen 27 volgers erbij, en is het alweer 175 keer geretweet... Dat gaat echt super snel zeg! Ik heb meteen 5 meldingen... En wonder boven wonder zijn die tweets die ik binnen krijg van de jongens...
@NiallOfficial: Hou ook van jou zussie xx mis je zo veel! @LouiseHoran
@zaynmalik: Jaaaah, natuurlijk volg ik het zussie van @NiallOfficial, dan is het ook mijn zusje! Welkom in de familie!!! xx see you! @LouiseHoran
@Real_Liam_Payne: Ik mis je! Het was super met het concert in Ierland! gelukkig mag ik je volgende week weer zien misschien! doeiiiiii @LouiseHoran
@Harry_Styles: OMFG dat ik jou niet eerder op twitter heb gevonden! Sorry @NiallOfficial nu schaam ik me -.- ! Wil je snel weer zien @LouiseHoran
@Louis_Tomlinson: OMFG! Hoorde net van Niall dat je misschien binnenkort weer komt!! Haha, wil je snel weer zien hoor! @LouiseHoran
Ik glimlach, en doe mijn mobiel in mijn zak.
JE LEEST
First A Dream, Then Real || ft. N.H. & L.T.
Fanfic[MOMENTEEL KLAAR MET VERBEREREN] [FIRST BOOK, DON'T JUDGE ME, I WAS VERY YOUNG WHEN I WROTE THIS] {FRAGMENT UIT HET BOEK. (CHAPTER 29, LAATSTE STUK)} Ik draai me om, en zie meteen dat Louis achter me staat met een brede glimlach. Ik grinnik van zijn...