Hoofdstuk 5✔

945 47 4
                                    

Louise Horan's POV.

Ik word wakker als er iemand op mijn bed springt. Ik doe mijn ogen open, en ik zie een drukke Louis op mijn bed springen. Niall staat naast me te schreeuwen naar Louis dat hij moet stoppen met op mijn bed springen, omdat ik niet de liefste ben als ik zó wakker word gemaakt . 'Ze is wakker! Ze is wakker!' Roept Louis. Hij gaat van mijn bed af, en ploft op de stoel die vlak bij mijn bed staat. Plotseling staat Louis op, en haalt iets van de stoel af. Hij houd mijn BH omhoog. Ik verberg mijn hoofd onder mijn dekbed, en bloos. 'Jongens? Willen jullie even weg gaan?' Vraag ik. Ik hoor wat geschuifel, en dan een deur die dichtvalt. Ik haal de dekens van mijn hoofd, en loop naar mijn koffer. Misschien dat 1 van de jongens me kunnen helpen met uitpakken. Ik haal mijn grijze joggingbroek, een wit shirt, en een dun spijkerblousje uit mijn koffer. Ik loop naar de deur van de badkamer toe. Als ik de deur open doe, schrik ik me kapot, want Harry staat daar. Hij heeft een grote glimlach op zijn gezicht. 'Wat te h*ck doe jij in mijn badkamer?!' Vraag ik.

'Wat doe jij in mijn badkamer?!' Herhaal ik als Harry stil blijft staan. 'Harry?!' 'Ja?' Antwoord Harry als of er niks aan de hand is. 'Wat doe jij hier?!' Vraag ik weer. 'Oh gewoon, VERASSING!' Schreeuwt hij. 'Waarom een verassing?' Vraag ik. 'Omdat je hier nu 1 nacht bent! Dûh!' Antwoord hij. 'What te f*ck Harry?!' Vraag ik. 'Je zult het echt leuk vinden Lou!' Antwoord hij geheimzinnig. 'Het zal wel,' zeg ik. Ik sta er bekend om dat ik goed tegen geheimen kan. Als iemand een verassing heeft, en ik niks mag weten, maakt me dat niet uit. Ik heb niet zo'n drang van: "Ik moet het weten!" Ik duw Harry mijn badkamer uit, en ik doe de deur snel op slot voor dat hij weer binnen kan dringen.

Ik kleed me snel uit, en draai de kraan van de douche aan. Als het water op de goede tempratuur staat, stap ik er onder. Ik laat het water over mijn lichaam glijden. Als ik klaar ben, stap ik de douche weer uit. Ik draai de kraan van de douche weer dicht, en droog mezelf snel af. Ik doe wat deo op, die ik gister al in mijn badkamer had gezet. Ik heb namelijk wel tijd gehad voor mijn badkamer. Ik moest toch veel doen, (van de badkamer schoonmaken, omdat er in deze badkamer zo ongeveer 100 jaar niemand is geweest) dus deed ik meteen mijn hele badkamer.

Ik kleed mezelf aan, en doe wat make-up op. Ik houd het een beetje naturel, want ik ben van plan vandaag thuis te blijven. Ik woon hier nog niet eens een dag, maar ik voel me nu al thuis. Wel raar, ik voel me nooit echt snel ergens thuis. Dat was zelfs als ik bij mijn vriendin thuis was voor de 100.000e keer. Toen voelde ik me amper thuis daar. Als ik daar nu zou zijn, zou ik me wel thuis voelen, omdat ik haar al sinds 1D bestaat ken, eigenlijk langer, maar who cares?

Maar ik dwaal af... Als ik klaar ben, loop ik naar beneden. Er hangen overal slingers. De jongens zitten op de banken. Er staat een taart op de salontafel die bij de banken staat. 'VERASSING!' Schreeuwen alle jongens in koor. 'Wat the h*ll doen jullie?!' Vraag ik. 'Dat zei ik toch!' Antwoord Harry kortaf. 'Okay,' zeg ik. 'Lou, jij mag de taart aansnijden,' zegt Louis glimlachend. 'Okay,' herhaal ik als ik naar Louis loop die een mes voor houd. 'Louis, niet mijn zusje vermoorden hè?! Dan vermoord ik jou!' Zegt Niall. Harry grinnikt. Niall kijkt strenk naar Harry, waardoor Harry meteen stopt.

Ik pak het mes van Louis aan, en loop naar de taart. De jongens maken een tromgeroffel geluidje, en ik snij de taart aan. De jongens klappen, en ik geef iedereen een stukje taart. Dan word er aangebeld. 'Ik ga wel,' zeg ik. Ik sta op, maar voor ik een stap kan zetten, is Louis al bij de deur. Ik loop de gang op, en zie Daniëlle staan. Louis omhelst haar, en ze loopt dan naar mij toe. 'Heey,' zegt ze vrolijk. 'Hi,' antwoord ik met een zwaai gebaartje. 'Jij bent toch Louise?' Vraagt ze. Ik heb nog geen antwoord gegeven, of Liam stormt de gang op. 'Danieeeeeeeeee,' schreeuwt hij. 'Heey Lieeee,' schreeuwt ze terug. Ze knuffelen elkaar, en dat eindigt in een lange zoen. 'Zo kleffies,' zegt Louis. 'Niet zeuren, als Eleanor voor de deur staat, doe je het 10 keer zo erg!' Zegt Liam streng. Als we met z'n allen in de woonkamer zitten, kletsen we nog wat bij. Er word vooral veel over mij gepraat.

We gaan doen durf of de waarheid doen. Ik begin. 'Doen durf of de waarheid aan......... Louis!' Zeg ik. 'Uhm...... Waarheid,' antwoord hij. 'Okay, uhm... Geef me een cijfer voor innerlijk en uiterlijk,' grijns ik. 'Uhm, innerlijk een 9,8 en uiterlijk een dikke 9+!' Antwoord hij. De jongens fluiten, maar Louis kijkt boos. 'Ik ben bezet!' Zegt hij boos. 'Doen durf of de waarheid aan......... Harry!' Zegt hij. 'Uhm, doe mij maar doen,' antwoord hij aarzelend. 'Okay, gooi de halve taart die nog over is, in Louise's gezicht!' Zegt Louis. Ik kijk hem boos aan. Louis grijnst alleen maar. Harry staat op en pakt de taart op. Hij loopt naar mijn toe.

Hij haalt zijn hand een beetje naar achteren, en de taart komt dan steeds dichter bij. Het lijkt wel of alles in slow motion gaat. Maar als de taart mijn gezicht raakt, gaat alles ineens heel snel. Er ontsnapt een gilletje uit mijn mond. Ik hoor allemaal mensen om me heen lachen. Ik ren weg, ik ren naar boven. Ik sluit mezelf op in mijn kamer. Ik hoor allemaal mensen achter me lopen, maar ik negeer hun. Ze schreeuwen naar me dat ik weer moet komen. Maar ik negeer hun. Ik negeer hun geschreeuw.

Ik schrik wakker. Niall zit op de rand van mijn bed. Hij heeft zijn hand op mijn voorhoofd. Liam staat in de deuropening, met Zayn. 'Wat, wat?' Vraag ik. 'Je had waarschijnlijk een nachtmerrie. Want je hebt geschreeuwt, om je heen geslagen, gelachen, gepraat, echt te veel om op te noemen. Ik schrok me dood! Maar gelukkig ben je nu wakker,' legt Niall uit. 'Sorry,' antwoord ik. 'Het geeft niet. Li, wil je even een nat washandje pakken? Ze is echt heel heet.' 'Is goed,' antwoord Liam voor hij zich omdraait en weg loopt. 'Waar ging je droom over?' Vraagt Niall. Ik vertel hem de droom. Nou, de stukjes die ik nog weet dan. Af en toe grinnikt hij, maar soms kijkt hij heel serieus. Als Liam terug is met het washandje, geeft hij het aan mij. Ik ga weer liggen, omdat ik ondertussen op mijn bed zat. Ik leg het washandje op mijn voorhoofd, en langzaam val ik weer in slaap.

First A Dream, Then Real || ft. N.H. & L.T.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu