După ce am mai vorbit cu Neitan a venit profa' și ne-a dus la HaHaHa Production , am atâtea emoții!!
Sper sa nu mă fac de râs, ca de obicei.
Am urcat în autobuzul școli care ne va duce la studio.
-Criss, hai lângă mine. Se aude vocea lui Neitan din spatele meu. Când am vrut să mă așez a venit Daniela și mă împins punandeus ea lângă Neitan.
Nu am spus nimic doar am plecat de acolo lasandu-l pe Neitan cu scorpia.Insfarsit am ajuns! E super locul ăsta!
-Copii lasati-va lucrurile în vestiar.
-Bine. Spunem noi la unison.
Am pornit spre vestiar conduși de un paznic. După ce au plecat toți, am rămas doar eu, vroiam sa mai repet o data pies.
Pe ușă a intrat un băiat, nu puteam sa îi văd fata deoarece avea pe cap gluga hanoracului de pe el. Am inceput să mă enervez fiindcă nu vroiam sa asiste nimeni la repetiția mea.
-Pot te rog să ieși, vreau sa repet! Spun arătând către ieșire.
-De ce asi face asta? Spune tipul
-Pentru a nu lua bataie!
-De la o pitica că tine? Ce frică îmi e!
-Pitica e ma-ta!
-Nu mă deranjează cu nimic, dar o să îți para rau!
-Ce frică îmi e!
-Stiu!
După ce am scăpat de el, nu într-un mod așa plăcut pentru el, am reușit să repet. După ce am terminat mă sună mama.Convorbire telefonică
-Da mama.
-Ce faci scumpo, ați ajuns?
-Da.
-Si ai cantat?
-Nu încă. Dar dacă nu plec acum nici nu o sa mai pot.
-Bine, succes! Pa
-Pa!
Am închis și am mers către ușă. Dar este închisă.
-Hei! Asta e o gluma proasta sau ce?!
Nimic , era o liniște de mormânt! Aici cu siguranță e mana lui Daniela! O urăsc din toată inima mea! E un demon fara suflet! Care îmi distruge viața!
-Ajutor!!! Încep să tip in gura mare.
Pov NeitanUnde e Criss , ea urmează..
-Daniela ai văzut-o pe Criss?
-Nu , nu îmi pasă ce face sau unde e târfa aia mica!
-Tarfa ești tu și cu ma-ta!
Plec de lângă ea. Cu siguranță ea are de a face cu lipsa lui Criss !Cred că va inebuni când îi voi spune cine ne jurizeaza , asta daca o voi găsi!
Băieți de la Shot sunt de treabă.
-Urmeaza Neitan!
Am inceput să cânt piesa sugerată de Criss , și chiar le-a plăcut!Pov Criss
De ce mi se întâmplă asta?! Daca ar veni cineva sa mă deschidă că într-un film, apoi sa îi mulțumesc și să fug repede pentru concursul vieții de cantat!
Pov Juno
Copii ăștia sunt talentați!
-Baieti luam o mica pauza! Strigă șeriful .Am mers sa mă plimb singur prin studio.
Pov Criss
Tot închisă aici..!
Se aud pași pe hol . Am inceput sa strig .
-Ajutor!!
Ușa se deschide , e un băiat destul de înalt , am trecut pe lângă el și am început să fug către încăperea în care se tine concursul.
-Cu plăcere!! Strigă băiatul care mă ajutat.Am ajuns , se pare că nu am întârziat , aleluia!
-Unde ai fost?? Neitan se îngrijorează! . Spune Mike, un prieten de a lui Neitan.
-Am fost închisă în vestiar.
-Criss! Se aude o voce din spatele meu , mă întorc și dau de un Neitan îngrijorat .
-Ce? Întreb eu simplu
-Unde ai fost?
-Pe Marte ! Spun eu sarcastică
-Gata pauza! Unde e Juno . Asta e Smiley ? Nu cred!
-Ăa. Shot ne jurizeaza!
-Wow ! Spuse!!
Pe ușă intra băiatul care mă ajutat. Mă uit mai bine și îmi dau seama că e Juno. Ups..
CITEȘTI
Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare
FanfictionElla e o fată obișnuită și puțin nebună , dar nu în sensul ăla că a evadat de la spitalul 9. Ci puțin mai okey. Ea mereu își dorește să facă imposibilul , iubește pericolul , groaza și adrenalina. Însă nu arăta asta. Ea va da peste un noroc și ghi...