Îmi arată facultatea ( partea 2 )

176 20 0
                                    

Când am intrat înăuntru, lumina era stinsă, nu am aprins o pentru a nu le trezi pe fete, am făcut câțiva pași și m-am împiedicat, am strigat deodată ce am făcut contact cu podeaua.
-Stalin! 
Dintr-odată se aprind luminile și în fața mea apare , efectiv.. un necunoscut..
Mi-a întins mâna pentru a mă ajuta să mă ridic , iar eu am acceptat, mă uitam confuză la el.
-Eu sunt Juno .  Spuse băiatul care stătea cu zâmbetul pe buze în fața mea, eu mă uitam tot confuză la el... el nu faceea nimic.. la un moment dat mi-am dat seama că așteptă să îmi afle numele.
-Ăa.. eu sunt Ella,O cauți pe Keisi , sau una dintre gemene?
-Nu, pe tine te caut..
-Și.. cu ce te-aș putea ajuta eu??
-Nu pe mine.. adică m-a trimis Cale.
-Îl cunoști??
-Da, am o trupă cu el și încă doi băieții, ne numim Shot. Spune acesta mândru de el. Nu îmi pasă că are o trupa! Ce?! Dar eu vreau trupă! Nu e corect, tu de ce nu ești capabilă să îți faci o trupă!? Ce mă fac eu cu tine?!
-Am auzit de voi , dar nu am ascultat vreo piesă ..
-Ce?! Trebuie să ne auzi imediat!
-Parcă mă caută Cale..
-Mai poate aștepta!
Și-a scos telefonul și a pus piesa trupei lui..
După prima strofa mi se pare destul de bună.. cred că se numește BUZA DE JOS.
-Îți place?
-Da.. e super!
-Mă bucur ! Acum hai la Cale!
Mă prinde de mână și mă târăște după el, nu m-am opus fiind că s-ar fi lăsat cu vânătăi pe fața lui , și pentru că lene!
După ce ma târât vreo cinci minute după el , am ajuns pe un hol care era cam întunecat și straniu.. mă lasă de mână și dispare ca prin magie.
-Bine.. asta e cam straniu, m-ai straniu decât gemenele!!  Exclam eu după aud vocea lui Cale.. cred că e vocea lui..
-Cale?
-Nu, sunt Lady gaga..  spune sarcastic.
-Hahaha! Ce glumă  amuzantă !
-Stiu!
-Să nu o mai faci!
-Ți-a dat Rekt frate!  Voce lui Juno se aude de după colț.
-Mai taci!
-Și , de ce m-ai chemat?? Întreb vrând să plec cât mai repede în cameră fiindcă făceam pe mine..
-Pai, vroiam sa te întreb dacă ești împreună cu Ursu?
-Bă ! Ce aveți toți cu întrebarea asta?!
Exclam puțin deranjată de întrebarea pe care mi-a puso, de ce spun asta toți? Ce îți pasă , oricum îl plac! Eu îl plac , nu tu! Suntem una și aceeași persoană! Bine..
-E gelos!
-Tu taci, că nu te-a băgat nimeni în seamă ! Mă rasteste la băiatul de după colț.
-Ce o să îmi faci?! O pitica că tine nu îmi poate face nimic!
-O să mă răzbun pentru că mi-ai spus așa, idiotule!
-Hei! Nu mă mai face idiot!
-Nu eu te-am făcut!  Spun scoțând limba , deși nu îl vedeam. După asta nu a mai spus nimic, așa se face!
-Deci.. ești cu el? Mă întreabă Cale
-Nu! De ce , ești gelos??  Spun lovindu-l ușor cu pumnul în umăr .
-Eu ți-am spus că e gelos!
-Vorbim mâine merg la somn, apropo , îmi place piesa voastră.
-Tu de unde ști?
-De ce nu as ști??
-Pai, când m-ai văzut prima oara nu ai spus nimic despre trupă, mă gândeam că nu ști..
-Eu știam de Shot dar nu v-am ascultat piesa, și de aceea nu v-am recunoscut..
-Si acum te-ai hotărât să o asculți?
-Nu! Ma obligat el!  Zic arătând spre Juno. Nu contează, ne vedem mâine, pa!
-Pa!

Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum