Sarutul..

86 12 0
                                    

Pov Daniela

Cum a putut Neit să mă lase pentru Criss? Adică eu sunt mult mai frumoasă și sexy de cat ea!
Parcă rolul tâmpitule de Aiden era să nu o lase să vorbească cu băieți!
E acolo cu Juno și Urs râzând, mă îndrept spre ei.
-Criss! Neitan e al meu! Nu te mai apropia de el!  Spun uitanduma la jalnica care sta in fata mea.
-Poți sa il iei și să faceți plozi că nu îmi pasă, oricum sunt cu Aiden!  Spune și îl trage pe Aiden lângă ea. Scorpia! Aiden e al meu!
-Ba nu! Mi-a spus că nu sunteți împreună!  Spun sigură pe mine că va recunoaște! Sper!
-Ce!? Eu nu am spus asta! De ce asi minți că sunt cu Criss?    Se rasteste că fraierul la mine!
Merg nervoasă de acolo , nu vreau sa ii vad!

Pov Criss

Daniela a venit și a făcut scandal ! Crede că poate obține ce vrea , dar nu e așa !
-Criss.. vi puțin??  Mă întreabă Urs
-Sigur!
Spun și merg după el. Când sa oprit el m-am oprit și eu.
-Sa întâmplat ceva?
-Nu.. doar că vroiam să te întreb, tu chiar ești cu Aiden?
Încep să rad, și el a picat în plasa , deci nu cred! Ăștia sunt așa de ușor de prostit!
-Nu! Vreau sa o fac geloasa pe Daniela. Da de ce?
-Ma pus Juno sa te întreb!
-Dar mai devreme și Juno mă întrebat la fel și a zis că tu i-ai zis să mă întrebe .    Ce confuză sunt! Care pe care întreabă... Nici nu mai știu ce drecu spun!
-Mda! Eu întrebam !   Spune Juno venind către noi.
Ii face semn lui Urs să plece! După ce pleacă vine in fata mea.
-Uite , îmi ești simpatica! Nu vreau sa crezi că sunt ceva pedofil!
-Stai calma Romeo! E luată!
Apare și Aiden și Neit lângă noi.
-De către cine?  Întreabă Juno
-De mine!  Spun ei la unison.  Ba de mine! Termina !!!   Spun Aiden și Neit nervoși.
-Cred că ați greșit fata! Haide Criss!
Spune Juno și mă trage după el . Aiden și Neit se cearta in continuare.
Eu și Juno ajungem într-o încăpere de înregistrat .
-De ce am venit aici?  Întreb așteptând un răspuns.
-O să vezi!
Spune și inchuie ușă. Merge și ia un microfon și începe să cânt o piesa prin care ar trebui să își declare dragostea.. cred...
Am aplaudat, el vine spre mine , între noi mai sunt câțiva centimetri.
-Ți-a plăcut?
-Da! Pentru cine e?
-Pentru tine!   Spune și mă sărută!  Mă desprind din sărut și îi dau o palma de toată frumusețea!
-Nu tiam dat voie!
-Scuze, pot?    Wtf! De ce vrea să mă sărute? Își bate joc sau a băut si el apă de la baie?
-Nu!
-De ce?   Spune că un copil mic.
-De ce vrei să mă săruți?
-Pentru că inima mea simte ceva puternic pentru tine!
-Ăăă... Nu știu ce să zic...   Spun și mă uit la el că bou' la poarta noua!
-Nu trebuie să spui nimic!  
Spune și ma sărută din nou.

Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum