„Neumíš klepat? Co kdybych byla nahá?"

2.7K 306 31
                                    

Uprostřed noci se Scorpius probudil. Zamžoural kolem sebe a snažil se rozvzpomenout, kde to je, a po chvilce mu to došlo, když spatřil spící Rose. Pousmál se a odhrnul jí vlasy z obličeje.

Opatrně, aby ji neprobudil, si ji přitáhl do své náruče a kolem pasu jí obmotal svou ruku. Potom je oba dva přikryl a políbil ji na rameno. Při tom se nadechl její vůně a usmál se. Nakonec si položil hlavu na polštář a usnul. A bylo mu jedno, že ho do obličeje šimrají její vlasy.

Noc vystřídalo ráno a Rose se probudila jako první. Překvapeně se zadívala na Scorpiuse, který ji stále držel kolem pasu a tvrdě spal. Nebo si aspoň myslela, že spí tvrdě.

Odendala jeho ruku ze svého pasu a protáhla se. Mohlo být tak sedm hodin, ideální čas na snídani a hned poté návštěva knihovny pro vypracování domácích úkolů. Poprosila Komnatu o koupelnu, která se objevila na druhém konci místnosti. Když k ní kráčela, netušila, že je Scorpius vzhůru a sleduje ji.

Rose se na sebe zadívala do zrcadla a zhrozila se při pohledu na své rozcuchané vlasy. Okamžitě popadla hřeben a začala si je rozčesávat. Potom si opláchla obličej a dívala se na svůj odraz v zrcadle. V mysli si přehrávala včerejší večer a nebyla si jistá, jestli opravdu udělala dobře. Přeci jenom, pořád tu jsou rizika a ona je strašně nejistá a tvrdohlavá.

,,Dobré ráno, Rosie." Polekaně sebou škubla a v zrcadle spatřila zubícího se Scorpiuse, jak se opírá o dveře a sleduje ji. Propálila ho pohledem.

,,Neumíš klepat? Co kdybych tu byla nahá?"

,,Páni, nějaká nepříjemná po ránu. Včera jsi taková nebyla," Rose se začervenala. ,,A za prvé, kdybych klepal, stejně bys mě nevnímala, za druhé, kdybys byla nahá, věř, že by mi to vůbec nevadilo."

,,Idiote!" vyprskla Rose a rychle se prosmýkla kolem něho. Proklouzla mu pod rukama. ,,A to si říkáš chytač?"

,,Rosie, počkej, já to tak přece nemyslel," vyhrkl Scorpius, ale když viděl, že zrzka běží ke dveřím, povzdechl si a stoupl si před umyvadlo.

Rozhodl se, že se osprchuje, a tak si přetáhl tričko přes hlavu a začal si rozepínat kalhoty. Netušil, že Rose si při pohledu na jeho vypracovanou hruď skousla ret a co nejtišeji se snažila opustit Komnatu nejvyšší potřeby.

•••

,,No Rose, konečně, tady jsi!" zahlaholila Dominique a unaveně se sesunula na židli vedle své sestřenice, která pozvedla obočí. ,,Hledaly jsme tě už od včerejšího večera! Kde jsi byla?"

,,No, já..." zaváhala Rose, ,,učila jsem se tady v knihovně na zkoušky, ale usnula jsem, a pak mě madame Pinceová vyhodila a Buclatá dáma tam nebyla a já se neměla jak dostat do věže -"

,,Ale Rose," zasténala Dominique, ,,zkoušky jsou přece až za dlouho!"

,,Čím dřív se začneme učit, tím lépe budeme připravené!"

•••

,,No to je dost, že ses taky ukázal!" přivítal ho Albus ležící na posteli. ,,Už jsem myslel, že ti ukradnu Zlatonku a začnu si s ní hrát."

,,To už by bylo sakra špatný," uchechtl se Scorpius a posadil se na postel. Abe se přetočil na bok, aby na něj viděl, a podepřel si rukou hlavu.

,,Tak co, ty Romeo? Jaká byla noc?"

Scorp se zamračil. ,,Cože?"

,,Nehraj hloupýho," mrkl Albus, ,,je mi jasný, že jsi byl někde s Rose."

,,Jo ták," poškrábal se nejistě na zátylku. ,,V pohodě. Akorát ráno jsem ji naštval."

Abe se zachechtal. ,,Co jsi jí zase provedl?"

,,Jak zase?" zasmál se Scorpius. ,,Vtrhl jsem jí do koupelny, tak na mě vyjela, prej co kdyby tam byla nahá. Tak jsem jí řekl, že by mi to nevadilo."

,,Tak to jsi ji měl rovnou svlíct!"

•••

Další kapitola za námi, a já už se pomalu blížím se psaním ke konci:D ještě mě čeká šest kapitol, tak třeba to v příštím týdnu zvládnu dopsat:D
Děkuju za krásné ohlasy❤
-Milka💘

Seeker VS Know-it-all ✔ | ˢᶜᵒʳᵒˢᵉ ¹Kde žijí příběhy. Začni objevovat