Am mers în bucătărie, la masa stătea mama și tata care ca de obicei se certau din cauză că ne-am mutat. Nici mie nu îmi prea place că ne-am mutat.. dar asta e!
După ce am mâncat am mers in camera mea , mă uitam pe YouTube pentru a găsi piesa potrivită.
-Nu găsesc nimic! Am inceput sa urlu ca o nebuna.
Se auzeau pași în apropierea camerei mele, probabil e mama . Ușa se deschide încet, în încăpere apare o silueta înaltă, face un pas și atunci pot să îi văd chipul. Era Eliot , verișorul meu preferat! Eu ii spun Blondul sau uriașul.
-Ce face verișoară mea preferata?
-Bine Blondule! Tu ce faci? Spun chicotind.
-Ști tu.. pe aici, pe acolo.
-Mereu încotro te duce gândul.
-Da. Și tu ce mai faci? Îți place la liceu?
-Da. E okay! Dar trebuie să caut o piesa pentru un concurs.. nu termin că mi-o ia înainte.
-Ce zici de Te rog nu mai plânge. De la 3 Sud Est ?
-Cred că e buna.. dar asi vrea ceva mai cu viață ... cu mai multă adrenalină !
-Atunici Alex Velea. Defectul tau sunt eu!
-Da!!! Ești cel mai tare!!!!
Spun imbratisandu-l. Iubesc piesa, și o știu toată deci nu mai trebuie să mă chinuiesc sa o învăț !-Ce mai aștepți? Spune el uitandu-se la mine..
-Ce sa aștept???
-Vreau să aud cum canti, pitico ! Spune râzând că un idiot.
-Nu cant in fata ta!
-De ce ?
-Pentru că nu, și pentru că rușine...
-Haide! Cum o să cânți în fața celor care participă la concurs? Daca îți e " rușine " ?!
-Bine..După ce am cantat a început să aplaude ceea ce ma făcut să râd.
După ce Eliot a plecat mi-am făcut temele și m-am pus să dorm.
Dimineață
-Criss! Haide, trebuie să mergi la liceu.! Strigătul mamei îmi intră printr-o urechile și ieșea prin ceealalta . Nu mă puteam ridica.. adică îmi era prea lene să mă departe de prea iubitul meu pat!
După ce am auzit pași pe scări am sărit din pat că arsa! Am fugit în baie și mi-am făcut rutina, m-am îmbrăcat cu blugi un tricou negru și tenesi și am pornit spre o alta zi in infern!
..........
Eram la a 3-a oră și mă gândesc doar că va urma să am muzica și să cânt în fața unei trupe .
Aveam atâtea emoții! Nu eram deloc atenta la ce spunea profu' de Chimie . Mă uit prin clasa și o zăresc pe Daniela qse uita la mine cu o fata malefica și stranie. Mi-am întors privirea de la ea, in clasa nu se intampla nimic interesant.După ce se suna mă ridic din banca și vreau să ies din clasa dar din greșală mă bat de un coleg iar el cade pe jos. Abia puteam sa mă abțin să nu râd.
-Scuze!
-O să mi-o plătești Criss!
-Dar ce am făcut ? Spun râzând .
-O să vezi!
Se îndreaptă spre banca mea, îmi ia penarul și mi-l arunca pe geam.
-Nu!! Am strigat in gura mare . Neitan trece pe lângă mine.
-Acum suntem chit! Spune zâmbind că un îngerași.
Normal că nu m-am lăsat mai prejos , după ce a ieșit din clasa am mers și i-am aruncat și eu penarul pe geam. Sper sa nu fi pălit pe cineva.
Am coborât repede, am fugit în curtea scoli și mi-am luat penarul. Neitan se uita urat la mine....
CITEȘTI
Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare
FanfictionElla e o fată obișnuită și puțin nebună , dar nu în sensul ăla că a evadat de la spitalul 9. Ci puțin mai okey. Ea mereu își dorește să facă imposibilul , iubește pericolul , groaza și adrenalina. Însă nu arăta asta. Ea va da peste un noroc și ghi...