„Rosie, půjdeš se mnou na rande?"

2.8K 282 66
                                    

Pro Rose a Scorpiuse v tu chvíli přestal existovat okolní svět. Vnímali jen sami sebe.

Scorpius nemohl uvěřit, že se tohle vážně děje, když své milované Rose oplatil polibek, ovšem o něco vášnivěji, a nesmírně ho překvapilo, když se usmála a objala ho kolem krku.

Když se od sebe odtáhli, chvíli se na sebe rozpačitě usmívali, než je vyrušil hlasitý potlesk a jekot.

,,Nechtěla jsem být středem pozornosti," zamumlala červená Rose, ale Scorpius se šťastně zubil na všechny okolo a za pas si přitáhl Rosie blíž.

•••

,,Rosie, půjdeš se mnou na rande?" objevil se u ní hned druhý den ráno, když se vracela ze snídaně. Okamžitě si ji přitáhl k sobě a políbil ji, tolik let to už chtěl udělat, tolik let si tenhle moment představoval a přál si, aby to už nikdy neskončilo.

,,Taky tě ráda vidím," usmála se a vlepila mu pusu na tvář. Blonďák nesouhlasně zabručel a ona se zasmála. Vzala jeho tvář do dlaní a tentokrát ho políbila ona.

,,No jó, vy hrdličky, abyste si ty rty nevykousali z obličejů," ozval se u nich se smíchem Albus.

,,Abe! Nech je!" To byla Aileen, která se ho snažila odtáhnout pryč.

,,Říká ten, který se od Aileen nemohl odtrhnout tolik týdnů," vrátil mu to Scorpius a zezadu Rose objal. Poskočilo mu srdce, když položila své ruce na ty jeho a opřela se o jeho hruď.

,,A stále nemůžu," zazubil se Albus a vlepil Aileen mlaskavou pusu na rty.

,,Ve dvě před Velkou síní?" zašeptal Scorpius Rose do ucha a překvapilo ho, když nesouhlasně zakňourala.

,,Teď, když už jsem konečně zahodila svou hrdost? To budu tak dlouho čekat?" povzdechla si a on se rozesmál. Přišlo mu to hrozně roztomilé.

,,Ty můj nedočkavče," usmíval se a vtiskl jí polibek do vlasů. ,,Tak navrhni nějaký čas."

,,Co třeba v deset?"

,,Ale to už je za deset minut," namítl Scorpius.

,,No jo, to je pravda!" vyhrkla Rose a začervenala se. ,,To se nestihnu upravit!"

,,Rosie, miláčku, mně by ses líbila, i kdybys měla ten hadr, co nosí domácí skřítci," otočil si ji k sobě a láskyplně se na ni zadíval.

,,To je ubrousek na čajník!"

,,No, tak přesně to. Tak za deset minut!"

•••

,,Kam půjdeme?" usmál se sladce na Rose Scorpius a vzal ji za ruku. Propletl si s ní prsty a i ona se usmála.

,,Mně je to úplně jedno," odpověděla mu. ,,Kam chodí Aileen s Albusem?"

,,Popravdě řečeno nevím," přiznal. ,,Já se jich radši nikdy nevyptával, ale tipuji, že do přístěnků na košťata." Oba dva se rozesmáli.

,,Můžeme zajít na máslový ležák ke Třem košťatům, nebo do čajovny," navrhla Rose. ,,Já vlastně nevím, co se na takovém rande dělá..."

,,Hlavně, že čteš pořád knihy," neodpustil si Scorpius s úsměvem. ,,No, Albus Aileen většinu času jen líbá, tak buď si rozumějí beze slov, nebo má takhle rande vypadat."

Rose se začervenala a Scorpiusovo srdce udělalo přemet. ,,Pořád nemůžu uvěřit tomu, že spolu vážně chodíme," zašeptal a zastavil ji. Pustil její ruku a vzal ji kolem pasu, načež si ji přitáhl k sobě ještě blíž.

,,Já taky ne," šeptla Rose a vpila se do jeho šedomodrých očí.

,,Jsem do tebe tak moc zamilovaný, že se mi asi rozskočí srdce," usmál se Scorpius a opřel si své čelo o to její.

,,Hlavně už nepiš básničky," zasmála se tiše Rose a zavřela oči.

,,Proč ne? Byl by ze mě skvělý básník," namítl Scorpius. ,,Nevím, jestli takhle vypadá rande, ale budu doufat, že ano."

,,Mně se líbí," řekla mu Rose.

,,Tak to jsem rád," šeptl a otřel se špičkou nosu o ten její. ,,Jenom tě políbím, a pak můžeme jít ke Třem košťatům -"

,,I bez toho se můžeme obejít."

,,Cože, bez toho polibku?"

,,Ne, myslela jsem tím Tři košťata."

,,Tak to je dobře," vydechl Scorpius a konečně ji políbil.

•••

No, já vlastně nevím, co k tomu teď psát:D už jsou spolu, už to není taková "sranda"... Mno, proto taky tenhle příběh končí 30.kapitolou:'D

Seeker VS Know-it-all ✔ | ˢᶜᵒʳᵒˢᵉ ¹Kde žijí příběhy. Začni objevovat