Louise Horan's POV.
We zitten met z'n allen een horror film te kijken. Mam en pap zijn net naar hun hotel gebracht, en ik ga met Niall morgen met mam en pap even Londen in. Even een gezins uitje.
Greg kan niet, want hij moet bij zijn vrouw blijven. Zijn vrouw is hoogzwanger, maar ik heb niet zoveel met die vrouw van hem. Ze is wel aardig, maar ze pikt Greg gewoon van ons af, terwijl wij zijn familie zijn...
Ik zit helemaal tegen Louis aangekropen want ik houd niet zo van horror film. Zelfs al toen Zayn het hoesje van de film liet zien, was ik al bang. Dark Hand stond er met grote vette letters op. Ik mocht kiezen uit twee horror films: Dark Hand en Blood In My Eye. Die tweede zou enger zijn.
Die we nu kijken (Dark Hand) is 16+ en Blood In My Eye 18+ dus die is dus enger. Ik gil heel hard, en verstop mijn hoofd achter Louis. Hij grinnikt, en zit op het puntje van de bank. Hij vind het volgens mij wel leuk.
Er verschijnt ineens een zwarte hand die heel erg trilt en eng is. De hand heeft een mes vast met heel veel bloed. Je hoort wat meisjes en vrouwen gillen. De zwarte man (waar die zwarte hand aan zit (logisch)) loopt een huis in, en er rennen allemaal kindjes uit.
Er rennen een man en een vrouw achteraan. Ze gillen. Ik zie over Louis' schouder dat de man er achter aan rent. Hij heeft een klein jongetje in zijn armen met allemaal bloed uit zijn borst. Ik gil heel hard, en dan word alles zwart....
Louis Tomlinson 's POV.
Louise gilt ineens heel hard, en dan hoor ik niks meer. Zayn zet de tv op pauze, en ik draai me om. Ik zie Louise op de bank liggen met haar ogen gesloten. 'Louise?!' Roep ik. Iedereen komt om ons heen zitten.
Ik pak het kussen dat naast me ligt, en leg het onder haar hoofd. 'Hoe kan dat ineens?' Vraagt Liam. 'Bloed,' antwoord Niall. Hij heeft tranen in zijn ogen, maar hij houd zich in.
Gister avond heeft Louise in bed vertelt dat Niall op Veerle verliefd is, en die is er nu ook. Jazz heeft tegen Louise, Veerle en de andere meiden verteld dat ze op Harry is. Niet om zijn roem, of omdat ze Directioner is, maar echt, echt om wie Harry is. Dat heeft Harry nog nooit meegemaakt, nu in ieder geval niet nu hij beroemd is.
Jazz zat ook de hele film bij Harry, en Veerle bij Niall, wel schattig. Ik dwaal af, we zijn bij Louise, ze is flauwgevallen door het bloed op tv. 'Uhm Louis?' Vraagt Zayn. 'Ja?' Antwoord ik. 'Uhm hoort haar arm zo ontstoken en bloederig te zijn?' Vraagt hij.
'Nou, dat denk ik niet. Zayn? Bel jij even de huisarts?' Vraag ik. 'Komt in orde,' antwoord Zayn.
Hij haalt zijn mobiel uit zijn zak, en loopt met een snikkende Perrie aan zijn arm weg. Ik denk dat ze het zielig vind voor Louise.
Als Zayn terug komt, vertelt hij dat we meteen kunnen komen. Ik til Louise op, en neem haar mee naar de gang. Niall slaat een jas om ons heen, en ik stap ik mijn schoenen. Ik loop snel naar de auto, en ga in de auto zitten.
Ik zet Louise op mijn schoot, zodat ik haar goed onder controle heb. Ik sla mijn armen om haar heen, en leg mijn hoofd in haar nek. Niall gaat naast me zitten, en daarnaast Veerle. Veerle begint ineens te snikken.
'Wat is er?' Vraagt Niall bezorgd aan Veerle. 'Ik ben zo bang dat Louise weer in het ziekenhuis moet blijven...' Zegt ze snikkend. Ik snap haar helemaal, want ik heb hetzelfde. Ik denk dat Niall dat ook heeft, want hij kijkt heel somber.
'Het komt wel goed,' zegt Niall. Hij slaat een arm om haar heen, en Veerle legt haar hoofd op zijn schouder. Niall geeft haar een lief kusje op haar hoofd tussen haar haren. Heel schattig.
Liam rijd snel weg. Perrie zit nog steeds snikkend naast Zayn. Hij slaat een arm om haar heen. Daniëlle is de enige die niet huilt. Jazz en Lola huilen ook. Ze zijn denk ik gewoon heel bang... Dat snap ik wel. Ik heb dat ook,zoals ik al zei.
Harry zit met zijn arm om Jazz heen. Lola zit helemaal alleen achterin het busje. Wel zielig... Gelukkig zijn we er. We stappen allemaal uit, en Lola houdt het portier voor me open, zodat ik Louise mee kan dragen alsof ze een prinsesje is. Eigenlijk is ze dat ook wel. Ze is mijn prinsesje.
Ik breng haar naar binnen, en we mogen meteen naar het kamertje van de huisarts. 'Leg haar maar op dat bed neer,' zegt hij als hij Louise ziet. Ik leg haar op het bed neer, en ga naast haar zitten.
'Dus? Ik hoorde iets van Meneer Malik dat ze is gesneden of zoiets op het vliegtuig, en nu is het waarschijnlijk ontstoken. Ze is flauwgevallen van een horror film met bloed? Zoiets vertelde iemand van jullie toch?' Vraagt hij. 'Ja, ik ben Malik, Zayn Malik. Dit zijn Harry, Perrie, Lola, Veerle, Niall, Liam, Daniëlle, Louis en Jazz. En dat is Louise.'
Hij wijst ons allemaal één voor één aan. De huisarts loopt naar mij en Louise toe, en onderzoekt haar arm. Ik krijg tranen in mijn ogen. Niall loopt maar me toe, en geeft me een knuffel. Veerle komt ook naar ons toe. Ze geeft me een kus op mijn wang, en geeft me ook een knuffel.
Ik sta op en loop naar de stoel die bij het bureau van de huisarts staat. Ik ga zitten, en Veerle en Niall pakken twee andere stoelen die er ook staan. De anderen gaan op de grond zitten. Sommige beginnen te huilen, en anderen troosten ze. Ik vind het zo zielig, voor iedereen.
Zelfs Harry leeft nu mee. Hij is nooit in het ziekenhuis langs geweest, maar nu weten we allemaal waarom enzo. Als Harry dan ook eens op Jazz verliefd wordt, kunnen ze samen gaan.
En als Niall het toegeeft aan Veerle, en zij op hem wordt komt alles goed, en is iedereen gelukkig. Nou, bijna iedereen dan... Dan komt de dokter naar ons toe gelopen. 'Ik heb goed en slecht nieuws...' Zegt hij.
JE LEEST
First A Dream, Then Real || ft. N.H. & L.T.
Fanfic[MOMENTEEL KLAAR MET VERBEREREN] [FIRST BOOK, DON'T JUDGE ME, I WAS VERY YOUNG WHEN I WROTE THIS] {FRAGMENT UIT HET BOEK. (CHAPTER 29, LAATSTE STUK)} Ik draai me om, en zie meteen dat Louis achter me staat met een brede glimlach. Ik grinnik van zijn...