💋💋💋
Stāvu pie kluba durvīm līdz mani ielaidīs. Līdzko ticis klubā. Manas ausis piepildījās ar skaļo mūziku un varēja sajust olhohola smaku. Piegāju pie bāra. Apsēdos līdzās ar kādām žūpām un pasūtīju sev konjaku. Esot ar viņu es jūtos ka esi kaut kas vairāk ne mēslu čupa. Man sāp kā viņa man tā atgrūž. Es pat nesaprotu par, ko viņa mani ienīst. Kāpēc tas tik nežēlīgi sāp?
KĀPĒC?💋💋💋
Iekāpām mašīnā man nācās sēdēt kādam klēpī un ne tam labākajam cilvēkam. Tea. Viņš man dāvāja smaidu iezsēžoties viņa klēpī.
Tea - piedod.
Es - nekas, bet nākamreiz es tevi personīgi nozmiegšu.
Tea pasmejās - sarunāts.
Viņš sāka smaidīt kā tāds rotaļu lācīts.💋💋💋
Mēs aizbraucām līdz peklei un tagad gaidām, kad apsargs ielaidīs mūs iekšā. Tikuši iekšā ausis piepildījās ar skaļo mūziku. Gāju cauri pūlim. Aizgājusi līdz sētas durvīm, izgāju ārā un sekoju melnajam stāvam.
Es - pagriezies!?
Uzkliedzu stāvam, viņš pagriezās un šņācot nāca uz manu virzienu. Paņēmu savu pātagu un tēmēju uz atstumto. Viņa asinis užšļācās man mazliet virsū, bet es nepadevos un vēl pārs reizes tēmēju ar pātagu viņam virsū. Dēmons nokrita sapņojot un beigās uzprāgstot/izgaistot smalkos putekļos. Un tā ik dienas, jeb kur.
??? - ko tu dari?
Kas pie velna, cilvēks parasti mani neredz ja tikai tad kad nosaku dažus vārdus.
??? - es tev prasīju ko tu dari?
Paskatījos uz saucēju un uzreiz atpazinu viņu.
Es - nevaig kliegt Jimin...
Viņš nāca uz manu pusi.
Jimin - piedod sirsniņ, ko tu te dari?
Jau savā balsī viņš runāja.💋💋💋
Sēdēju pie bāra un malkoju konjaku.
Kāds mani sauca.
??? - Jimin ko tu te dari?
Es - sirsniņ?
Viņa nāca uz manu pusi un iesēdās manā klēpī.
Bella - tu man pietrūki.
Viņa čukstēja nogribējusies pie manas auss un ievija savās skavās. Tā nevarētu būt viņa. Viņa tik ātri nepadodas tā nav viņa, kur ir mana sirsniņa? Hallo? !!!
Kāds atdodiet man viņu!
Es - novācies no manis!
Bella- bet Jimin?
Es - vācies!?
Dēmons sāka patverties savā īstajā formā. Paņēmu no kabatas serafa zobenu un tēmēju krustojuma dēmonam. Viņam ne silts ne auksts. Uzbruku viņam un dūru, cik spēka lai neatjaunojas.
Hobi - nevaig palīdzību?
Es - ja derētu.
Nopūšoties teicu cenšoties aizstāvēties.
Abi pielikām viņu pie vietas. Dēmons nokrita pie zemes locīdamies un beigās izgaistot.
Es - kur Bella?
Hobi - nezinu viņa bija ar mums un tad pazuda.
Es - aggghhh!!....
Pagrūdu viņu malā un gāju caur sētas durvīm meklēt savu sirsniņu. Izskrējis ārā no pekles gāju uz stāvvietām. Un tur jau ieraudzīju divus stāvus. Viņa bija ar to.
Pag mani????...💋💋💋
Jimin nāca uz pusi lai apskautu.
Es - vācies es negribu tevi redzēt ..
Uzkliedzu.
Jimin - bet, sirsniņ es mīlu tevi..
Manās acīs parādījās asaras.
Es čukstus - vācies!!!
??? - vācies prom izdzimteni no viņa!!!
Paskatījos uz kliedzēju.
Es - ko? Jimin?
Jimin2 - ja es sirsniņ.
Paskatījos uz to vietu un tur arī viņa stāvs stāvēja. Wtf??
Es - kurš no jums idiotiem ir mans Jimin.
Jimin 2-es sirniņ.
Viņš pasmaidīja uz manu pusi.
Jimin 1 - es esmu viņš ir viltvārdis..
Jimin 2- klausies tas nēsmu es un pie tam vēl es pret tevi tā neizturos.
Man acīs parādījās asaras, bet es tās ar roku noslaucīju pirms kāds to nav pamanījis.
Es - tad kas viņš ir?
Jimin2- krustojuma dēmons.
Dēmons dusmīgs pārvērtās savā ierastā formā un šņacot nāca uz manu pusi. Paņēmu pātagu un situ ar to dēmonam. Jimin man piebiedrojās iznīcināt dēmonu .
Pielikši pie vietas dēmons locījās un izgaisa pa visam.
Piegāju pie Jimin un viņu apskāvu.
Es - piedod!
Čukstēju viņam pie auss.
Jimin - nu ko sirsniņ ejam mājās...
Paskatījos uz viņu un skatījos uz viņa maigajām lūpām. Viņš sapratis manu nodomu pieliecās un nosūtīja mani. Lēni atrāvāmies no viens otra un apskāvu Jimin.
Es - tu esi dzēris?
Jimin - ja sirniņ...
Es - Aghh... ejam mājās, man te stāvot paliek neomulīgi.
Jimin - ak tā?
Viņš ieķeras manā grurnā un pavilka sev klāt.
Es - ja un lūdzu ne šeit.
Mazliet pieklusinātā balsī bildu.
Noņēmu no sevis viņa roku un devos uz institūtu ar kājām.
Jimin no tāluma - sirsniņ pagaidi!
Apstājos un pagaidīju.
Tiklīdz viņš bija ticis līdz manīm. Viņš mani aprieza pret sevi.
Jimin - tu vēl jo projām domā ka es tas biju ?
Es - ...
Jimin - nekas es tev pierādīšu.
Viņš uzlika uz manas pieres skūpstu.
YOU ARE READING
Nenodari to lūdzu man [Park Jimin ]
Mystery / Thriller- kāpēc tu tā dari? Neredzi ka man sāp? ar asarām kliedzu viņam... - piedod sirsniņ... Viņš spēra soli uz manu pusi. - piedod? bet ne šoreiz paņēmu ieroci un tēmēju uz sevi... - nedari to lūdzu man. Viņš skrēja pie manis, cik ātri vien spēja, p...