Každý den, kdykoliv Rose Scorpise zahlédla, se mračila jako nikdy předtím. Lily často Albusovi šeptala, že to vypadá, že se z Rose stal zamračený, tmavý mrak, ze kterého brzy bude pršet.
,,Asi bude bouřka, Scorpiusi," poznamenal jednoho dne Albus, když seděli u oběda. Blonďák se překvapeně zadíval na oblohu, pak se podíval zase na Albuse.
,,Nebude, Abe. Asi nebudeš předpovídat počasí -"
,,Hele, já vím, že mi jasnovidectví nikdy nešlo, ale -" přerušil ho Albus, jenže pak to byl Scorpius, kdo svého kamaráda přerušil a pokračoval ve své větě.
,,- protože venku svítí sluníčko, ačkoliv je už konec září. Na obloze není ani mráček, nejsem slepý, takže žádná bouřka nebude," odporoval mu klidným hlasem Scorpius.
Abe se plácl do čela a zakroutil hlavou. ,,Tak jsem to nemyslel. A navíc, tobě taky jasnovidectví nešlo, takže buď zticha."
,,Tobě nešlo víc!"
,,Ne, tobě!"
,,Ahoj, Abe!" zamávala na svého bratra Lily, která v doprovodu svých kamarádek vešla do Velké síně. Rose, a překvapivě i Dominique, už ve Velké síni nebyly, takže Albus usoudil, že se šly připravit na přeměňování.
,,Hele, nechceš si vybrat jednodušší cíl?" otočil se Albus na Scorpiuse, který měl zase záchvat deprese. Tloukl hlavou o stůl a fňukal.
,,Já. Chci. Rose!" zakňoural a Albus mu musel držet hlavu, aby si náhodou nezpůsobil otřes mozku.
,,Dobře, králi škorpionů," prohlásil slavnostně Albus a donutil ho vstát, ,,dostaneš Rose. Jak si přeješ. Ale teď půjdeme na přeměňování, jinak nás McGonagallová zabije a pošle mému tátovi zprávu. Je tam Rose, Scorpiusi."
Poslední věta jako by dala Scorpiusovi novou energii. Zbystřil a popadl Albuse, kterého táhl až do sklepení.
,,Musíme tam přijít přesně, abych si mohl sednout vedle Rose!" vysvětlovat rozjařeně, popadl svou učebnici a hůlku a druhou učebnici hodil Albusovi. Oba dva vyšli ze sklepení a zamířili k učebně přeměňování, před kterou už stálo několik studentů. Rose stála zády k nim, takže je neviděla, což Scorpiuse mrzelo, ale Albuse to naopak těšilo. Alespoň oddálí střet těch dvou, bylo mu jasné, že se ho Rose bude snažit za tu básničku proklít.
,,Scorpiusi," oslovil tlumeně blonďáka, který neochotně otočil hlavu k němu a přestal tím pádem okukovat Rosiny krátké zrzavé vlasy. Nebo možná okukoval i nějaké části těla, kdo ví, kam se vlastně koukal... jasně že mám na mysli záda.
,,Rose přeměňování jde," začal Abe, ale Scorpius ho zase přerušil.
,,Rose jde všechno, Albusi," mávl netrpělivě rukou, až to budilo dojem, že odhání otravnou mouchu. No, kdyby ale Rose z Albuse udělala mouchu, třeba by Albuse/mouchu Scorpius netrpělivě odháněl, protože by jim otravně křenil na rande.
,,Jo, je po Hermioně," vzdychl Albus, kterému učení zrovna dvakrát nešlo. Někdy si říkal, co by dal za to, aby měl mozek Rose. ,,To je ale jedno. Pokud si vedle ní sedneš, hlavně ji nenaštvi, protože je schopná tě přeměnit v kapesník."
To už se ale otevřely dveře a Minerva McGonagallová (ačkoliv byla ředitelkou, stále učila přeměňování) vyzvala studenty, aby vešli dovnitř. Scorpius nevnímal, co mu Albus řekl, a procpal se davem dopředu, aby si mohl zabrat místo vedle Rose.
Sotva si zrzka položila věci na stůl, Scorpius vedle ní hodil knihu, která tam přesně přistála. Dominique se zmateně otočila a on využil příležitosti. Sedl si na židli vedle Rose a na Dominique se zašklebil.
,,Malfoyi, padej, tady sedí Dominique," řekla naštvaně Rose. On se nehnul ani o píď, a tak se začala rozhlížet, kde je volná lavice. Bohužel nebyla, a tak Dominique musela sedět s někým jiným. ,,Jsi idiot."
On se jen zazubil a pohlédl na profesorku, která přešla ke katedře a sdělila žákům, že dnes se budou snažit přeměnit svůj vzhled a že to můžou brát jako opakování na OVCE.
,,Tak prosím, jen do toho," tleskla a před každým studentem se objevilo zrcátko. Scorpius se do zrcadla podíval a začal dělat různé obličeje. ,,Pane Malfoyi, takhle se přeměna obličeje nedělá," zaslechl McGonagallovou. Rose odříkávala nadávky na jeho osobu. On toho nechal, chopil se hůlky a zkoušel si změnit obočí. Rose už měla černé vlasy a on se na ni otočil, aby se podíval, jak vypadá.
,,Černá ti nesluší," usoudil nahlas a odložil hůlku. Mnohem raději se bude koukat na to, jak si Rose barví vlasy.
,,Myslím, že to ti může být ukradený," odsekla Rose a změnila si černé vlasy na blonďaté.
,,Ani blonďatá, Rose," zavrtěl hlavou a ignoroval to, co mu řekla. ,,Tobě prostě sluší zrzavá."
,,Malfoyi -"
,,- a máš roztomilé pihy na nose -"
,,MALFOYI!"
,,Slečno Weasleyová, uklidněte se!"
,,- a líbí se mi tvoje oči -"
,,MALFOYI!!" To už na něj mířila hůlkou, protože se přestala ovládat.
,,Slečno Weasleyová!" naštvala se Minerva a přešla k jejich lavici. ,,Mám toho dost! Dostanete školní trest! Chtěla jste napadnout spolužáka!"
,,Ale on mě obtěžoval!"
,,Pan Malfoy také dostane školní trest. Za to, že vyrušoval v hodině. V sobotu v osm se hlaste oba dva v knihovně u madame Pinceové."
,,Oba dva?!" vyhrkli zároveň - ona zděšeně, on potěšeně.
,,To snad ne!" zvolala Rose a uraženě si složila ruce na hrudi. ,,Já tě nesnáším, Malfoyi."
,,Naštěstí ho nepřeměnila v kapesník," zamumlal si pro sebe úlevně Albus.
•••
Kdo se těší na školní trest? Rose ne!:D
ČTEŠ
Seeker VS Know-it-all ✔ | ˢᶜᵒʳᵒˢᵉ ¹
Fanfic1.díl trilogie Scorose „Rose, jsi krásná jako jarní růže, teď už mi nic a nikdo nepomůže. Je mi trapně, jsem jako tlustočerv na slunci, ale hlavní je, že miluji tě, ve dne i o půlnoci. Když někdy hvězda z nebe padá, vždycky si přeju, abys u mě spal...