„Chlapec, který neměl koule."

2.8K 302 73
                                    

,,Takže, Rose," odkašlala si Lily, když všechny tři (ona, Dominique a Rose) seděly ve skoro prázdné společenské místnosti a dopisovaly si úkoly.

,,Ano?" opáčila Rose, aniž by zvedla oči od pergamenu, na který krasopisně psala esej pro profesora Kratiknota.

,,Musíme si promluvit," řekla vážně Lily, až udělala velkou kaňku. ,,Kurňa!"

,,Rozhovor začíná velmi zajímavě," poznamenala Rose.

,,Rosie, teď vážně," vložila se do toho Dominique. ,,Kde jsi byla v noci před několika dny?"

Zrzavá dívka se zhluboka nadechla. Věděla, že ty dvě musí něco tušit, a že se jí na to určitě časem zeptají. Ale jak by jim mohla říct o tom, že utěšovala Scorpiuse v Komnatě Nejvyšší potřeby? Tvrdila jim, už dlouhých sedm let, jak ho nesnáší. Jak by přijaly fakt, že není tak hrozný, jak si myslela?

,,Rose!" luskla jí prsty před obličejem nejmladší z trojice. ,,Haló!"

,,Usnula jsem v knihovně, vždyť jsem vám to říkala," trvala si stále na své malé lži.

,,Já si myslím, že v tom má prsty Malfoy," zadívala se na ni podezřívavě malá Potterová a Rose se snažila nezrudnout.

,,Tak snad jen prsty," zamumlala s uchechtnutím Dominique a zrzka po ní naštvaně hodila učebnici kouzelných formulí. ,,Ha, já to věděla! Jaký to bylo?"

,,No Dominique!"

,,Taky doufám, že nic jiného," poznamenala pobaveně Lily a založila si ruce na hrudi, ,,jinak by z něj byl -"

,,Chlapec, který neměl koule," vyhrkla Dominique a Rose se zamračila, když se obě rozesmály.

,,Ne, to ne -"

,,Tak Skoro Bezkou-" zarazila se zmateně Dom. ,,Jak to je? Skoro Bezkoulovatý Scorpius?" Lily se mezitím lámala smíchy, až skoro spadl na zem.

,,Ha ha, velmi vtipné," odsekla Rose, sbalila si své věci a odkráčela pryč ze společenské místnosti.

Dominique s Lily se přestaly smát a vyměnily si překvapený pohled. ,,Tak přece jenom něco bylo."

,,Říkala jsem to od začátku," pokrčila Potterová rameny. ,,Mezi těma dvěma přece jednou něco bude. Je to jasný jako facka, kterou jsem vrazila Albusovi, když očumoval zadek Leslie Crissové."

,,No fůj!"

,,Je to hovado," souhlasila Lily, ,,ale teď chodí s Aileen, tak určitě očumuje její zadek."

,,A asi nejen očumuje," zašklebila se Dominique. ,,Co myslíš? Šla za ním?"

,,Co kdybychom je sledovaly?" zamnula si ruce Lily, a když Weasleyová souhlasila, začaly se balit a přemítat, kam se Rose asi vypařila...

Ta mezitím došla do knihovny, jak jinak. Usoudila, že tam bude mít větší klid na práci. Ovšem to se mýlila.

Na druhé straně knihovny seděl Scorpius, Albus a Aileen. Blonďák se snažil dělat stejně jako Rose úkol na kouzelné formule, zatímco Aileen seděla Albusovi na klíně a jazyky si vzájemně prozkoumávali dutinu ústní. Na to přesně Scorpius pomyslel, když zvedl hlavu a stále je viděl ve stejné pozici.

Když už toho věčného mlaskání a vzdychání měl dost, vzal své věci a rozhodl se přesunout na nějaké jiné místo, kde by mohl v klidu pracovat. Možná to byl osud, že se díky zamilovanému páru a dvojici potrhlých nebelvírek znovu setkali.

,,Ahoj, Rosie," pozdravil s úsměvem nebelvírku, ,,mohl bych si přisednout? Totiž, Abe s Aileen -"

,,Jasně," přerušila ho Rose a poklepala si na židli vedle sebe, ,,moc dobře vím, co máš na mysli."

,,Cožpak se Dominique s Lily -"

,,U Merline, to ne!" vyhrkla. ,,Tak jsem to nemyslela. Dělaly si ze mě legraci..."

,,Jak je to s tím Fideliovým zaklínadlem? Asi jsem to trochu nepochopil," zaváhal Scorpius, ale Rosie už mu to začala překotně vysvětlovat. Díval se na ni, ale nedalo se říct, že by ji poslouchal. Jen na ni zamilovaně hleděl a přemýšlel o tom, jaké by to asi bylo, kdyby ji opět políbil. Tak moc by chtěl...

,,Scorpe?" pozvedla obočí a zamávala mu rukou před obličejem. ,,Jsi v pořádku?"

,,Cože?" probral se z transu a překvapeně zamrkal. ,,Jo... jo, jsem v pohodě. Jen... jsem se zamyslel."

,,Dobře," usmála se Rose. ,,Půjdu si pro knížku, mám ti nějakou přinést? Chci si přečíst něco o těch rostlinách, které budeme probírat v bylinkářství."

,,Ne, děkuji," špitl a sklonil se zpět ke svému pergamenu. Rose odešla, ale Scorpius měl pocit, že je do ní tak moc zamilovaný, že se mu snad rozskočí srdce. Rozhodl se, že jí to řekne. Musí jí to říct, musí jí říct, že ji miluje. Bez srandiček.

A tak vstal od stolu, rozešel se za ní, přičemž měl pocit, že má nohy z želatiny. Našel ji u regálu s knihami o bylinkářství, a maličko si odkašlal, aby upoutal její pozornost. ,,Rosie? Já..."

,,Ano?" zastrčila knihu zpět do police a zadívala se na něj. Scorpius si pomyslel, že snad při pohledu na ni ztratil poslední špetičku odvahy.

,,Já... totiž, chtěl jsem si taky půjčit jednu knížku," vyhrkl a měl chuť si nafackovat. On jí to snad nikdy neřekne. No tak! Vždyť je přece Malfoy!

,,Dobře, a kterou?" zeptala se ho, ale on zavrtěl hlavou.

,,Ne. Chtěl jsem něco jiného." Rose se zatvářila zmateně a on si najednou uvědomil, jak divně to zní. ,,Myslím tím, že jsem ti chtěl říct něco úplně jiného. Rosie, já..." zaváhal, a přistoupil k ní blíž. Zahleděl se jí do čokoládových očí a doufal, že se v nich utopí, a že jí to nebude muset říct.

,,Co?" zašeptala Rose a také se mu dívala do jeho bouřkových očí. Když už se ale Scorpius chystal promluvit, zpoza regálu vykoukly Dominique a Lily, které nadšeně zavýskly. Blonďák i zrzka se zatvářili zmateně, ale když se podívali na obě dívky, pochopili a zbledli. Zato Lily s Dominique se mohly smíchy potrhat.

,,Já jsem to říkala! Říkala jsem, že v tom má prsty Malfoy! Lily, asi jsme jim to překazily!"

•••

Předtím Abe s Aileen, teď Lily s Dominique...no, pod tím názvem jste si asi každý představili své😂
Jedna z delších kapitol je za námi a já jsem zvědavá na vaše názory💞
-Milka💘

Seeker VS Know-it-all ✔ | ˢᶜᵒʳᵒˢᵉ ¹Kde žijí příběhy. Začni objevovat