După ce am plecat, mi-a sunat telefonul, era Ursu da,da , prințul viselor tale pe care nu le-ai avut.. nu încă. Mad.. îi răspundem sau ce? Normal că îi răspundem!
- Alo?
- Ella?
- Da, eu sunt.
- Mâine o sa îți arăt restul facultății , să fi pregătită!
- Ok, tu știai că ,Cale are o trupa??
- Da, fac parte din ea.
- Serios? Și de ce nu mi-ai spus?!
- Nu contează, acum tre'să plec, ne vedem mâine!
- Bine, noapte buna!
- Noapte bună!Am intrat în cameră , se pare ca doar gemenele sunt acasă .
-Hei! Spun ambele la unison.
-Salut, ce faceți?
-Ne plictisim . Spune Emma pe un ton plictisit.
-Si, ce o să faci mâine? Mă întreabă Rezme curioasă.-Pai, Ursu îmi arată restul facultății, cred că o să fie interesant..
-Dar tu chiar ești cu el?
-Las-o ! Dacă e cu el ce are?? Intervine Rezme certând o pe sora ei.
-Nimic , vroiam doar să știu..
-Nu , nu suntem împreună!
-Nu încă! Continuă Emma, mă cam enervează cu chestia asta! Taci! Că-ți place! Bine asta recunosc!Dimineață
M-am trezit din cauza gălăgie , oare ce se petrece??
-Ieși afară!! Se aude gura mare a lui Keisi.
-Nu pe tine am venit să te văd!
-Nu îmi pasă! Acum ieși!
-Ce aveți mă? Întreb mergând lângă ușă.
-Iubitul tău nu vrea să iasă afară ! Exclamă idioata exasperată.
-Nu suntem împreună! Exclam nervoasă.
-Nu încă! Spun gemenele zâmbind pervers și totodată malefic..
-Pfai! Sunteți imposibili!!!!!
-Keisi, știu că ești geloasa că îi arăt Ellei facultatea, dar nu credeam că ești chiar așa.Mi-am luat o perechie de blugi negri, un tricou roșu,și tenesi mei preferați, am fugit în baie mi-am făcut rutina repede , m-am schimbat și am ieșit repede pentru că ăștia dărâmau locul.
Mi-am luat rucsacul și l-am tras pe Ursu de mână îndepărtându l de cearta și am pornit la drum.După ce mi-a arătat mai toate încăperile posibile de aici, a zis că mai e una.
-Asta e ultima! Spune și intrăm într-o încăpere care semăna cu o sală de BOX . Asta e ultima!
-E destul de drăguță.. am făcut un zâmbet fals , și mă uitam prin jur.
-Aici trebuie să ai grijă! Dacă nu ești atentă sa-r putea că în orice moment să te lovească un sac de bo.. nu termină de spus propoziția că , cade la pe podea, exact cum spunea și el, trebuie să fi atent!După 10 minute.
-Asta sa-r putea întâmpla dacă îți arată Ursu facultatea. Râde Juno făcându i poze prietenului său.
-Da.. chiar nu mă așteptam la asta...
-Oare m-ai trăiește?? Sorin se apropie de el pentru a vedea dacă mai are puls însă Cale îl oprește.
-Hai să îl gâdilăm! Grimasa pe care o face este de neprețuit, atât de malefică!
-Da!
Ne-am apropiat , și când să îl gadilam sare în picioare.
-Nu mă puteți gadila voi pe mine! Spune arătându ne limba însă nu trec nici 3 secunde că sacul de box iar îl lovește.
-Care erau șansele să se întâmple asta ? Spun privind cum stă lat pe podea..
-Nu foarte mari, dar la Ursu orice e posibil! Spune Juno venind lângă mine.
-Bine zis, hai să îl ducem la asistenta! Cale face o față și mai malefică spunând asta.
După ce abia l-am caorat toți până la cabinet l-ați cărat?! Mai tot drumul l-ați scăpat mai mult decât cărat! Bine! Taci că mă dai de gol!!
Deci, după ce l-am dus la asistenta am așteptat pe hol cu băieții.....
CITEȘTI
Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare
FanfictionElla e o fată obișnuită și puțin nebună , dar nu în sensul ăla că a evadat de la spitalul 9. Ci puțin mai okey. Ea mereu își dorește să facă imposibilul , iubește pericolul , groaza și adrenalina. Însă nu arăta asta. Ea va da peste un noroc și ghi...