Mijn moeder begon te stotteren "H-Hij is ee- een weerwolf."
"Liefje maak je niet zo druk, het is gewoon zo'n flauwe grap van hun." stelde mijn vader haar gerust."Nee pap, het is geen grap" zei ik.
"Ik zal het laten zien" zei Alec. Alec stond op en liep naar een open plaats in de kamer.Binnen een paar seconde was Alec veranderd in zijn puur zwarte wolf. Hij keek mijn ouders aan. Ze waren helemaal in shock. Vooral mijn moeder, ze sloeg helemaal dicht. Alec liep even de gang op om weer te veranderen en zich aan te kleden en daarna kwam hij weer in de stoel naast mij zitten.
"Maar dat je een weerwolf bent is toch geen reden om mijn dochter te ontvoeren." zei mijn vader tegen Alec.
"Daar heeft u gelijk in, maar mijn wolf nam over ik kon hem niet meer beheersen dat kwam doordat ik hem moest wegstoppen op school. En toen kwam Lexi, mijn mate, mijn Luna" Alec keek me eventjes lief aan waardoor ik moest blozen.
"Mijn wolf kwam naar buiten, en hij nam haar mee naar het packhouse." vervolgde Alec.
"Wacht even ik volg het niet meer, mate? Luna? Packhouse?" zei mijn moeder.
Alec legde het nog een keer duidelijk uit wat het allemaal betekende, ook vertelde hij dat hij de Alpha was. Hij vertelde ook over de rogues. En dan nu kwam het lastigste stuk om te vertellen. Ik ga in het packhouse wonen.
Ik ademde even diep in en toen vertelde ik het. "Ik ga samen wonen met Alec in het packhouse."
"Ach dat is geweldig, ons kleine meisje gaat op zichzelf wonen" zei mijn moeder.
Pfew.. Ik had gedacht dat ze het mindergoed zouden opvatten.
"Ga jij samenwonen met HEM?" schreeuwde mijn vader bijna.
Oeps... iets te vroeg gejuicht.
"Hij is een weerwolf, en iedereen die in dat huis leeft is er een. Dat is hartstikke gevaarlijk. Jij gaat niet met hem samen wonen."
"Pap, je snapt gewoon niet!"
P.O.V. Alec
Lexi rent half snikkend naar boven. Voordat ik het door heb verlaat een grom van Shadow mijn mond, in de richting van meneer Ray. Hij kijkt mij verschrikt aan, waarschijnlijk zag hij ook de puur zwarte ogen van mij. Ik rende naar de trap en stormde hem op, op weg naar Lexi haar kamer. Ik hoorde haar vader me nog naroepen "Je blijft van haar af met je poten!". Ik gromde nog een keer naar hem voordat ik voor de deur van Lexi's kamer stond. Ik hoorde zacht gesnik.
Rustig deed ik de deur open en ik keek om het hoekje. Ze zat snikkend op haar bed met haar hoofd in haar handen gestopt. Ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten. Ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd. Ik zag haar wangen lichtjes rood kleuren.
P.O.V. Lexi
Hij kwam naast me zitten en gaf me een kusje op mijn voor hoofd, waardoor mijn wangen lichtjes rood kleurden. Ik legde mijn hoofd op Alec's borst. Ik voelde de heerlijke tintelingen door mijn lijf stromen. Hij veegde met zijn duim de tranen van mijn wangen. Ik keek even op naar hem en hij gaf een lief glimlachje. "Het komt allemaal goed." fluisterde hij. Ik knikte en ik stond op. Alec liep met mij mee naar beneden en hij sloeg zijn arm over mijn schouder heen.
We gingen weer zitten en ik kijk even mijn vader aan maar ik keek snel weer weg aangezien hij nog steeds nors keek.
"Meneer Ray, ik kan niet zonder uw dochter. Ik zal goed voor haar zorgen." zei Alec tegen mijn vader.
"Kom op Hans, geef die jongen een kans" zei mijn moeder tegen hem.
M'n vader zuchtte. "Oke, ik geef je één kans. als je die verpest, dan draai ik met mijn eigen handen je nek om."
Alec slikte even. "U z- zal er geen sp- spijt van krijgen, meneer" zei Alec tegen mijn vader.
"Kom we gaan." zij ik tegen Alec. Hij knikte en we liepen naar buiten. We stapten in de auto van Alec en we reden naar het packhouse.
Even later toen we in het packhouse waren werd er aangebeld. Alec liep naar de deur, even later kwam hij terug in de keuken met Celine. Ik was een beetje nerveus. Zou ik écht een weerwolf zijn?
Celine keek ons beide even aan, ik kom langs Alec staan en ik knijp even in zijn hand van de spanning.
"Ik heb het bloed onderzocht." zegt Celine. " En daaruit blijkt dat..."
JE LEEST
The wolf next to me
Werewolf"Alexis Ray" dat is mijn naam, maar de meeste noemen mij gewoon Lexi. Ik ben 18 jaar. Ik was een dood normale tiener totdat een jongen mijn hele leven veranderde... Alec mijn nieuwe buurjongen, hij geeft me verschillende gevoelens en ik weet niet...