Bă, ești nebun?! 😂😂👊

166 17 0
                                    

După jumătate de oră, ușa cabinetului se deschide brusc, și pe ea iese Ursu care avea o fata speriată, dar amuzantă! M-am uitat mai bine la el și am văzut că are urme de ruj pe gat.. stai! Sper că nu a făcut ceva cu asistenta, că o să îi găsească pe amândoi la morga!   Ho fă! Calmăte ! Lasă că o să am eu o discuție cu el! Da dacă te bagi te omor! Dacă mor eu mori și tu..  corect!.. dar tot o să o fac! Și mie ce îmi iese din asta?!  Hmmm.. o să te las să alegi tu următorul film..  mi se pare corect! Batem palma!   Bine! Acum , dispari!
Bine! Dar dacă nu te tii de promisiune , jur că o să te fac de râs!

-Vă omor! Se rasteste Ursu la noi.
-Dar ce am făcut? Întreabă Juno amuzat.
-Ști că o urăsc! Și ea e înnebunită după mine!  Spune mai nervos că niciodată.
-Și ce dacă e înnebunită după tine, nu ți-a făcut nimic rău.   Spun ținându mă de Cale pentru a nu cădea pe jos de râs.
-Data trecută a încercat să mă violeze! După ce spune asta am început să mă rad mai ceva ca ceea mai retardată persoană de pe pământ. Cum poate o fată să violeze un băiat? Doamne, morr!!!! Așa ceva e posibil???

-Bine, gata! Am înțeles că e amuzant! Dar râdeți mai rău că niște nebuni! Spune el dându și ochii peste cap.
-Ok. Hai la ore. Se oprește și Sorin din râs.
-Bă! Azi nu am fost deloc la ore! Spun agitată
-Nu e nimic, nu suntem absenți! Ursu o ia înainte.
-Poate voi că sunteți niște staruri nu sunteți puși absenți, dar eu da! Spun fluturând mâinile în aer.
-Ba nu! O să spunem că ai fost de urgență la asistenta. Spune Sorin fiind serios .
-Si ce am pățit de am fost la asistenta? Întreb ironică.
-Nu tu! Ursu, spui că la lovit norocu' cam rău. Râde Juno Mai rău decât un nebun.
-Hahaha! Ce amuzanți sunteți!
-Bine! Gata, hai sa plecam.
-Are dreptate, totuși nu putem lipsi atât. Își deschide și Cale gura. Sau putem să mergem să jucăm ceva sau nu știu. Spune dând din umeri. Aprobăm din cap și pornim la drum.

Am mers să mă schimb, și să le conving pe fete sa vină și ele.
După multe, zece minute în care am tot batut-o la cap pe Keisi , a zis că vine doar să nu o mai bat la cap.
Am mâncat și am mers în camera noastră de cămin să jucăm adevăr sau provocare.. da, ne plictiseam de moarte.
-Cine începe? Întreabă Keisi așezându se pe podea.
-Eu. Ridică Emma mâna entuziasmată.
-Nu! Nu începi tu! Sora ei o contrazice în următoarea secundă
-De ce? Își încrucișează mâinile iritată.
-Pentru că știu deja ce vrei să faci! Se uită urât la ea.
-Nu va mai certați , o să încep eu! Spun făcând o fată malefică. Keisi , ce alegi?
-Hmm... Provocare. Spune ezitând
-Te provoc să.. mergi pe hol și să săruți un băiat la întâmplare , în timp ce filmezi, după ne areti filmarea, și sărutul sa fie minim 30 de secunde! Spun cu o fata malefică
-Ce! Eu nu fac asta!
-Dacă nu faci atunci vei primi ceva mai rău.
-O să mi-o plătești! Se strâmbă ieșind pe hol.

      Pov Keisi.

Sunt pe hol , și aștept să treacă un băiat cât de cât drăguț.
Când am zărit pradă am dat drumul camerei de filmat și am mers la el.
-Hei!
-Salut.. confuzia i se citea pe față.
-Eu sunt Ella.. măcar dacă ma băgat în asta să nu îmi spun adevăratul nume, nu?
-Mike!
M-am apropiat de el exagerat de mult și l-am sărutat, mi-a răspuns la sărut. După vreo un minut ne-am despărțit, iar le mi-a zâmbit. Am plecat repede de acolo, Ella o să te omor!
 
Le-am arătat filmarea și au început să râdă. Mda.. Ella nu a spus nimic că i-am folosit numele.. asta e.

Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum