10+

209 19 0
                                    

După ce m-am schimbat, am mers în parc și i-am arătat coregrafia, a zis că e buna.. serios că e ,, bună " ?! Pfai , greu îi era să spună că e ,, uimitoare " sau ,, magnifică " sau că eu sunt mai frumoasă de cât coregrafia.. nu asta aș vrea să o aud de la Ursu care față de Cale a început să aplaudele și să mă felicite spunând că garantat vom lua zece pe ea.

După ce am repetat-o am plecat înapoi la cămin fiind că eram extrem de obosită . Ursu a venit să mă conducă ceea ce mi se părea foarte drăguț din partea lui. În drumul spre cămin vorbeam despre ceea ce ne-a făcut să alegem această facultate.

După ce am intrat în cameră Keisi a venit la mine făcându mă să cred că e nebună fiindcă aproape mă doborâse când a sărit să mă îmbrățișeze.
-Și sunteți împreună???   Întreabă fiind foarte entuziasmată

Mă uit confuză iar ea își dă o palmă peste frunte.
-Cu Ursu? Ști nu în fiecare zi poți da peste o bunaciune ca el!  Cele două gemene se uitau la mine și la bezmetica din fața mea, eu chiar aș vrea sa fim împreună dar din păcate nu depinde doar de mine.
-Nu! Și de ce mă întrebi???
-E geloasa.  Răspunde una dintre gemene in locul lui Keisi .
-Aaa..  spune dându și ochii peste cap. Ele sunt Emma și Rezme . Spune și arată către fetele care se uitau la mine și îmi făceau cu mâna zâmbind al naibii de straniu.
-Și încă ceva. Spune venind mai aproape de mine. Să ști că ele sunt cam sadice..   spune în șoaptă .

După ce despacheteze decid să ies să mă plimb cu Keisi gemenele rămânând să se uite la filme horror, deși aș fi stat să mă uit și eu ai zi să vi sa te plimbi cu asta..  tu taci!! Nu pot  pfoai!! Prost te-am crescut! Corecție! Eu te-am crescut ! Hahaha!!!!!  Hahaha , disperată ! Semănăm!  Dă ți o palmă și taci!!!!
Nu am mai putut conversa cu conștiința mea fiindcă m-am împiedicat căzând pe trotuar. Superb!  Mi-am rupt blugii și mi-am făcut niște răni de toată frumusețea.. am mers la cămin , la asistentă , după ce mi-a curățat rana am mers în camera și m-am pus să dorm.

                 Prezentarea coregrafiei

Suntem la ora și imediat urmăm eu și Cale la coregrafie, am atâtea emoții!!.

După ce facem coregrafia profa' ne felicită și ne dă zece. Eram așa bucuroasă că reușisem să încep anul cu 10.

După ore am mers cu Keisi să îmi arate facultatea , pe hol ne întâlnim cu Ursu.
-Unde mergeți???
-Bună și ție!  Comentează Keisi dându și ochii peste cap.
-Keisi îmi arată facultatea. Am spus încercând să nu zâmbesc dar îmi era imposibil!
-Dar parcă rămăsese ca eu să ți-o arăt..  spune puțin trist.
-Bine, atunci arată i tu! Spune Keisi în timp ce pleacă puțin nervoasă.
Nu țin minte să fii zis că o să îmi arate facultatea..
-Felicitari pentru 10 !
-Și ție pentru 9 .  Spun râzând .
-Dacă nu mă punea cu Cami luam și eu zece! Spune bosumflat.
Încep să rad la gestul lui însă se uita la mine serios iar de la un moment dat mi sa făcut puțin rușine și am tăcut supunând șoptit..
-Scuze..
-Nu e nimic. Sa îți fi văzut fața . Spune râzând ca dobitocul.
După ce îmi arată majoritatea facultății , ajungem într-o încăpere decorata ca în povești.. cred că e sala de teatru, având în vedere că erau mulți studenți care stăteau pe scaune și în primul rând, stăteau doua profe' și profu' de sport asistând la sceneta ce va urma.
-De ce am venit aici??   Îl întreb pe Ursu care era foarte calm, fără griji, pentru el era totul normal.
-Păi mă gândeam că ai vrea să ne uităm la o scenă de teatru.
-Bine.  Spun zâmbitoare în timp ce coborâm de pe scenă . Ne-am pus în al doilea rând.
După ce sceneta sa terminat am mers înapoi la cămin condusă de Ursu.

Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum