Țineam pistolul strâns în mână , am intrat înăuntru unde i-am văzut pe toți. Ce se întâmplă ? Aveam lacrimi in ochii de când am intrat in cabana și nu le pot opri.
-Ce se întâmplă ? Spun cu o voce tremurând
Ella se apropie de mine , se uita direct in ochi mei și eu fac la fel. Toate privirile sunt ațintite către noi , nu mai am cuvinte, nu știu ce să fac.. simt că voi ceda.. ce se întâmplă?!
-Ceea ce trebuie. Am aflat că vroiai sa te joci cu sentimentele mele, așa că am făcut și eu la fel cu ale tale . Sunt uimit, nu știu ce să zic.. adică ea știa de planul meu? Cine ar fi putut să îi spună ? Mă uit prin încăpere și văd că Juno are un mic zâmbet . O să îl șterg mai încolo!Mă uitam in gol încercând să îmi caut cuvintele potrivite dar nimic. Nimic nu mă putea salva din încurcătură asta! Nimic! Mai ales cu ei de fată .
Vreau sa ies de aici! Nu vreau să mă mai vadă cu ochii în lacrimi!
Am mers până am ieșit din pădure, Juno și Keisi sau Emma sunt in spatele meu. Merg mai departe fără a mă opri, fara a ii baga măcar puțin în seamă .
-Frate stai! Nu mă poate opri! Știe bine lucrul asta, de ce nu se da bătut?
-Ursu, stai! Asta nu e vocea Emmei .. asta e Ella.
M-am oprit instantaneu fara a îmi dă seama .-Hai recunoaște! O meritai!
-Lasama Juno!
-Bine va las singuri, aveți grijă nebunilor.
-Nu la asta mă refer.. nu mai contează .
-Imi pare rău.. vocea ei îmi mângâie sufletul, când o aud simt că sunt mai puternic mai viu mai plin de viață de cat niciodată. O iubesc!
-Nu ai de ce sa îți para rau, o meritam, ști bine asta.
-Dar de ce? De ce ai facut-o ?
-Am facuto pentru că te iubesc Ella ... Insfarsit i-ai spus! Nu mai suportam , acum hai acasă că îmi e somn!
Nu spune nimic.. se uita la mine , îmi las privirea în jos.
Simt cum brațele ei micuțe îmi cuprind corpul.
-Si eu !
Bravo! Acum hai acasă !-Eu.. acum o să plec...
Nu cred că spune adevărul când zice că mă iubește.. poate încă vrea sa se răzbune ..
-Aaa.. ok, pa. Vocea ei e mai tristă că niciodată, oare chiar mă place?
-Sau.. am putea să ne plimbam puțin.
-Da!Ok. Nu știu ce să cred .. dar îi voi da o șansă , dacă o va pierde.. asta e .
CITEȘTI
Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare
FanfictionElla e o fată obișnuită și puțin nebună , dar nu în sensul ăla că a evadat de la spitalul 9. Ci puțin mai okey. Ea mereu își dorește să facă imposibilul , iubește pericolul , groaza și adrenalina. Însă nu arăta asta. Ea va da peste un noroc și ghi...