Fraierii -_-'

70 11 0
                                    

Pov Urs

Daniela a inceput sa tipe si cred ca si plange..biata,dar cred ca Criss va face mai rau ca ea.

Pov Criss

Stau si ascult cum Daniela striga dupa ajutor, asta e ceea mai tare seara!
Stau singura in baie si citesc o carte,cam imbosibil de citic cu toate sunetele de animal turbat pe care la scoate din gura Daniela.

Pov Autoare

Nu te vei ma-i bucura asa de mult de strigatele ei dupa ajutor cand si tu vei face la fel, te asteapta ceva de neuitat! Ai grija ce faci Criss, pericolul pandeste din fiecare coltisor intunecat.

Pov Juno

Nu cred ca Daniela o sa reactioneze prea bine cand va afla ca a fost o farsa!

Stau pe hol si ii astept pe baieti sa vina,au mers sa imi aduca si mie o rochita si peruca..
Criss o sa se supere pe mine ...
Dar vreau sa ii vad reactia.

Pov Autoare

Juno asteapta pe hol de ceva timp si putea sa auda usor strigatele de ajutor scoase de Daniela.

In sfarsit au ajuns si baietii.
Juno sa schimbat. Da pe hol sa schimbat in timp ce Cale si Sorin ii faceau poze.
A intrat usor in camera, Daniela era ghemuita pe jos si plangea iar Ursu statea pe pat si se uita in continoare la film.

Juno merge catre baie,deschide usor usa si se uita dupa Criss, ea statea pe marginea vanei si citea o carte, Juno stinge lumina si merge incet sper Criss.

-Aaaaa!!!
Un strigat puternic se aude venind din baie, Ursu si Daniela se speriase, Criss iese din baie cu ceea mai mare viteza.
Daniela o urmeaza afara din camera de hotel astfel in incapere ramanand cele doua "printese" in rochi albe patate cu suc de rosi.
-ce i-ai facut frate?
Intreaba Ursu privind spre usa pe care tocmai au iesit cele doua fete.
-Am..am speriato..putintel...
Spune Juno in timp ce se uita mirat catre usa.
-crezi..crezi ca o sa ne omoare?
-vrei adevarul?
-nu...adica e clar ..hai sa ne sapam groapa de pe acum..

Cele doua printese au iesit pe usa, se uitau pe hol dupa cele doua fete care o sa le puna capat zilelor!

Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum