,,Jé, ahoj, Rose!" zvolala Aileen, která si přisedla ke stolku, u kterého v knihovně seděla Rose.
,,Ahoj, Aileen," usmála se Rose, avšak nezvedla hlavu od knihy.
,,Jak se máš?" Jenže se zdálo, že Aileen bude neodbytná. Zrzka tedy zaklapla knížku a podívala se na svou kamarádku.
,,Dobře," odpověděla jednoduše a maličko se naklonila (tak, aby to Aileen nepostřehla, což bylo poněkud obtížné), jelikož měla pocit, že zahlédla blonďaté vlasy. ,,A ty?"
,,Taky," zasněně si podepřela hlavu, ,,vlastně úžasně. Díky Albusovi. Rose, on je tak skvělý!"
Nebelvírka se usmála. ,,No, pro tebe je možná skvělý, ale je to můj bratranec. Dokáže být pěkně otravný."
Jenže to vypadalo, že ji Aileen sotva vnímá. ,,On je tak hodný. Milý. Pozorný. A roztomilý."
Rose měla co dělat, aby neprotočila očima nebo se neuchechtla. Havraspárská dívka byla asi zamilovaná až po uši.
,,A co ty a Scorpius?" zeptala se znenadání. Rose se snažila nečervenat se, když si vzpomněla na jejich setkání na famfrpálovém hřišti. Rozhodně ji touto otázkou vyvedla z míry. ,,Slyšela jsem, že jste se tehdy na tom večírku nějak nepohodli. Abe to říkal."
Abe tohle, Abe támhleto... Aileen byla milá dívka, jakmile se ale zamilovala do Albuse, byla schopná básnit jen o něm. Rose ji i přesto měla ráda, vždyť jí přibyla jen zamilovanost. ,,Už je to v pohodě, vyřešili jsme to."
,,Ale Rose," podívala se na ni pobaveně, ,,co třeba být trochu konkrétní? Ale jsem ráda, že už jste v pohodě."
,,Hmm, ono není moc co říkat," zamumlala Rose. To byla maličká lež, jelikož alespoň pár zážitků se Scorpiusem měla, chtěla si je ale nechat pro sebe. Jako maličké tajemství.
,,Zatraceně, to už je hodin! Promiň, Rose, já už budu muset jít, mám -"
,,- máš rande s Albusem," dopověděla pobaveně zrzka a sledovala, jak havraspárka stydlivě přikývla. ,,Užijte si ho."
,,Jasně, děkuji, Rose. Moc ráda jsem tě zase viděla," věnovala jí úsměv, než zmizela pryč.
Nebelvírka si tiše povzdechla a rozhodla se, že si najde knížku o pokojových rostlinách, aby mohla večer napsat esej pro profesora Longbottoma.
Lehce naklonila hlavu na stranu, když si pročítala názvy, a krátké vlasy ji zašimraly na krku. Poodešla kousek dál, když postřehla nějaký pohyb...
,,Scorpiusi!" vydechla překvapeně. Blonďák se trochu polekal, trhl sebou a upustil knížky, které držel v náruči. Vypadal nervózně. ,,Neříkej mi, žes odposlouchával!" dodala pobaveně při pohledu na to, jak je rozpačitý.
,,Jé, ahoj, Rose," podrbal se nervózně na zátylku a klekl si, aby mohl sesbírat všechny knihy. Rose si klekla k němu, aby mu pomohla.
,,Nebezpeční tvorové lesa?" pozvedla obočí Rose, když zvedla jednu z knih. Byla v ní záložka na stránce s vlkodlaky. ,,Tuhle už jsem četla."
,,Aha," snažil se neznít zklamaně Scorpius, raději sklopil pohled a dal se zase do sbírání.
,,Proč jsi ji bral? Zajímají tě?"
,,Spíš mě děsí," přiznal. ,,No, slyšel jsem, že se zajímáš o vlkodlaky, no a..." rozpačitě se poškrábal na zátylku. Rose se nemohla ubránit úsměvu.
,,To je milé, ale já už ji četla," odpověděla. ,,A ty další?"
,,No, ehm, ty jsou taky pro tebe," byl trošičku červený v obličeji. Rose musela jemně zasmát.
,,Ach jo, Scorpiusi."
,,Chtěl jsem ti pomoct," hájil se.
,,Je to od tebe moc milé a já ti děkuji," ujišťovala ho. ,,Tak pojď, uklidíme je."
Vzala čtyři knihy a on zbylých pět. Rozešli se k regálům, ze kterých je Scorpius vzal, a Rose je začala opatrně ukládat. On ji při tom pozoroval.
,,Chováš se k nim tak pěkně," poznamenal. Zrzka na to ale nic neřekla a otočila se k němu, aby si od něj mohla převzít další knížky. Mlčky jí je podával.
,,Nechceš se zase někdy proletět?" vyhrkl dřív, než se stihl zarazit. Podívala se na něj.
,,Teď ti odpovím, jako nikdy nikomu jinému," řekla vážně a pousmála se, ,,moc ráda."
Scorpiusovi zazářily oči. ,,Vážně?"
,,Vážně."
,,Rose," vydechl a položil jí ruce na pas. Hleděli si navzájem do očí a mlčeli.
,,Tak už se sakra polibte!" vykřikl najednou Albus stojící opodál. Scorpius a Rose se od sebe odtáhli a pohlédli na něj. Vedle něj stála Aileen s nervózním výrazem.
,,Vždyť jste měli mít rande!" zvolali Scorpius s Rose naráz a Aileen s Albusem si vyměnili pobavený pohled.
•••
Co k tomu dodat:D možná jim Abe překazil hezkou chvilku:'D
V pátek tedy kapitolu nečekejte - až v neděli. Rozhodla jsem se jí publikovat už dnes, protože mám narozeniny, jooo:'DD
A pokud se tu najde nějaký čtenář osg, na profilu @Sharka_Potter najdete naši spolupráci Hawaii. Takže pokud chcete číst něco retardovaného, tohle je pro vás:'D
-Milka💞
ČTEŠ
Seeker VS Know-it-all ✔ | ˢᶜᵒʳᵒˢᵉ ¹
Fanfic1.díl trilogie Scorose „Rose, jsi krásná jako jarní růže, teď už mi nic a nikdo nepomůže. Je mi trapně, jsem jako tlustočerv na slunci, ale hlavní je, že miluji tě, ve dne i o půlnoci. Když někdy hvězda z nebe padá, vždycky si přeju, abys u mě spal...