„Už máš nějakého chlapce?"

2.7K 298 69
                                    

,,Albusi, pohni si, nebo nám ujede vlak!" křikla Rose, která stála před Velkou síní a netrpělivě čekala na svého bratrance. Ten s sebou vláčel kufr a spiklenecky se zazubil na svého společníka. Zrzka se zamračila a probodla Scorpiuse pohledem.

,,Kde máš Dominique a Lily, Rose?" zajímal se Abe. ,,A Huga?"

,,Šli napřed, protože jim bylo jasné, že přijdeš pozdě, a tak nechtěli zmeškat vlak!" vyprskla Rose a popadla svůj kufr.

,,Ukaž, já ti ho vezmu," nabídl se Scorpius, ale ona ho jen opět probodla pohledem. Překvapeně vykulil oči a zmateně se za ní díval. ,,Co to s ní dnes je?"

,,Nevím, asi má ženský problémy," zamumlal Albus a významně se na svého nejlepšího kamaráda podíval. ,,Vážně, Scorpe, měl bys ji těch ženských problémů zbavit -"

,,Jasně, a její táta mě zabije ještě předtím, než mě pozná," uchechtl se Scorpius a stejně jako Albus vláčel svůj kufr až na nástupiště v Prasinkách. Rose byla daleko před nimi a když konečně došli k vlaku, už dávno jim zmizela z dohledu. Nejspíše si sedla do kupé ke svému bratrovi, Lily a Dominique, a tak si Abe se Scorpem našli volné kupé pro sebe. ,,Budeme si psát, že ano?"

,,Samozřejmě. Uteče to jako voda a já i Rose budeme zpátky," zazubil se Abe.

•••

Vánoce se jako každý rok konaly u babičky a dědy Weasleyových v Doupěti. Rose u nich byla sotva půl hodiny a už si myslela, že zešílí. To by snad radši šla na rande se Scorpiusem.

Posadila se v obýváku na pohovku, kde seděla tetička Muriel a něco si pro sebe mumlala. Rose sáhla po nejbližší knížce a tiše zasténala, když zjistila, že je to Famfrpál v průběhu věků. Šlehla pohledem po Muriel a raději se do knihy začetla. Alespoň se dozví něco víc o famfrpálu.

Přečetla si celou knížku a už si otráveně říkala, že si ji snad bude muset přečíst ještě jednou, když naštěstí zaslechla hlas babičky Molly, která všechny volala k večeři.

Rose odložila knížku na stolek a rozeběhla se do jídelny, kde bylo několik velkých stolů sražených k sobě a plno židlí. Jelikož tu seděl jen její otec a strýc Harry, kteří se bavili o práci na ministerstvu, mohla si vybrat, kam si sedne. Musela si ale pospíšit, jelikož už shora slyšela hlasitý dupot.

Vtom se přihnal Albus a sedl si vedle jejího otce. Rose ohrnula spodní ret, protože tam si chtěla sednout ona; lehce se zamračila, ale posadila se vedle své matky Hermiony, a seděla tak naproti Abemu. Ten se na ni zazubil a Rose se škodolibě ušklíbla, když si vedle jejího bratrance sedla tetička Muriel.

,,Tak jak vám to jde ve škole, děcka?" podíval se Ron na Albuse a Lily.

,,Dobře," usmála se Lily a udělala psí oči na Jamese, aby se posadil naproti ní.

,,Ale jo, jde to," zamumlal Albus a začal vidličkou píchat do ubrusu.

,,Albusi!" okřikl ho zamračený Harry. Jeho syn toho okamžitě nechal; ne, že by ho chtěl poslechnout, ale babička Molly jim přinesla jídlo, které položila před ně, a on si ihned nabral.

,,A co holky, Abe?" zašklebil se Ron, přičemž schytal varovný pohled od Hermiony.

,,Albus si našel přítelkyni," řekla ihned Rose, a její rodiče i Abeho rodiče se na ni překvapeně podívali. Albus se plácl do čela a zrudl.

,,A jaká je, Abe? Pěkná?" zajímal se Ron. Jeho nejlepší kamarád ho šťouchl do ramene, avšak sám se na svého syna zvědavě díval.

,,Jasně, je moc hezká a hodná a milá a dobře se učí a hraje famfrpál," vybreptl Albus a nervózně se poškrábal na zátylku.

Rose spokojeně jedla a pobaveně jejich rozhovor poslouchala. Vtom jí ale jedna jediná otázka vymazala úsměv z tváře: ,,Už máš nějakého chlapce, Rose?" To se ptala tetička Muriel.

Zrzka ihned ztuhla a přestala jíst. Cítila na sobě pohledy snad všech dospělých v místnosti. Zvedla hlavu a její pohled se střetl s tím Albusovým, který se teď šklebil. Jsi v háji, naznačil ústy.

,,No, já," zamumlala Rose, ,,já nikoho nemám."

,,Ale někdo se ti líbí," poškleboval se Albus. Ron pozvedl obočí.

,,Opravdu, Rose? A kdo to je?"

Rose viděla, jak se její bratranec nadechuje, a tak plácla to první, co ji napadlo: ,,Náš nový profesor Starodávných run!"

•••

No...já prostě nevím, co k tomu dodat😂😂😂 Roseininy vysněné Vánoce to asi nejsou😂
-Milka💘

Seeker VS Know-it-all ✔ | ˢᶜᵒʳᵒˢᵉ ¹Kde žijí příběhy. Začni objevovat