„Neříkej mi, že nakupuješ vánoční dárky."

2.9K 305 62
                                    

Vánoce se už kvapem blížily, a jelikož Rose nechtěla nechat nakupování dárků na poslední chvíli, rozhodla se zajít do Prasinek už hned na začátku prosince.

Bylo chladno, avšak nepadal žádný sníh. Jelikož byl víkend povolený k návštěvě Prasinek, Rose se rozhodla toho využít. Lily ani Dominique s ní nechtěly jít, raději seděly v teploučké společenské místnosti Nebelvíru u plápolajícího ohně.

Cestou do Prasinek potkala Albuse s Aileen, kteří šli pomalým tempem, ruku v ruce, a tiskli se k sobě. Věnovala jim úsměv, a protože šla rychleji než oni, zanedlouho je předehnala.

Neměla tušení, co koupí rodině a přátelům - nevýhoda byla v tom, že měla velmi velkou rodinu. Jenže co má pro Merlina koupit babičce Molly, dědečkovi Arthurovi, tátovi, mamce, Hugovi, tetě Ginny a strejdovi Harrymu, Jamesovi, Albusovi a Lily, tetě Fleur a strejdovi Billovi, Victorii, Louisovi a Dominique, strejdovi Charliemu, strejdovi Percymu a tetě Audrey, jejich dcerám Molly a Lucy, strejdovi Georgeovi a tetě Angelině, a Roxanne a Fredovi. Už teď z toho pomyšlení na tolik členů rodiny začala být nervózní. Co jim jen koupí?

Vešla do prvního krámku a usmálo se na ni štěstí - našla tam krásnou čajovou soupravu pro babičku a gumovou kachničku pro dědečka (stále byl blázen do mudlovských věcí). Byla ráda, že si tak poctivě šetřila galeony. Mamce, strejdovi Percymu a sestřenici Molly koupila knížky - Percymu o kouzelnické politice, mamce knihu s názvem Skřeti a skřítci, aneb jaký je mezi nimi rozdíl? a pro Molly vybrala knížku o přeměňování. Pro strejdu Charlieho maličký model draka, pro Harryho, Abeho a tátu Rona vybrala cetky s jejich oblíbenými famfrpálovými mužstvy, pro Jamese zajímavou knihu o famfrpálu. Když koupila knihu pro tetu Ginny (Deset rad jak uspět se psaním - protože Ginny psala do Denního Věštce) začala si říkat, jestli těch knih nemá už nějak moc.

,,Takže už jsi pochopila kouzlo famfrpálu, Weasleyová, když si kupuješ knihy?" ozval se za ní dobře známý hlas.

,,Ty knihy tentokrát nejsou pro mě, Malfoyi," odpověděla mu a šla dál vybírat dárky pro zbytek příbuzných.

,,To je mi ale novinka," podivil se Scorpius. ,,Co se stalo? Nemáš horečku? Nebo snad... ne. Neříkej mi, že nakupuješ vánoční dárky."

,,Už to tak bude," pokrčila rameny a oddechla si, když vybrala dárky pro Roxanne, Dominique, Victorii, Lily a tetu Fleur.

,,U Merlina, ty mě děsíš."

,,Hurá, o to už se snažím sedm let!"

,,Ale né. Proč sakra nakupuješ dárky tak brzo? Je teprve začátek prosince. Budu mít z tebe depresi," zašklebil se Scorpius.

,,A já myslela, že už depresi ze mě máš," rýpla si Rose. ,,Na, podrž to." Dala mu do ruky nakoupené dárky. Musela už zaplatit jen za ty pro ostatní.

,,To jsem jako tvůj slouha, nebo co?"

,,Přesně tak," přikývla s vážným pohledem Rose. ,,Kdo by to byl řekl, že Scorpius Malfoy bude sluhou slečny Weasleyové?"

,,No, jsem rád, že jsi slečna a ne paní," ušklíbl se a s dárky v náručí se vypotácel ven z obchodu. ,,Kam teď, madam?"

,,Zpět do hradu, aby mému sluhovi neupadly ruce. Kdo by mě pak obskakoval?"

,,Jste tak milá, slečno Weasleyová. Ale já to pro vás dělám rád," ujistil ji a oči mu zajiskřily. ,,Hele, podívej!" kývl hlavou směrem k čajovně madame Pacinkové. Seděl tam Albus s Aileen a tulili se k sobě. ,,To jsou ale hrdličky. Mám sto chutí si je upéct."

,,Abych si neupekla já tebe."

,,Chutnal bych jako holoubátko," mrkl na ni.

,,Byl bys stejně odporný?"

,,No dovol! Jsi milá jako můj táta, když byl těhotný!"

,,Tvůj táta byl těhotný?" pozvedla obočí Rose.

,,Ale ne. Samozřejmě že ne. To jsem řekl jen tak," pokroutil hlavou. ,,Takový přirovnání. I když... u něj člověk nikdy neví, když má teď dlouhý vlasy."

•••

Venku je sice pěkně teplo, ale my se vracíme do zimy!:D
Tak co myslíte, jaké bude mít Rose Vánoce?:D
-Milka💘

Seeker VS Know-it-all ✔ | ˢᶜᵒʳᵒˢᵉ ¹Kde žijí příběhy. Začni objevovat