Neitan se uita urat la mine așa că am inceput să fug, nu vroiam sa mă prindă fiindcă s-ar fi lăsat cu scandal!
Am fugit in clasa și m-am ascuns in dulap, abia am intrat acolo, in clasa mai erau două fete.
Se aude vocea lui Natan , le întreabă pe fete dacă m-au văzut. Ele au spus că nu m-au văzut. Aleluia!!!
-Criss poți ieși, Neitan a plecat. Spune una dintre fete.
Am ieșit cu greu din dulap, mă uit în jur și sunt doar eu in încăpere. Clopoțelul se face auzit și tot odată speriându-ma .
In clasa a intrat Daniela și Neitan tinandu-se de mână. Nu cred! Ăștia sunt împreună?!
Mă uit la ei uimită, Neitan se uita la mine cu o privire gen: nu mai sta și te uita că proasta, Ajutama !!!!!
Încep să rad că o nebuna și Daniela se îndreaptă spre mine tragandu-l pe Neitan după ea.
-Tarfa mica, dacă te mai iei de iubitul meu ai incurcato!!!
-Nu sunt iubitul tau!! Mă uit la cei doi și încep sa rad și mai tare.
-Cum adică nu esti?!
-Ne-am despărțit ieri!!
Eu nu zici am nimic, doar privim scena dintre ce doi , radanduma.
-De ce!?
-Pentru că o iubesc pe Criss nu pe tine!!! Strigă Neitan in gura mare . Când am auzit am împietrit. Cum sa mă placa?? De ce pe mine? Recunosc, e al naibii de drăguț și de treabă și de vis , și amuzant, și perfect! ❤ Tu sa taci!!! Îmi place de el, și-si ție! Ba nu ! Ba da! Și punct!!!
-Ce!?? În voce lui Daniela era numai ura.
-Ce ai auzit surdo! Și sunt împreună cu el! Spun eu negandinduma ce s-ar putea întâmpla.
-Da! Noi suntem împreună! Spune Neitan și vine lângă mine.
-Aaa!! Va urăsc pe toți!!! Și așa dispare mica disperată, nervoasa din clasa.-Mai salvat! De ce ai facut-o??
-Pentru că o urăsc pe Daniela , și pentru că mi-a fost mila de tine!! Spun râzând când văd ce moaca face Neitan.
-Mersi oricum!
-N-ai pentru ce!
-Si ce piesa vei canta azi??
-Defectul tau sunt eu.
-Ne e adevărat! Aaaa.... Spune scarpinanu-se la ceafa, cred că si-a dat seama că acesta e titlul cântecului .
-Dar tu?
-Inca nu sunt sigur..
-Dar ți-ai ales mai multe?
-Doua...
-Spunele! Zic zâmbitoare.
-Pai.. Te rog și Aripile de la Carla's dreams. Tu care mi-ai sugerao??
-Aripile , e super.. dacă îmi venea în minte o cântăm eu!
-Si de ce nu o cânți ?
-Ca sa o cânți tu!
-O să cânt te rog, iar tu o să cânți Aripile!
-Nuuuuuu...
-Ba da! Daca nu mă supăr!!
Am izbucnit în râs, el se uita la mine serios.
-Aaa.. tu erai serios..!?
Afirma el zâmbind.
-Bine atunci eu voi canta Aripile!
CITEȘTI
Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare
FanfictionElla e o fată obișnuită și puțin nebună , dar nu în sensul ăla că a evadat de la spitalul 9. Ci puțin mai okey. Ea mereu își dorește să facă imposibilul , iubește pericolul , groaza și adrenalina. Însă nu arăta asta. Ea va da peste un noroc și ghi...