K Roseině smůle jí zbytek týdne utekl poněkud rychle, a tak nastala sobota. Většina studentů za to byla ráda, nebylo vyučování, mohli déle spát, ale pro Rose tato sobota znamenala větší utrpení než soboty předešlé a nadcházející.
Tuhle sobotu totiž měla svůj první školní trest v knihovně. A co hůř, i s Malfoyem.
Dominique se ji snažila celé dopoledne i odpoledne rozveselit, přivést na jiné myšlenky, dokonce se k nim přidala i Lily. Neustále tvrdila, jaký je Malfoy idiot, a Rose nevěděla, jestli jí to pomáhá a nebo spíš zhoršuje náladu. Tak jako tak byla naštvaná, sotva promluvila a chovala se jako její otec Ron, když nemá jídlo a má hlad.
Obě děvčata to s Rose pomalu vzdávala. Když odešla do Velké síně na večeři, byla zrzka nabručenější ještě víc než předtím a ony s ní radši nepromluvily ani slovo, aby ji náhodou nepoštvaly proti sobě.
Rose píchala vidličkou do brambor, až z nich udělala kaši. Dominique Lily tiše zašeptala do ucha, že si Rose nejspíše představuje, jak má na talíři Malfoyovu hlavu, a to už do Velké síně nakráčel i Scorpius a v patách mu šel Albus.
Scorpius byl pravý opak Rose. Zatímco ona vypadala naštvaně, on celý zářil. Vypadalo to, že se na školní trest opravdu těší, myslím, že to byl první a poslední student v Bradavicích. No, vážně, řekla bych, že by se to mělo někam zapsat. Scorpius díky tomu bude ještě slavnější.
,,Vypadáš natěšeně," poznamenal Albus, když se posadili ke stolu. Rychle střelil pohledem po své sestřenici Rose, která pohledem na chvilku probodla i jeho samotného.
,,Protože natěšený jsem," odpověděl mu Scorpius, který jen zářil. Než se Albus nadál, jeho nejlepší kamarád měl svou večeři snězenou v rekordním čase. Ani Ron by ji snad nesnědl takhle rychle. A to přesně Abe řekl.
,,Teda, to bylo nějak rychlé. Jsi jako strejda Ron."
Scorpius se vítězně usmál. ,,Výborně! To je otec Rose! Takže jestli budu milovat jídlo jako on a budu jíst tak rychle jako on -"
,,- myslím, že byste si měli dát závod jezení večeře v rekordním čase -"
,,- tak mě snáz přijme do rodiny! Dnešek je vážně úžasný!"
,,A já si myslím, že jsi vážně idiot," uchechtl se Albus a ještě mu nabídl ze své porce, ačkoliv jídla bylo na stole dostatek. ,,Nechceš ještě? Určitě budeš na Rose potřebovat spoustu síly -"
,,- abych ji dotáhl do přístěnku na košťata a -"
,,Takhle tě strejda Ron do rodiny nevezme!" rozesmál se Albus. ,,Samozřejmě, že takhle jsem to nemyslel. Budeš potřebovat spoustu síly, abys unikal jejím kouzlům a knihám, kterýma tě bude chtít praštit po hlavě."
,,Takže budu ještě tupější než jsem," zazubil se, ale jídlo odmítl. ,,Táta z toho asi nebude nadšený. A až mě tvoje teta a strejda vezmou do rodiny, nejspíš mě vydědí."
Albus si ale spokojeně podepřel hlavu rukou. ,,Zapomínáš, že tvůj táta je jistým způsobem příbuzný s Weasleyovými. Jo, jsou to podle něj krvezrádci - promiň, mami - ale jsou čistokrevní."
,,Takže mu to budu muset nějak šikovně naznačit," zasmál se a náhle zpozoroval, že se Rose zvedla ze svého místa. ,,Už musím, Rose odchází! Čau!"
,,Držím palce, ty Romeo!"
Scorpius se na něj ještě zazubil, než vyběhl z Velké síně ven. Rose se už chystala vyjít po schodech nahoru, ale on ji pevně vzal za ruku a přitáhl k sobě.
,,Malfoyi, okamžitě mě pusť!" vyjekla Rose a zamračila se na něj.
,,Ale proč?" naklonil hlavu na stranu a usmál se. I v pološeru viděl její maličké pihy, které mu přišly rozkošné.
,,Protože jsi idiot!" vyprskla Rose. To sice nebyla úplně odpověď na jeho otázku, ale jemu to bylo jedno. Užíval si ten pocit, že ji konečně má blizoučko u sebe.
,,Jsi sladká, když se zlobíš," rozněžnil se a chystal se ji políbit, jenže Rose odněkud vytáhla knihu a kdyby před svůj obličej nestrčil ruku... no, nechci domýšlet, co by se mu stalo.
,,Zatraceně, musíš ty knihy nosit všude?" zanadával tiše a ještě viděl, jak na něj Rose vyplázla jazyk a vyběhla schody, než zmizela za rohem. Musel se usmát a rychle se rozeběhl za ní, aby nepřišel na školní trest pozdě.
,,Dobrý večer!" zahlaholil, když vešel do knihovny. Jakmile ale spatřil naštvaný pohled madame Pinceové, začal litovat toho, že vůbec zdravil.
,,Pane Malfoyi, tohle je knihovna, ne famfrpálové hřiště!" štěkla na něj a ukázala na hromadu knih na stolech. ,,Všechny knihy roztřídíte. A pokud to dnes nestihnete do deseti hodin, můžete příští sobotu přijít zase. Takhle mi to sdělila paní ředitelka."
Scorpius se s ní chtěl už přít o to, že je stejně večer a nikdo kromě nich tu není, pak se mu ale na tváři objevil úsměv. Rozhodl se, že když nebude nic dělat, příští týden tu s Rose bude moct být zase. Sám.
Našel tedy Rose, která zkušeně ukládala knihy do regálů, a ležérně se opřel o stolek. Sledoval ji, jak si stoupá na špičky, aby knihu uklidila na správné místo, a přemýšlel, proč prostě nepoužije hůlku.
,,Malfoyi, nechceš mi říct, že tam budeš jen tak stát a zírat jako hloupý troll? I když, ty jsi trollovi vlastně dost podobný." Její hlas ho vyrušil z přemýšlení.
,,Beru to jako kompliment, Rose," zamrkal na ni.
,,To neměl být kompliment. Trollové jsou odporní, smrdí, jsou hloupí -"
,,Ale, ale, Rose, že bys něco nevěděla?" usmál se vítězně a zrzka se zatvářila zmateně. ,,Copak ti rodiče nevyprávěli o tom, jak se sem v jejich prvním ročníku dostal troll? A málem zabil tvoji mamku, kdyby ji nezachránil tvůj táta a Albusův táta?"
,,Zapomínáš, Malfoyi, že toho trolla sem vpustil Quirrell," odsekla. Scorpius se na ni uznale podíval.
,,No vidíš, jak ti to myslí. Šikovná holka."
,,Zavři zobák, Malfoyi."
,,Já nemám zobák, nejsem pták."
,,Ale ten hipogryf, který tehdy "ublížil"," naznačila uvozovky, ,,tvému otci, ten zobák měl."
,,Jsi nějaká podrážděná, Rose," zasmál se Scorpius a podal jí knihu. Překvapeně se na něj podívala, ale vzala si ji.
,,Ty bys nebyl? Tohle je můj první školní trest!" najednou se zatvářila trochu nešťastně.
,,Ale no tak, Rose, všechno je jednou poprvé," zasmál se tiše Scorpius a vyhýbal se jejím naštvaným pohledům. Vzpomněl si na Albusova slova.
A pak kdo tu je zvrácený! Hmm, Rose?
•••
Nebuďte zvrácení jako Rose!:D
Děkuji moc za tak super ohlasy, jste úžasní💞
Budu moc ráda za názory💞
Taky ty dva tak milujete?😂💞
-Milka💞
ČTEŠ
Seeker VS Know-it-all ✔ | ˢᶜᵒʳᵒˢᵉ ¹
Fanfic1.díl trilogie Scorose „Rose, jsi krásná jako jarní růže, teď už mi nic a nikdo nepomůže. Je mi trapně, jsem jako tlustočerv na slunci, ale hlavní je, že miluji tě, ve dne i o půlnoci. Když někdy hvězda z nebe padá, vždycky si přeju, abys u mě spal...