Heppinize tekrardan merhabaaa. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalaar.
Ayrıca hikayemizi oylamayı ve fikirlerinizi bizimle paylaşmayı unutmayıın..
----------------------------------------------------------------
-Rüya
Sabah uyandığımda herzamanki gibi yine banyoya girdim rutin işlerimi hallettim daha sonra ise aşağıya indim. Kuzey'i koltukta otururken görmeyi beklemiyordum açıkası. Kuzey boş boş bakıyordu. Onun önüne geçtim. "Pşşt. Noluyoruz yine dalmışsın." Dedim gülümseyerek. Kuzey'in gözleri beni bulunca hiç uyumamış gibiydi. Kuzey bana boş boş bakarken "Kuzey iyi misin? Ne oldu söyle çabuk!" Dedim. Sanırım sesimi biraz fazla yükseltmiştim çünkü bizim uyuyan ayı yogi aşağıya indi. Aras hemen Kuzey'in yanına oturdu ve "Ne oldu lan söyle çabuk!" Vay anasını kızınca ne de karizmatik oluyomuş. Töbü töbü ben yine neler düşünüyorum ya. Neyse Kuzey bana baktı "Aslım. Aslım dün yine geldi. Bavuluna birşeyler koydu. Ona gidiyor musun? Diye sordum bana evet dedi. Sinirliydim ona karşı biraz da kırgın hiçbirşey diyemedim gitmesine izin verdim. Dün olanlar hakkında haklıymışsın Rüya bomba gibi geldi. Gerçekten bomba gibiydi." Benim gözümden istemsizce bir damla yaş süzüldü. Sinirlenmiştim Aras bunu anlamış olacakki bana dönüp "Merak etme Rüya. Aslım'a birşey olmayacak." Aras'ın söylediklerine cevap vermeden Kuzey'e doğru yürümeye başladım. Kuzey donuk bir yüz ifadesiyle bana bakıyordu. Ona sinirli gözlerimle baktım daha sonra ise gözlerim doldu. "Onu nasıl yalnız bırakırsın. Nasıl gitmesine izin verirsin ya! Aklım almıyor sen onu sevmiyor musun? Onu bekliyorsun kaç gündür. Neden şimdi onu bıraktın ki!" Sinirliydim Kuzey bana "Onu nasıl bir halde yakaladığımı bilmiyorsun Rüya! Onu onu Ateş'le yakaladım. Onunlaydı. Bu benim canımı nasıl yaktı bilmiyorsun. Ona gitme deseydim kalacak mıydı sanki. Kafasına koymuş onu artık. Eğer onu sevmediğimi düşünüyorsa seviyorum. Tamam ulan duydunuz işte seviyorum onu. Oldu mu?" Kuzey sinirlenmiş gibi duruyordu. Ben de sinirlenmiştim. "Kim bu Ateş!" Diye tısladım. Kuzey bana bakıp "Okula yeni gelen 2. Grup işte onların lideri Ateş oluyor. Ya da onu lider olarak görüyorlar." Daha da sinirlenmiştim. Evden çıktım pijamalarla duruyordum umrumda değildi şuan da tek istediğim şey Aslım'ı bulup tehlikeden kurtarmak. Ormana doğru ilerledim. Ben de vampirdim fakat hiç hissetmiyordum. Aras ile Kuzey'in sesini duyduğumda irkildim onlara baktım peşimden koşuyorlardı. Çok komik duruyorlardı. Herneyse Kuzey bana baktı "Rüya. Rüya sakın Aslım'ın peşinden gitme. Ateş'in nasıl birisi olduğunu bilmiyorsun sen. O birisini bulduysa onu asla bırakmaz. Onu ele geçirir. Aslım'ı da şuan da ele geçirmeye çalışıyor. Aslım direnmeye çalışıyor gibi. Fakat o kadar inandırıcı konuşur ki gerçek olmayan birşeye inanırsın." Kim di bu Ateş! Eğer onu bulursam hiç iyi şeyler olmayacaktı çünkü. Kuzey'e dönüp "Ne olursa olsun. Aslım'ı o pisliğe bırakmayacağım. Zaten Aslım'a sinirliyim. Ve hala geçmiş değil. Birde Ateş diye pislikmi çıktı ortaya. Kesin Aslım'ı o p** bozdu. Sokuk herif!" Ben bunları söyledikten sonra ikiside bana bakıyordu. "Ne bakıyorsunuz öyle be. Muz görmüş inek gibi." Bu söylediğime gülümsediler. Konuşa konuşa biryere gittik. Burası bana tanıdık geliyordu be neresiydi burası? Ulan ben ne ara buraya geldim. Bilerek varya. Beni lafa tuttular eve getirmişler. Kapıdan geçtikten sonra ikisininde ensesine birer tane şaplak attım. "Ulan beni ne ara eve getirdiniz? Ulan ne güzel bulcaktım Aslım'ı belki yaklaşmıştım." Of ya Allah kahretsin! Sinirlenmiştim birşeyleri kırmak istiyordum. Mutfağa girdim ve kapıya yumruk attım. Kapının içinden yumruğum geçmişti. S*****. "Noluyo lan?" Verdiğim tepkiye Aras yumruğumun açtığı boşluktan bakıp "Sanırım buradan servis yapabiliriz." Dedi. Manyak bu ya.
Mutfaktan çıktım ve uyumak için kendimi yatağa fırlattım. Daha erkendi fakat yattım. Gece falan uyanırdım herhalde diyerek odama girip yatağa yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Avuç KAN
Genç Kız EdebiyatıDünyada ki 5 sayılı vampirden ikisi Aslım ve Rüya acaba başlarına nasıl bir bela alacaklar yada nelere bulaşıcaklar? acaba diğer üç vampirle karşılaşacaklar mı? Yenileceklermi yoksa yenecekler mi? Kıyasıya bir rekabet dönücek aralarında. acaba kurt...