Cand am ajuns la studio Daniela se uita la mine ceva gan: ce dracu cauta asta aici?!
-ai venit sa iti iei ramas bun de la Neit?
Spune cu o voce de pitipoanca.
-da.
Spun eu plictisita.
Neitan vine si ma i-a in brate in fata lui Juno, i-am spus lui Juno ca daca se intampla asa ceva sa nu faca o scena de gelozie,pentru ca restul ar crede ca merg si eu la concurs doar pentru ca sunt iubita lui.
-te rog nu ma lasa cu papusa asta.
Spune Neit
-aaa..mi-ai zis papuse.
Spune Daniela fericita
-da! Una posedata.
Mormaie Mike
-frate tu citesti ganduri?
Il intreaba Neit.
-gata copii. Haideti avem drum lung.
Toti am intrat in masina, cand m-am asezat si eu cei trei colegi ai mei se uitau confuz.
-A..uitasem si Criss vine la concurs,a fost loc surpriza.
Baieti se rugau de bucurie si Daniela statea bosumflata.La. Cluj
Am ajuns ,insfarsit! nu m-ai suportam sa vad cum aia se da la Juno!
Imi vene sa o i-au de par si sa o arunc cat colo.Nu credeam niciodaca ca imi va placea de el,dar se pare ca s-a intamplat si nu pot schimba asta!
Si-si daca a-si putea sa schimb asta nu a-si face-o!-aier curat!
Striga Juno cand iese din masina.
Eu si baieti( Neit,Mike,Urs,Cale,Sorin) incepem sa raden, Daniela inca se uita urat la mine.
-haideti,trebuie sa repetati!
Spune Smiley care abia acum a iesit din masina.Toti am mers in urma lui prntru a ajunge la un studio.
Dupa ce am repetat piesa ne-a condus la hotelul la care vom sta aceasta luna.Eu i-am zis lui Smiley ca daca ma pune in camera cu papusa posedata o sa dorm in holul hotelului.
-dar nu o sa iti faca nimic.
-ba da! Uitate cu ce fata de drac se uita la mine. Ma omoara din priviri!
Ma rastesc la el, mai ca nu imi venea sa cred cat tupeu pos sa am.
-ok! Si cu cine vrei sa stai in camera?
Urs il impinge pe Juno in fata inainte de a m-ai spune cineva ceva.
-avem un voluntar. Deci dormi cu Juno in camera, nimic mai mult!
Toti incepem sa radem.Dupa ce am despachetat, m-am pus in pat pentru ca vroiam sa dorm.
-si ce vrei sa facem?
Intreaba Juno si se pune langa mine.
-nu stiu de tine dar eu vreau sa dorm.
-bine..sa visezi cu mine.
Spune si imi da o pupa pe obraz.
CITEȘTI
Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare
Hayran KurguElla e o fată obișnuită și puțin nebună , dar nu în sensul ăla că a evadat de la spitalul 9. Ci puțin mai okey. Ea mereu își dorește să facă imposibilul , iubește pericolul , groaza și adrenalina. Însă nu arăta asta. Ea va da peste un noroc și ghi...