După ce Neitan îl trage pe Aiden de lângă mine Juno vine in spatele meu și mă trage după el fără că nimeni să își dea seama.
Mă uit la Juno confuză, ce vroia? Eu vreau la Aiden! Sărutul ăla a fost bestial ;)
-Ce e cu băiatul ăla?
-Care dintre ei? Întreb amuzată
-Ala care te-a sărutat.
-De ce vrei să ști? Ești gelos?
-Nu! Dar ma întrebat Urs.
-Pai, ne prefacem că suntem împreună.
-Sărutandu-va?
-Da. Doar așa am putut sa demonstram că nu mințim chiar daca o facem. El începe să râdă.
Și chiar atunci vine Urs .
-Hei.
-Salut. Spun eu și Juno la unison
-De ce nu vrei sa vi la concurs Criss?
-O să mă fac de râs, și e o persoana care mă enervează.
-Fata aia Daniela? Întreabă Juno
-Dap.
-Pai.. o vom face să îi para rau pentru ce a făcut dacă vii.
-Cum? Întreb curioasă .
-Face farse. Spune Juno frecandu-si mâinile și cu o privire malefica
-Cum ar fi?
-Pai.. ne uităm la filme horror și în timpul filmului stingem luminile , iar unul dintre noi se îmbracă într-o rochie alba pe care o să o patam puțin cu checiap , și cu o peruca neagra și lunga care va sta pe fata. Spune Ursu cu o fata și mai malefica
-Daca te îmbraci tu așa vin. Spun râzând și stiind că nu va accepta, sper!
-Bine. Spune el vesel.
-Wow! Doar glumeam.
El se uita trist la mine. Nu vreau sa merg, deși mi-ar placea sa ii vad fata Danielei când îl va vede pe Urs îmbrăcat așa.
-Haide! Vreau sa vad ce fata va face aia și vreau să îl vad pe Urs îmbrăcat în rochie . Spune Juno râzând.
-Bine. Fie, dar vreau sa filmam momentul , și nu vreau că Daniela , Mike și Neitan să știe că vin și eu.
-Bine! Spun ambi bucuroși.Pov Neitan
Mă tot certam cu " iubitul " lui Criss până când am observat că a dispărut .
Am cautato peste tot apoi observ că vorbește cu doi băieți din trupa.-Dupa cine te uiți iubi.
-Termina Daniela! Nu suntem împreună! Spun iritat, vroiam sa o fac pe Criss geloasa dar nu mi-a reușit, in schimb ea a reușit!A reușit să își facă iubit și sa mă și facă gelos !-Dar..
-Eu ți-am spus că doar te folosește! Spune iubitul lui Criss
-Pentru prima oara îți dau dreptate. Spun eu iar el începe să râdă. Daniela pleacă nervoasă spre Criss și băieți. Eu și iubitul lui Criss o urmam.
CITEȘTI
Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare
FanfictionElla e o fată obișnuită și puțin nebună , dar nu în sensul ăla că a evadat de la spitalul 9. Ci puțin mai okey. Ea mereu își dorește să facă imposibilul , iubește pericolul , groaza și adrenalina. Însă nu arăta asta. Ea va da peste un noroc și ghi...