Mă dau un pas in spate astfel rupând din nou sărutul.
-Juno, nu pot! Nici măcar nu te cunosc!
-Dar o să o faci. Vei sta cu mine și băieți timp de două luni!
-Doua luni?! Parcă era una!
-Da, dar cine este ales de mine și băieți va veni cu noi într-un turneu de o luna, așa că sunt doua luni.
Spune și zambeste. Îmi place când zâmbește.. dar.. nu cred că îmi place de el, recunosc , mi-au plăcut săruturile , dar parcă Aiden mă atrage mai mult!
Nu vreau sa ii rănesc sentimentele, fiindcă cariera mea depinde super mult de asta, dar nici nu mă pot preface că îl iubesc! Poate cu timpul o să am și eu sentimente fata de el! Mai întâi trebuie să știu ce fel de persoana este! Nu vreau să mă bag in necazuri!-Si de ce crezi că o să câștig eu?
-Ai vocea unui înger!
-Inainte sa moara l cu câteva secunde! Spun în șoaptă.
-Ce zici de un suc?
-Nu știu...
-O haide! Nu e că și cum asi vrea sa te...
-Taci! În întrerup, știu foarte bine ceea ce vroia să spună.
-Deci vi?
-Ma mai gândesc..
-Haide!! Va fi amuzant!!!
-Bine! Doar nu mă mai stresa atât!
-Da! Dă-mi numărul tău de telefon
-0797979797
-Ok! Te sun mai târziu și vb!
-Ok! Pa!
-Pa!Am plecat de lângă Juno, merg printre mulțime cautandu-l pe Aiden .
După 20 de minute de căutare îl găsesc afara stand într-un copac.. ok, asta e ciudat!
-Aiden? Ce faci acolo?
-Nimic!
-Ok. Ai de gând să e dai jos?
-Poate..
-Haide!
-Doar dacă mă săruți!
Când am auzit am încremenit.. de ce ar vrea să mă sărute? Mă uit la el și nu spun nimic, el se uita cam insistent la mine. Dintr-odată bufneste în râs. Are un râs super haios! Care ma făcut și pe mine sa rad!
Se da jos din copac.. mai bine spus sare.
-Ce faci?
Îl întreb când se apropie exagerat de mult de mine.
Nu spune nimic și îmi dă o pupa pe obraz.
-Asta!
Pleacă și mă lăsa singura , mă plimb puțin și hotărăsc să merg acasă. Cu siguranță mama se îngrijorează!
O să îi spun lui Juno că plec.
L-am căutat pe Juno și l-am găsit vorbind cu Urs
-Hei, Juno eu o să plec.
-De ce?
-Cu siguranță mama își face griji!
-Atunici vin cu tine!
-Nu trebuie, știu să merg și singura.
-Nu te las sa mergi singura!
Spune și mă prinde de mana până ieșim din localul in care se tine petrecerea.
CITEȘTI
Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare
FanfictionElla e o fată obișnuită și puțin nebună , dar nu în sensul ăla că a evadat de la spitalul 9. Ci puțin mai okey. Ea mereu își dorește să facă imposibilul , iubește pericolul , groaza și adrenalina. Însă nu arăta asta. Ea va da peste un noroc și ghi...