Hoofdstuk 18

389 26 4
                                    

Uit eindelijk parkeerde we de auto voor een grote mansion in het bos. We stapte uit en we liepen naar de voordeur. Alec belde aan en een paar seconde later opende een man de deur met blonde haren en blauwe ogen.

"Hallo Felix." zei Alec. "Hallo" zei ook Adam. Ik stak mijn hand naar hem uit. "Hallo ik ben Lexi."

"Hallo Luna." begroette hij mij. "Kom binnen.". We liepen de woonkamer in en namen plaats op de bank.

"Zoals ik al tegen Adam verteld had is mijn Lu-luna weg" zei Felix. Ik zag aan hem dat hij het lastig had. Zo te zien zag Alec het ook. Hij liep naar hem toe en gaf hem een grote knuffel. Toen Alec weer terug ging zitten op de bank begon ik met praten.

"Ik denk dat ik weet wie achter de kidnapping zitten." Adam en Alec knikte mee.

"Welke klootzak?!!" schreeuwde Felix terwijl hij opstond omdat hij zijn wolf niet goed kon beheersen.

"De vampieren.." Antwoordde Alec.

Felix zijn ogen werden zwart, zij kleren scheurde en hij vervormde in zijn wolf. Hij stond op zijn vier poten en er kwam een luide grom uit zijn bek. Alec liep op hem af om hem te kalmeren, maar voordat hij dat kon doen was Felix er al uit genaaid. Hij rende naar buiten, diep de bossen in.

"Sh*t" mompelde Alec. Alec vormde ook in zijn wolf en hij rende Felix achteraan. Niet veel later waren Adam en ik ook in onze wolf veranderd en rende we vlak achter Alec aan door het grote bos.

We waren al tijdje aan het rennen zijn geur werd steeds sterker. We waren in een stuk bos waar nog geen straaltje zonneschijn door de bomen kwam.
De geur van Felix was erg sterk hier, hij moest hier zijn.

Ik hoorde een duister gelach van achter mij komen. Ik draaide me om en daar zag ik een vampier duister lachen, dezelfde vampier als eerder vandaag. Ik liep snel naar Alec toe, ik was bang. Ik liep naar hem toe zonder ook maar een keer mijn blik van de vampier af te halen. Daardoor botste ik wel tegen Alec op.

"Ohw, sorry Ale--" Ik was midden in mijn zin toen ik zag dat ik niet op gebotst was tegen Alec maar tegen een andere vampier. Een grote gil verliet mijn mond. Alec liep meteen naar de vampier toe. Maar zoals gewoonlijk was de onbekende vampier er alweer uit genaaid, Hij stond nu naast de vampier die we al eerder hadden ontmoet.

"Wie zijn jullie?" gromde Adam naar de vampiers. De vampier die we eerder ontmoet hadden nam het woord.

"Ik ben Roderick, en dat is Julian. Aangenaam kennis te maken.".

"Waar zijn Felix en zijn Luna?!" gromde Alec.

"Dat wil je wel weten, hè?" vroeg de vampier op een misselijke toon.

Alec kon hem niet verdragen en hij rende op hem af, maar voordat hij er was waren de vampiers al weer weg.
"Sh*t" mompelde hij.

Alec, Adam en ik gingen weer verder met het volgen van de geur van Felix. De geur leek ver weg te zijn, Waarschijnlijk hadden ze hem mee genomen.

Na een hele tijd rennen raakte we de geur van Felix kwijt. Ook werd het donker. "We gaan naar het packhouse, het is hier nu niet veilig, dadelijk ontvoeren ze jou nog, Lexi." zei Alec.

"Nee" Antwoordde ik. "Ik blijf zoeken totdat we ze gevonden hebben."

"Lexi we brengen jou eerst naar huis en daarna gaan Adam en ik weer verder zoeken, oke?" zei Alec tegen mij.

"Oke" mompelde ik met tegenzin.

.

.

.

.

.

Ik was weer terug in het packhouse, Alec en Adam waren net weg om weer verder te zoeken naar Felix.
Het duurde lang tot ik in slaap viel omdat ik zo erg aan het piekeren was. Uiteindelijk viel ik in slaap.

Langzaam opende ik mijn ogen, het was midden in de nacht. Ik was wakker geworden, waarschijnlijk doordat Alec terug kwam. Ik voelde met mijn hand langs me en inderdaad, daar lag Alec. Ik ging op mijn zij liggen zodat ik Alec kon zien liggen. Maar toen ik in zijn ogen keek zag ik grijze ogen. Dat is niet Alec. Wie the f*ck is dat?!

The wolf next to meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu