Neitan

82 13 0
                                    

Și pe locul trei e .. Neitan! Strigă Smiley in gura mare .
Răsuflu ușurată la auzirea acestor cuvinte.
-Eu vreau sa o las in locul meu pe Criss.
-Neitan ești nebun!? Cum sa o lași pe târfa asta in locul tau?! Spune Daniela
-Tu sa taci!  Se rasteste Neitan la ea. Daca cineva e târfa aici aceea este tu! Spune nervos, oare de ce îmi ia apărarea?
-Daca vrea Criss poate să îți ia locul.  Spune șeriful .
Mă uitam la Neitan și îi făceam semn că nu vreau, dar deajaba nu va renunța așa ușor, sunt sigură!
Nu știu ce sa întâmplat cu el, adică acum câteva zile mă ura pentru că i-am țipăt penarul de la etajul 2 și acum e așa de drăguț cu mine ^-^  dar mie nu îmi place de el, nu? Sau poate puțin.. doar umpic,umpic!
Mă trezesc din a mă mai gândi la Neitan când Smiley își tot flutură mana prin fața ochilor mei intrebandu-ma pe ce planeta sunt.

-Scuze ce ziceai?  Spun eu complet derutată.
-Veri sau nu?  Mă întreabă Smiley. Ce sa vreau?.. aaaa concursul.. nu! Normal că nu! Nu vreau sa ii sterpelesc lui Neitan ocazia de a deveni un star!
Și iarăși sunt trezita din gândurile mele tot în același mod..
-Nu! Spun eu hotărâtă. Neitan vine lângă mine
-Ba da vrea! Acum nu gândește lucid, a băut..Ăăă.. apa de la baie!  Mă uit la el, toți încep să râdă mai ales eu, alta scuza nu a putut inventa ? Apa de la baie.. cum suna, zici că am bauto direct din toaleta .
-Ba nu vreau! Spun încă râzând.
-Bine atunci, Neitan tu vei merge! Spune Smiley și se îndreaptă către băieți.
-De ce nu vrei? Mă întreabă Neitan puțin supărat.
-Nu vreau că să îți iau șansă de a deveni un star, și în plus nu cred că voi rezista o luna alaturi de Daniela!  Incepe sa rada când auzi de Daniela . Rade așa de frumos.. nu! Nu îmi place de el! Da! Ție îți place ori de Ursu ori de Juno , nimeni altcineva, ai înțeles!? Odată în viața ai și tu dreptate! Mulțu... Stai! Cum adică odată?! Uite așa! Daca eu am avut doar odată înseamnă că și tu ai avut tot odată  prostuto! Bine.. odată pe ziua de azi! Mulțumită? Foarte!
-Si cum crezi că voi rezista eu?  Spune Neit ( prescurtare de la Neitan ^•^ )
-Macar tu îl ai pe Mike , dar eu cu cine crezi că voi vorbi?
-Cel mai probabil cu pereți.  Începem să râdem.

După ce am mai povestit .. bine bârfit de Daniela, cinci minute ne-au chemat " jurați " pentru un anunț.

Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum