-Mamă! Dacă nu plec voi pierde trenul! Spun încercând să mă desprind din îmbrățișarea ei.
-Bine dar să ai grija de tine! Te iubesc! Spune mama îmbrățișându-mă încă odată.
Am ieșit pe ușă, azi e ziua în care Bucureștiul mă așteaptă .
****
După un drum lung de mers cu trenul ajung în minunatul oraș. Totul e așa frumos aici.
Abia aștept să văd facultatea.
Am decis să urmez o facultate de actorie având în vedere că am o voce destul de bună și mă pricep și la dans, iar la actorie să nu mai spun.Tot ce sper e să nu fie ca la liceu, plin de idioți și dive .
Am fost împreună cu un idiot timp de șase luni însă când am aflat că mă înșală am decis să îl las împace după ce curva cu care ma înșelat a suferit . Nu i-am făcut nimic " rău "! doar dacă aproape a o băga în spital nu înseamnă nimic rău , atunci, chiar nu i-am făcut nimic rău.Odată ajunsă la facultate am mers să îmi iau orarul și cheile de la dulap de la secretariat .
Am intrat pe holurile facultății observând că nu sunt foarte mulți studenți, era și normal având în vedere că azi e prima zi, nu se obosesc să vină ,sau sunt deja prin clase..
Merg în continuare și văd un băiat drăguț , planul meu începe .
Merg în continuare uitându mă pe orar ,mă bat de el și cad , planul meu merge de minune. Mă doare puțin fundul de la podeaua tare ca betonul, dar sunt bine .
-Scuze , nu te-am văzut. Spun și fac o față nevinovată . El îmi întinde mâna și mă ajută să mă ridic.
-Nu a fost vina ta. A fost vina ăaa.. spune și se uită prin jur ceea ce mă făcu râd .
-Eu sunt Ursu ..
-Ella , încântată .
-La fel, ești nouă ?
-Da.
-O să îți placă aici. Stai la cămin?
-Din păcate da, până în următorul semestru.. Tu?
-Si eu.Sunetul enervant produs de clopoțel mă face să înjur în sine, nu putea să mai aștepte?
-La ce ora mergi?? Mă întreabă acesta oarecum grăbit.
-Ăăă.. la dans. Mă uitam pe foaia cu orarul iar când îl privesc din nou văd un zâmbet pe fața lui.
-Ce tare , și eu . Mergem împreună ?
-Sigur ! Spun zâmbind, peste ce frumusețe am dat! Doamne îți mulțumesc!! Așa băieți tot să vezi.
După ce am ajuns în clasa a intrat și profa.
Nu cred că avea mai mult de 30 de ani, e destul și înaltă și are un par atât de frumos , îi vreau părul!
-Bună ziua ! Eu sunt profesoara voastră de dans. Spune așezându se pe scaunul din spatele catedrei.
-Bu-nă zi-ua . Spunem toată clasa la unison .Ne-a îndrumat să mergem spre sala de dans iar după ce ne-a arătat câteva mișcări ca să vedem despre ce ar fi vorba am început ora cu adevărat. Mă tot uitam la Urs iar el la mine, ba chiar ni sa atras atenția...
-Copii , veți avea de făcut o coregrafie pe grupe , câte doi. Eu vă voi pune pe echipe.
Profa' își scoate o foaie și începe să citească grupele.
-Prima grupă va fi formată din Ursu și Cami, coregrafia o faceți pe melodia lui Alex Velea- Din vina ta.
-Dar doamna profesoară, nu pot să fiu cu altă fată în echipă ? Spune uitându-se la mine .
-Îmi pare rău, dar nu!
Ursu se uită urât la o fată ceea ce mă face să cred că ea este Cami.
-A doua grupă va fi formată din Cale și Ella , coregrafia o veți face pe melodia lui Luis Fonsi- Despacito . Când a zis piesa eram extrem de încântată , iubesc piesa aia , iubesc spaniola , și am făcut două coregrafi originale pe ea , dar trebuie să văd dacă acestui băiat numit Cale îi place vreuna din ele ..
După ce se formează toate grupele un băiat înalt cu parul destul de scurt și ochii de vis se apropie de mine .
-Tu trebuie să fi Ella , nu?
-Da, iar tu Cale... Spun și îmi afișez zâmbetul meu prietenos .
-Da! Și, ai vreo sugestie pentru coregrafie??
-Dacă am? Am două coregrafii pe despacito .
-Se pare că îți place mult piesa. Râde uitându se la mine.
-Da, pot spune că o ador. Un mic chicotit îmi părăsește buzele.
-Șii.. îl cunoști pe Ursu ??
-Da , am dat din greșeală peste el pe hol .
-Cred că a dat peste tine intenționat, așa face mereu.
De fapt ea a dat peste el intenționat dar.. măcar ia ieșit planul, pentru a nu știu câtă oara. Poate vi se pare ciudat , dar mă cert cam des cu conștiința mea încât i-am dat un nume, faceți cunoștință cu Mia, mirobolanta mea conștiință .
-Posibil. Zic chicotind .
După ce am mai povestit puțin se făcu' auzită și soneria. Am ieșit în viteză și am mers direct la dulap, pentru a îmi lua cărțile.
CITEȘTI
Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare
FanfictionElla e o fată obișnuită și puțin nebună , dar nu în sensul ăla că a evadat de la spitalul 9. Ci puțin mai okey. Ea mereu își dorește să facă imposibilul , iubește pericolul , groaza și adrenalina. Însă nu arăta asta. Ea va da peste un noroc și ghi...