Anuntul 😶

88 12 0
                                    

Ne-am adunat toți acolo pentru a afla despre ce e vorba.
-Liniste! Spune Juno către noi, dar faza amuzantă e că nimeni nu vorbea ci era atent la el.. dar na..
Cale începe să râdă, Juno se uita urat la el.
-Deci, ne-am adunat aici pentru... Dar e întrerupt de Ursu.
-Treci direct la subiect, lasă discursurile . Spune râzând, eu mă uitam prin jur apoi iar la băieți, Urs îmi face cu ochiul iar Neit se încruntă.
-Tu sa taci! Daca vreau îmi spun și discursul! Deci..
-Serios Juno, serios?! Vrei sa moara de plictiseală? Se face auzit Cale . Am inceput să râd când am auzit, sunt mai amuzanți de cat îmi puteam imagina, mai ales când se cearta dintr-un căcat ( scuzați-mi expresia :D ) .
-Bine. O să mai alegem un câștigător!
Ce?! De ce? Daca vor sa mă aleagă pe mine nu merg!
-Si câștigătorul este... Criss !
Mă ascundeam in spatele lui Neitan sa nu mă vadă dar el că un dobitoc se da la o parte și mă împinge sper băieți , astfel căzând pe jos din cauza Danielei.
Toți râdeau, îmi ridic privirea.
-Ai căzut?  Mă întreabă Juno, ce întrebare stupida, dacă mă vede pe jos de ce m-ai întreabă?!
-Nu! Am atacat podeaua!  Spun sarcastică
Uite un băiat cu bun simt! Măcar Urs a venit și mă ajutat să mă ridic .
Pff! Până și Neitan se râdea.
-Nu vreau !  Spun eu complet calma in timp ce toți se opresc din râs și se uita la mine.
-De ce?  Mă întreabă Neitan
-Ca nu vreau!
-Ok.   Ok? Doar atât!? Fraierule!

-Bine atunci. Haideți la petrecere!  Strigă Smiley.
Petrecere? Nu au spus ceva despre o petrecere.

Am plecat la petrecerea vieți. Mă plictiseam de moarte și un băiat se tot ținea după mine.
-Ce tot vrei?!  Îl întreb eu stresata
-Pe tine.  Spune și zâmbește amuzat
-Lasama drecu împace pedofilule!!  Mă rasteste le el.
-Nu sunt pedofil! Și nu vreau sa te las împace! 
-Uite, vezi fata aia?  Spun și îi arăt către Daniela
-Da. E verișoara mea.       Wtf? Deci ea la pus pe asta sa mă enerveze. Firai' a'dreq de pițipoancă!
-Merg și enerveazo pe ea!
-Nu pot! Ea ma pus să nu te las sa te apropii de Juno , Urs sau Neitan .
-Ce a făcut?! Și tu că un prost o asculți?
-Da! Daca nu fac asta îi spune mamei că fumez.
-Poți sa ii spui și tu mamei sale că și-o trage cu băieți în baia scoli!   Inventez o minciuna care e posibil sa fie adevărată.

Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum