Ce?!!!

102 15 0
                                    

Dintr-odată mă trezesc , eram in pat.. acasă! Toate astea au fost un vis? Nu pot să cred.. poate nici măcar nu exista trupa aceasta..in cel mai rău caz nu ar mai fi Urs!

Mă uit la ceas este 7:00 , cred că trebuie să merg la facultate...
-Criss haide jos! O să întârzie la liceu!
De ce mă strigă mama cu numele de Criss? Așa te cheamă fă! Tu sa taci! Nu vreau!
-Haide!
-Vin acum! Cum adică sunt la liceu? Toate astea au fost un vis, dacă și asta e un vis??

M-am dat jos din pat am mers și mi-am făcut rutina zilnică și am mers jos. Mama face micul dejun.

După ce am mâncat ma dus cu mașina până la liceu...
-Sa ai o zi frumoasa!
-Mersi mama, la fel.
Am mers pe holurile liceului.. nu sunt foarte diferite de cele din visul meu!

După ce am mers să îmi iau orarul am mers la dulap. Am dulapul cu numărul 7 numărul meu preferat!

Clopoțelul sună mai tare că niciodată ! Toți elevi pleacă în clase , doar eu sunt singura care sta și se uita că proasta pe foaia cu orarul și clasa. Sunt in clasa a 10-a B , etajul 3 . Pfoai! Cat am de urcat .

Am ajuns in clasa și spre norocul meu nu a intrat profa de Istorie .  Clasa este mare, e clasa de matematica.. cred că voi avea dirig/ă de matematica .

După ce oră sa terminat am mers la dulap. Nu apuc sa merg acolo că de suna. Pfoai!! Am fugit până la dulap și am luat cartea de muzica.

Am intrat în clasa și în spatele meu  erau încă 3 fete . După ce intra profa' liniștea se așterne peste întreaga clasă.
-Buna ziua copii!
-Buna ziua !
-Astazi vom face ceva mai special! Voi alege 7 copii din clasa care canta bine, și vom merge la Hahaha production. Așa că azi vom vedea cum cântați! Cine e primul?
Toți nu scot nici un sunet.. profa' se uita prin clasa , mă uita in altă direcție, spre norocul meu nu ma pus pe mine , a puso pe Daniela .
Ea e prima care va pleca . Cu ea merge un baiat pe care îl cheamă Mike , o fata Abby , încă una Amedeea , un blond bun rău de tot pe care îl cheamă Neitan, satenul Stefan, și eu.

În pauza m-am rugat de profa' să pună pe altcineva în locul meu , dar nu vrea.

După ore am mers acasă , cel mai bun loc din univers în acest moment este in patul meu mult iubit!
M-am trântit în el și căutăm o piesa pentru când mergem la Hahaha. Cred că voi canta de la Dorian Popa sau de la Lora poate de la Carla's dreams, da! De la Carla's dreams! Dar care? .. poate Sub pielea mea. Sau Acele .. Te rog.. nu ! Voi canta.. nu am idee!!!!!
O să mă gândesc mai târziu! Vreau sa merg să mănânc!

Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum